• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

vanmiddag op de bergweg ter hoogte van de vidioot geparkeert zwarte kadett gsi zaten stikkers op van de gsi gallery wagen zag er netjes uit :thumbup:thumbup

Zondagavond gespot een groene C sedan met volgens mij een zwart linkervoorspatbord. Ik reed er van Lierop tot Asten naar de magege achter. Iemand van hier?

Origineel gepost door hanzel

Zondagavond gespot een groene C sedan met volgens mij een zwart linkervoorspatbord. Ik reed er van Lierop tot Asten naar de magege achter. Iemand van hier?

zat er die ouwe ...weer in of nie:P you now how

Zie elke dag een witte C-dett sedan en groene C station staan in en rondom de JP Coenstraat in Utrecht.

Begint nu wel weer te kriebelen met al dat moois vlakbij mij voor de deur. Rij ik daar met m'n :puke prius

Origineel gepost door dantec

Zie elke dag een witte C-dett sedan en groene C station staan in en rondom de JP Coenstraat in Utrecht.

Begint nu wel weer te kriebelen met al dat moois vlakbij mij voor de deur. Rij ik daar met m'n :puke prius

koop je gewoon weer een c tje:jerry of een b tje.als het een b tje moet zijn weet ik die nog wel een op lpg voor weinig

met apk

Origineel gepost door pipo

Origineel gepost door hanzel

zat er die ouwe ...weer in of nie:P you now how

nee die zat er nie in :jerry

waren volgens mij een stuk of 4 jongeren die erin zaten

vanochtend op N790 in Neerpelt (BE) een witte C-City C1 en gisteravond in Budel t.h.v. flappentap ABN in het centrum zilvergrijze Kadett (GSI) met regenpijp uitlaat king:

Ja gespot op de RING ALKMAAR;

Vandaag om 12.30 een paarse c kadett coupe met witte wielen, stond achterop een autoambulance.

Ik reed jullie voorbij met een groene peugeot 306 en ik toeterde ff naar jullie :D. Willen jullie voortaam niet zo raar kijken als een peugeot toeterd :jerry

Sorry maar wij waren ZO verbaast...we reden net 2min en toen al positieve reactie's!!!! tja dat verwachten we niet.:D

Vraagje hoe zet je een foto bij je naam? :hmmz

gr Laus.

tja er zit wel werk aan ....maar hij gaat wel af zeg!!! ligt een 2.4 in met een 5bak maar dat gaat best!!!

Ik hoop hem zo snel mogelijk APK tekrijgen en dan gaatie uit elkaar.

Hmmm, de auto zelf heb ik nooit zien rijden. Is hij van iemand van het forum????

Tja 2.4 is zeker snel. Is de 2.4 nog aangepast?? ik heb een gekietelde 2.0 en dat gaat ook erg rap ;)

Nee volgens mij heeft hij niet op het forum gezeten.

En nee de 2.4 is niet aangepast..wel een fijnj uitlaat van voor tot achter.

maar hij is sinds 2005 niet meer echt de weg op gegaan dus....

vandaag weer een gespot in Baexem richting Roermond

Metallic blauwe B-Kadett, verlaagt met denk ik een turbo-blokje (hoorde mooie fluitgeluiden bij het schakelen :D)

vandaag op terugweg van assen

1 blauwe oldtimer C-kadett City (t.h.v. Zwolle)

1 rode met zwarte velgen op trailer (volgens mij Pietje :P)

1 Kawasaki groene met duits kenteken (t.h.v. Nijmegen)

Die van mij stond inderdaad op de trailer.

Maar ik had er deze ronde 3 delige chrome wieltjes opzitten maar ik denk dat er afgelopen weekend rode c kadett tjes op trailers hebben gestaan.

Stond er een Jeepje voor?? (Daihatsu Rocky).

Terug
Naar boven