• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

origineel gepost door maars150

ik heb een kadet voor de cross een gsi 16v weten jullie hoe ik deze kan opvoeren mvg michel

Crossen met een kadett...heiligschennis!:swear

haha, je moest eens weten hoeveel dat er daar al tot stront gereje zijn :P

zijn opzich wel degelijke autotjes voor de cross hoor ;)

maar neem aan dat we weer ontopic gaan :P

70-RU c kadett limo rood met witte viperstrepen en witte multispaaks velgen en stalen velg rechts achter verlaagd.. autowijk tegen over het oude gebouw van HDM.11.05 uur

Fredje?

origineel gepost door mantarobin

zonet in breedenbroek een gifgroene Kadett C city, de dame wie er in reed zwaaide nog (ik reed in m'n manta;))

ha,daar heb je mijn vriendin gespot in onze city :)

ze had al wel gezegd dat zij gezwaaid had naar iemand in een manta ;)

gr,

Guus.

origineel gepost door fredje

Yeppp :thumbup that´s me, staat nu op "speel"wieltjes achter.

Was aan het werk (cito Landrover)

Gr Ferdie

Ok werk je daar altijd?

vandaag D Kadett op de kwartiermakerslaan in Zeewolde.

vorige week bij Broekhuis Lelystad een groene C Kadett voor APK keuring

origineel gepost door Andreas.Berger

origineel gepost door Astraman

Vandaag weer 2x prijs. Een keer rond 15 u een D in Geleen. Een groene 5 deurs alla die van andreas met grote velgen eronder. En een andere D, stond naast een c-rekord, was tegen 17,30u., kleur ben ik even kwijt (wit?? Geen idee meer) in het centrum van Haelen bij de kerk. Mensen van hier??

ik ben het niet geweest dus ja ik weet ook niet wie het is.

Mja, ik d8 groene d-kadett in limburg, ken er maar een wezen :P maar toch niet dus.

Ik zal eens kijken welk kenteken enzo, kweet nie of ik er morgen weer langs kom. Heb weer een filiaal in Geleen en dan steek ik vanaf da winkelcentrumpje vooraan in geleen door die wijk dat je uit zo'n eenrichtingweggetje bij de DSM uitkomt.

Heb er morgen zo nog wel wat die ga spotten. Morgen EIndhoven, bakel, geleen, amersfoort en waars. apeldoorn.

2x beige d-kadett (wellicht dezelfde) s'morgens vroeg in Eindhoven een beige op de tongelreseweg en de randweg. Later ook eentje in Bree België in het centrum. Rond 17u een zwarte c-kadett gespot nabij het station van amersfoort.

vanmiddag omstreeks 2 uur in Gaanderen op de rijksweg, een Wit/Beige C kadett sedan man achter het stuurde groette nog (ik reed in m'n manta)

origineel gepost door nova....

70-RU c kadett limo rood met witte viperstrepen en witte multispaaks velgen en stalen velg rechts achter verlaagd.. autowijk tegen over het oude gebouw van HDM.11.05 uur

Fredje?

En gisterenmorgen stond die op de Berlagelaan vlakbij het kruispunt met de Lieve de keylaan/Oudebosschebaan;)

Volgens mij heb ik kadett 4x4 zijn rijden, hij rijd boven mij , ik reed onder een brug :D

Hij ging volgens mij richting schaijk, daar waar hij ook woont;)

Gr.kerni

der net orangje achtig met zwarte kofferbak die door loopt naar achter b of c kadett tegen gekomen.

kenteken:42-72-un (blauwe kenteken oldtimer)

van velperbroek tot arnhem zuid

zwarte Dkadett gezien rond kwart voor 2 meen ik.

bij de karwei in utrecht op de auto boulevard

mijn Esedan stond tegenover de jouwe..

iemand van hier ??

Terug
Naar boven