• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Vandaag om 8.40uur in Lochem zag ik een zwarte c kadett coupe. Zag er zo in de flits wel netjes uit.

Iemand van hier?

Gisterenavond even naar Almelo geweest samen met mijn ouders en op de heenweg nog wel wat kadettjes gespot!!!:)

In Nijverdal een groene kadett e met witte velgen enz...

Stond langs de doorgaande weg naar Almelo.

In Almelo zelf een paarse c-kadett coupe met getinte ramen.

Zag er zeer mooi uit:D

Toevallig auto's van hier??

afgelopen weekeind in slagharen en hardenberg geweest en vel kadetts gespot.

een b kadett champagnekleurig geen coupe of sedan maar er tussenin.zag er nettjes uit

en een zwarte irmsher e kadett.vette bak

een blauwe :hmmz of groene c coupe met een dikke zwarte buis aan de zijkant rooi met zwarte corsa a nogal laag en een witte kadett e met witte velgen.dan ook nog een zwarte monza in hardenberg.

en nog tegen een beige c station geseint met imperial en hij stak zijn hand op.dus gezien

en zelf ben ik gespot in atractiepark slagharen want er zat een kaartje achter de ruitenwisser van kadett c team drente:P

ik was zelf met een rode c coupe berlinetta met aanhanger

origineel gepost door pipo

afgelopen weekeind in slagharen en hardenberg geweest en vel kadetts gespot.

een b kadett champagnekleurig geen coupe of sedan maar er tussenin.zag er nettjes uit

en een zwarte irmsher e kadett.vette bak

een blauwe :hmmz of groene c coupe met een dikke zwarte buis aan de zijkant rooi met zwarte corsa a nogal laag en een witte kadett e met witte velgen.dan ook nog een zwarte monza in hardenberg.

en nog tegen een beige c station geseint met imperial en hij stak zijn hand op.dus gezien

en zelf ben ik gespot in atractiepark slagharen want er zat een kaartje achter de ruitenwisser van kadett c team drente:P

ik was zelf met een rode c coupe berlinetta met aanhanger

zwarte monza toevallig een GSE met vrouw achter het stuur en redelijk moderne velgen?

nee zat niemand achter het stuur stond net voorbij de rotonde aan de rechterkant bij een bedrijf stil.als je van slagharen af kwam en dan nog voor de verkeerslichten

vandaag voor in sneek bij de stoplichten om ongeveer half 1 een rode C kadett sedan met een vrouw achter het stuur.

iemand van hier??

origineel gepost door pipo

nee zat niemand achter het stuur stond net voorbij de rotonde aan de rechterkant bij een bedrijf stil.als je van slagharen af kwam en dan nog voor de verkeerslichten

Is idd een vrouwtje die daar in rijdt als ik het goed heb.. Hij bedoeld de Kwantum denk ik.

Vandaag gespot op de parkeerplaats in Valkenswaard.

een oranje kadett met witte rolkooi

en clio stijl motor kap.

had er nog een foto van willen maken maar toen was de vogel al gevlogen

theun

Zaterdag avond om een Uurtje of 19:00 Een witte E Kadett(bertone)? Cabrio, reed met kappie (zwart) open. Op de N57 de laatste rotonde de Haringvlietsluizen op, richting Oudorp/Goedereede. Ik kwam van sluizen af en ging naar Hellevoetsluis. We kruisden elkaar bij de Rotonde.

:P:P:P

origineel gepost door theunm

Vandaag gespot op de parkeerplaats in Valkenswaard.

een oranje kadett met witte rolkooi

en clio stijl motor kap.

had er nog een foto van willen maken maar toen was de vogel al gevlogen

theun

is dat niet kadett 4x4

maandag tussen 17:00 en 18:00 een (licht)blauwe C kadett sedan gespot bij asten/ommel, hij kwam van de kant van camping oostappen af. Iemand van hier toevallig?

origineel gepost door Small Sexy

gespot: c kadett, geel met ATSjes?

kent niet gezien, was t te donker voor, bij de mac, sevenum/maasbree..

Sevenum:o

Die is er mooi vroeg bij :jerry

origineel gepost door kadettsr

origineel gepost door Small Sexy

gespot: c kadett, geel met ATSjes?

kent niet gezien, was t te donker voor, bij de mac, sevenum/maasbree..

Sevenum:o

Die is er mooi vroeg bij :jerry

wilde ik al zeggen een week te vroeg hahaha:P

maar vandaag gespot in someren op het industrie terein

tegenover garage jaspers een orangje c sedan c1 kenteken**-nu-**

Parkeerterrein Burchtplein Oss voor de AH, eveneens een Gele Kadett City en een Gele Commodore even later.

@ Brobbel, die had haast denk want moest nog boodschappen doen in OSS :jerry:jerry

Terug
Naar boven