• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Origineel gepost door pipo

zondag een c kadett gespot bij mij voor de deur reed voorbij. een goudbruinmetalic sedan met een zwarte vlek aan de achterzijde kon het kenteken nie zo snel lezen.

iemand van hier

is denk ik een jongen uit asten, zag pas in asten ook een bruine sedan staan bij de rotonde richting heusden. is misschien dezelfde wel:angel

vanmorgen in Meppel rondom 11.00u Vissie gespot. Hij reed richting winkels koedijkslanden. Zat ook iemand naast.

Ik stak de hand nog op vanuit mijn KPN-bakkie.

Ongeveer 10 over 6 een witte E Kadett 4 auto's achter me in een hele lange file voor de Spijkenissebrug.

Strakke achterklep en voorlippie. Meer zag ik eigenlijk niet.

Na de brug kwam ie voorbij knallen

Gisteren

Gespot,

C kadet kenteken 71-rk-** booskijker manta velgen 12.05 uur industrieterrein Kapelbeemd ri waalstraat.

Vandaag

C kadet,city bruin dikke velgen verlaagd 15.35 uur JFKennedylaan uitgang Fontys ri stad.

C kadett donker blauw in het kenteken zt iets van 54-*rf-** Fontys uitgang ri stad normale demper met een schel uitlaatsound.

En dan nog een, Kadet gsi antraciet grijs Fontys uitgang JFKennedylaan ri stad.

Zitten zat kadetrijders daar op de Fontys

:thumbup:thumbup

Gaan we weer,

Vanmiddag eigele c kadet met ats stervelgen zwarte motorkap kenteken 22-VU-** 15.36 uur Fontys Op de Onze lieve vrouwenstraat links afslaand ri V.Maarschalk montgomerylaan ri centrum.

10 minuten later,een antraciet grijze kadet gsi LL-NL-** dubbele dtmdemper Emmasingel eindhoven centrum met multispaaks velgen.

gespot een goud metallic c kadett coupe met chromen raamlijsten en de auto zag er mooi en orgineel uit

het was donderdag middag om ongeveer kwart over 3 en het was bij de stoplichten bij de mac donalds in leeuwarden

zojuist in spijkenisse, ter hoogte van de Brezan

een fel oranje C kadett station, ernstig laag, en op brede 13 inches:wors:wors

Vanmiddag in Wierden(Ov.) een Kadett C GTE zwart/geel met redelijk wat haast door Wierden en de nieuwe rondweg uitproberend (vooral de rotonde's;-) ). Kenteken 50-NK-**

Originally posted by mayhem

Is van Marcel, een bekende van mij. Dat is een 2.4 met Webers !!:thumbup

Origineel gepost door Opel.Lowrider

Is dat die uit Enschede; die laatst verkocht is ?!?

Origineel gepost door hanzel

Origineel gepost door pipo

zondag een c kadett gespot bij mij voor de deur reed voorbij. een goudbruinmetalic sedan met een zwarte vlek aan de achterzijde kon het kenteken nie zo snel lezen.

iemand van hier

is denk ik een jongen uit asten, zag pas in asten ook een bruine sedan staan bij de rotonde richting heusden. is misschien dezelfde wel:angel

haha, k hoorde toen straks van Hans dat er iets op stond over mijn kadett..... ja met zwarte vlek op achterkant. dat is omdat hij wat roestig was op die hoek,en maar ff bewerkt dat het in elk geval niet veel verder gaat..... maar ook deze spott is bevestigd

gespot rond middag vandaag op a9 vanuit Alkmaar een paarde e kadett gsi we zwaaiden nog naar elkaar iemand van hier??

zat wel bruut geluid in

Originally posted by Automatic-freak

Origineel gepost door Opel.Lowrider

Is dat die uit Enschede; die laatst verkocht is ?!?

Dat zou best kunnen, hij heeft hem nog niet zo lang.

afgelopen week in Heerlen een kadett GSI gespot. Eentje van hier. Een zwarte met rode sideskirts als ik het goed heb

hee ik was vandaag aan het werk in GROU (friesland)en toen kwam ik daar bij het vvv kantoor een mooie donkerblauwe metallic c kadett coupe tegen zag er super strak uit , ga ik vanmiddag terug naar huis word ik aangehouden met me zwarte bus van me werk door 2 agenten op dat moment komt die zelfde c kadett coupe me tegemoet rijden,er zat volgens mij een vrouw achter het stuur iemand van hier

vandaag in boxmeer richting industrieterrein een matzwarte c station....

met een bom oudijzer op de aanhanger erachter?

c tje zat een eigen fabricaatuitlaat onder met veeeeeeel sound

iemand van hier?

Terug
Naar boven