• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Origineel gepost door 8klepper

Origineel gepost door kadettsr

Origineel gepost door 8klepper

een kadett rieger geel gesopt op een aanhanger op de a2 bij beesd

reed richting utrecht

Zo zeg: hoe hebt jij dat voor elkaar gekregen zeg? Een kadett rieger op een aanhanger soppen op de a2??

Respect for you

ik kan alles:jerry

spons uit het raam gegooid :hmmz

Gisteren bij Hengelo Zuid, een C kadett rood met zwart zonder bumpers. Zeer stoer ding om te zien. Ik reed er zon 50m erachter vanaf de diamantstraat! :thumbup

Gisteren Witte D kadett JV-55-** met striping en opelsport stickers:angel

op industrieterrein Kapelbeemd tijd 10.57 uur en 8 spaaks velgen met zoin vierkante kap in het midden.. ( kan ff niet op de naam komen):hmmz

En ook nog gisteren een C kadett limo groen automatic 1200 s 73-Du-** Veldmaarschalk montgomerylaan naast de Fontys,8.05 uur.Was in origenele staatking:

Zag vandaag op de A17 bij Oudenbosch een Touareg met aanhanger met daarop een groene GSi, hij was volgens mij lichter dan Champion groen, alleen de achterklep had wel die kleur. Hij zag ook erg kaal, geen voorschermen en zo....

Iemand van hier??

gisteren rochting tilburg centrum een mat rode c coupe,

in de rij bij de efteling een blauwe c-limo, met dobbelstenen erin :P

ook nog een d-kadett, compleet origineel, ronde koplampen, maar daar reed een echtpaar in die hem denk ik ooit nieuw gekocht hebben ;)

Origineel gepost door JvV

Origineel gepost door Calibrainpower

Zag vandaag op de A17 bij Oudenbosch een Touareg met aanhanger met daarop een groene GSi, hij was volgens mij lichter dan Champion groen, alleen de achterklep had wel die kleur. Hij zag ook erg kaal, geen voorschermen en zo....

Iemand van hier??

Heb deze ook zien rijden op de A16 richting breda, reed een donker blauwe audi mcv voor als goed is. Jonge gozer achter het stuur. Rolkooi erin met dubbel kruis bij deuren en achterruit. Heb er 3 foto's van gemaakt. Chassis leek mij gestraald wat die vieze kleur groen lijkt te verklaren.

Zag hem vrij laat, maar zou goed kunnen dat ie gestraald zou zijn....

Origineel gepost door hanzel

Kwam vanmiddag in den bosch rond half 2 een lichtblauwe c kadett city tegen. we zwaaide nog:thumbup (ik was in de groene commo)

iemand van hier?

Ja dat was ik haha. Het leek wel of je mij beetje laat zag...

Zo mooi is dat he anderen tegenkomen :D

Bart

JAH ..................!!!.........................jij daar !!!!!! jij weet vast wel wie in de van licht naar donker grijze/zwarte kadett gsi rijdt ......witte rolkooi...scherpe auto ......nu weer gespot in schiedam en afgelopen weekeinde elders door twee forummers :o

Origineel gepost door kadettcity76

Kwam vanmiddag in den bosch rond half 2 een lichtblauwe c kadett city tegen. we zwaaide nog:thumbup (ik was in de groene commo)

iemand van hier?

Bart

Ja klopt ik zag je pas heel laat, ik zat zo op dat verkeer te letten want dat loopt daar allemaal zo vaag:D

Origineel gepost door kadettcity76

iemand van hier?

Bart

Ja klopt ik zag je pas heel laat, ik zat zo op dat verkeer te letten want dat loopt daar allemaal zo vaag:D

Haha vanaf die kant wel ja... althans vanaf zeg maar de N279. Moet je plots in gaan voegen enzo...

Naar de N279 is makkelijker :)

Ik zag je al veel langer ik denk shit volgens mij ziet hij mijn kadett niet :jerry

Gisteravond gespot rond 9 uur bij de mac in nieuwegein.

Een blauwe C-Coupe zag er op het oog wel mooi uit maar erg hoog aan de achterkant en er zat een kippenrek (jalouzie) op de achterruit:thumbdown.

Grtn Patrick

gisteren

wie o wie was dat?

moest je mij zo hoognodig effe bij houden:P

oke ik ree ook niet netjes maar goed.

hier de kenmerken

kadett e

andere voorbumper.

andere achterbumper'

andere uitlaat.

grote luchthapper op de moterkap

kaalgestript zo te zien.

rolkooi

enkel ruitwisser in het midden staan.

groter toeren teller mid dash met 10.k rpm

en grote koeie letter remus op het achter ruit.

gespot ter eindhoven richting maastricht halve wegen gekapt.

snelheid ongeveer 220km.

mooie afscheid genomen met een alarm licht(ik)

vertel wie was dat:P

ooh ik ree in een rooie auto

problemen met koppeling anders had ik volgas gegeven.

groeten buggy

Ik heb hier pas een foto voorbij zien komen van een matzwarte c-kadett. Leek wel het broertje van de mijne. Weet iemand wie?

Origineel gepost door Gilze

Ik heb hier pas een foto voorbij zien komen van een matzwarte c-kadett. Leek wel het broertje van de mijne. Weet iemand wie?

wat voor een sedan coupe city aero station

Bij deze een leuk Kadettje gespot vanmiddag, in de 'Oude Haven' in Rotterdam.

Stond naast een leuke Manta geparkeerd, en heb zo'n vermoedde dat deze bij elkaar horen:thumbup

DSC00652.jpg

das meangreen, de manta is mij niet bekent

Origineel gepost door Ronaldo

JAH ..................!!!.........................jij daar !!!!!! jij weet vast wel wie in de van licht naar donker grijze/zwarte kadett gsi rijdt ......witte rolkooi...scherpe auto ......nu weer gespot in schiedam en afgelopen weekeinde elders door twee forummers :o

ja, wie is dat? hij schynt behoorlijk snel te zijn... bestuurder heeft donker haar en een bril:P

dat is niet meangreen. Die bestaat niet eens meer.

Dit is die "streetmachine" kwam vroeger uit spijkenisse.

Terug
Naar boven