• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

vanmiddag om een uur of 3.

goudkleurige c kadett sedan.

kent weet ik niet ze reed achter me.

met 1 kapotte koplamp

ik reed in mijn vrachtwagen

je reed achter me van marum naar leek

Uurtje geleden een kadett coupe,, vet ding,, widebody kit, muffler,, kenteken LF-FH-10 volgens mij.. Iemand van hier ^^ ??

Om 18:45 tegenmoet gekomen in Heythuysen, een groen/blauwe Kadett Cabrio, richting Roggel, ik richting Horn.

Reed in een gouden Kadett Combo naar de werkplaats om aan een Opel Rekord te werken.

Vanmorgen tegen 10:50 op de A35 vlak voor afslag Hengelo zuid, zwarte E Kadett GSi Mattig extreme :o:wub ik reed weer naar Enschede en zag hem dus rijden richting Hengelo!

Wie O Wie!?!?!?

Gespot: Gifgroene C-kadett, Rond 4 uur, Provinciale weg maasbree..

Witte velgen eronder, booskijkers.. Erg vette bak!

Sjupke`

Gespot in Best, geen auto maar een persoon!

Innovam gebouw.. Iemand die het over c-kadett had en over zijn eigen.. Waar je het over had was best intressant.. Ging over een kadett met kooi en 2l, die nog omgekeurd moest worden.. Wou je nog aanspreken ma je zat nog aan de telefoon.

Iemand van hier toevallig? :D

Sjupke`

vandaag gespot in l.warden.

een blauwe opel c kadett coupe.

die moest ik ff op de foto zetten.

alleen de foto is niet zo duidelijk.

klote telefoon en ik zat in de vrachtwagen.

Afbeelding014-1.jpg

origineel gepost door mantamafkees01

Blauwe C-kadett bij bananasplit. Op de achtergrond toen Sonja Bakker voor het lapje werd gehouden.

hahahah die had ik ook gezien

:P

origineel gepost door mantamafkees01

Blauwe C-kadett bij bananasplit. Op de achtergrond toen Sonja Bakker voor het lapje werd gehouden.

deze week en vorige week al paar keer gespot een rode C kadett coupe om rond half 8 in de morgen en rond half 6 in de avond s'morgens vanuit lelystad richting zeewolde en in de middag andersom

vorige week gespot op de parkeerplaats van verzorgingshuis "Prinsenhof" in Leidschendam, dondkerblauwe E-kadett Cabrio,volgens mij een GSI:

DSC00099.jpg

DSC00098.jpg

En vandaag gespot, de nieuwste aanwinst van D_Kadett, tegenover de BP in zoetermeer;

DSC00105.jpg

gespot kadett4x4

bij de stucadoorsschool in den bosch rond 4uur vandaag

wat is het toch een vette kadett mooie wieltjes alleen vindt ik je motorkap met die 'powerbuldge' wat minder

gr gsipiloot

Vandaag 16:45

Donkerbruine C2 DS-17-DK

zag er nog heel netjes uit:thumbup

op de A58 tussen Ettenleur en Breda

was helaas teslecht weer om een foto temaken

zojuist (rond 14:30) een zilvergrijze E-kadett GSI gespot. Had een enorme taartschep halverwege het achterraam maar zag er wel ontzettend netjes uit,en kwam een leuke geluidje uit ook :agent

DSC00007.jpg

Gespot in Zoetermeer trouwens, vlakbij de oprit naar de A12.

Terug
Naar boven