• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Vanochtend in Goes gespot; rode Kadett D! Als ik het goed zag in alle haast een GTE... Zaten ATS'jes onder. Toevallig iemand van hier?

Zoeft er met de motor voorbij en zag het helaas in een flits.

Deze kadett kwam ik gisteravond tegen hier in de stad Groningen.

IMAG0079%5b1%5d.jpg

origineel gepost door Ramòn_46

Vanochtend in Goes gespot; rode Kadett D! Als ik het goed zag in alle haast een GTE... Zaten ATS'jes onder. Toevallig iemand van hier?

Ja Ja klopt dat was ik :):)

Gespot:

Zondagmiddag, rond 1 uur. Op de rivierweg bij lathum, een gele c-kadett coupe met een dame erin.

Maandagavond op het lange water in Arnhem, Presikhaaf, een zilver grijze B-kadett, ook bestuurd door een dame. Zag er erg netjes uit.

Bij iemand bekend?

origineel gepost door Hanz

Mooie oto! Kwam er toevallig langs op de motor toen we de motor gingen omschrijven op het postkantoor.

Mooie oto! Kwam er toevallig langs op de motor toen we de motor gingen omschrijven op het postkantoor.

Stond die voor de deur op Parkeerplaats ja, thankzz for Compliment, maareuhh Voerendaal ? ? is dat niet in Limburg ?? Dan was je een aardig eindje van huis , en op tijd ook want dat moet zaterdag in de ochtend zijn geweest.

Bevalt de Motorfiets ? ?

:D:D

Stond die voor de deur op Parkeerplaats ja, thankzz for Compliment, maareuhh Voerendaal ? ? is dat niet in Limburg ?? Dan was je een aardig eindje van huis , en op tijd ook want dat moet zaterdag in de ochtend zijn geweest.

Bevalt de Motorfiets ? ?

:D:D

Haha, jah dat is in limburg. Auto stond voor de deur, op de buitenste parkeerplaats en jah dat was rond de ochtend;) Motorfiets bevalt super! Zover weg is het btw niet, 1,45 uur rijde :) Goed te doen

vanmiddag rond half 6 in den haag vlakbij het station een bruine c kadett coupe met chrome wieldoppe, volgens mij verbreed. zag er zo vanuit de metro niet slecht uit!;)

volgens mij rond half 6 modfreak tegengekomen, je ging vanaf de n57 (??) de N nog iets richtng zwartewaal/spijkenisse op.

origineel gepost door mayhem

volgens mij rond half 6 modfreak tegengekomen, je ging vanaf de n57 (??) de N nog iets richtng zwartewaal/spijkenisse op.

Dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn, ik rij daar 's middags van Brielle naar Heenvliet.

Modfreak en ik hebben dezelfde kleur king:

CIMG3089.JPG

CIMG3096.JPG

heb 'm gezien in 't echie......een mooie strakke Kadett geworden Chris !:thumbup ( ennuh Joop....ik zat een auto of 4 achter je in een diamantzwarte Subaru imp ( opgevouwen op de achterbank :jerry )en we gingen weer de snelweg op richting tunnel.

net op bij de afslag echt een beige of witte kadett b gespot

had hem nog in de vlucht gezien met voorbij gaan

en reed te snel om effe gedag te zeggen

Gisteravond bij de plus in Asten een rode kadett c coupe met sierranden rond de wielkasten.

Vanochtend in Heusden op het plein bij van eijk en de jonosh enzo een groene kadett c coupe met sr-velgen.

origineel gepost door JvV

origineel gepost door Orang-pinda

Deze kadett kwam ik gisteravond tegen hier in de stad Groningen.

IMAG0079%5b1%5d.jpg

Irmscher uitbouw?? die zie je ook bijna nooit meer ;)

zo´n set heb ik 2jaar geleden eens gekocht voor een 2e gsi was een complete set en in redelijke staat.

had al redelijk snel in de gaten dat dit toch niets voor mij is dus heb ik het setje weer gauw verkocht.

is idd vrij zeldzaam.:D

Vandaag van maastricht naar eindhoven een rode D-kadett gespot, helaas geen foto kunnen maken ging te snel, reden in tegengestelde richting.

Terug
Naar boven