• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

als ik dat had geweten was k ff terug komen rijden ik werk namelijk bijna elke dag in den bosch

en ik woon in herpen

waarschijnlijk kennen wij wel een paar dezelfde mensen

paterick de wit is een oud collega van mij die heeft me toen jij bezig was wel eens verteld over je 4x4 project

en een loodgieter die bij kempkens werkt met een d-kadett project k ben zo ff zn naam kwijt

en terry boeijen met zn dikke CQP

en k heb je wel eens ooit in schaijk zien rijden toen nog met zwarte kadett bumpers

jammer dat ik je misliep ff buurten over opeltjes is altijd gezellig:cool:

origineel gepost door kadett4x4

origineel gepost door gsipiloot

gespot kadett4x4

bij de stucadoorsschool in den bosch rond 4uur vandaag

wat is het toch een vette kadett mooie wieltjes alleen vindt ik je motorkap met die 'powerbuldge' wat minder

gr gsipiloot

klopt, had vandaag een cursus vca.

was een kwartiertje later geweest, had je even een babbeltje kunnen maken.

ging om 16:15 weg.

groeten.

Vandaag was ik toevallig even in Oirsbeek en zag ik een 2 C kadettjes; (mat) zwarte C en een rode (rally?) En om de hoek stond nog een blauwe D dett; 3deurs met korte kofferklep.

Toevallig iemand van hier?

Vanmiddag c kadett limo licht blauw 20-SE in Helmond vanuit Deurne ging die links onder het spoorviadukt ri industrie terrein.Voor deze kadett stond een zilvere uitgebouwde vectra B

Tijd 14.30

Gister gespot in Haelen, zwarte Opel Kadett D met ronde koplampen en in de grill ook. Stond naast een mat zwarte Rekord? Zag het pas op het laatste moment. Op de parkeerplaats voor het gemeenschapshuis.

Als hij er donderdag weer staat als ik er langs kom knip ik een foto.

Gisteren de rode D dett van Hanz B.. met de dikke c20xe erin echt een mooi wagentje! :wors,

vanmorgen op school een grijze metallic C1 zeer dikke wagen! met verbreed staal dr onder heb er zowat de hele pauze om heen staan draaien :wub

vandaag gespot op het industrieterrein (wattstraat) te zoetermeer, een okergele/bruine C2. Niet heel netjes, had een beetje aanslag/mos op de kofferklep. Zag er zo van buiten wel "hard" uit.

DSC00046.jpg

DSC00045.jpg

origineel gepost door Fl!pke

Gister gespot in Haelen, zwarte Opel Kadett D met ronde koplampen en in de grill ook. Stond naast een mat zwarte Rekord? Zag het pas op het laatste moment. Op de parkeerplaats voor het gemeenschapshuis.

Die matzwarte rekord had die dikke brede wielkasten? zoja dan is dat big sexy

vandaag gespot op de kanaaldijk in helmondlierop blauwe city volgensmij en hele nette.ik reed met mijn rode coupe met aanhanger. en volgensmij bij stork in helmond stond een c coupe dacht oranje

origineel gepost door EddyReuneker

zojuist (rond 14:30) een zilvergrijze E-kadett GSI gespot. Had een enorme taartschep halverwege het achterraam maar zag er wel ontzettend netjes uit,en kwam een leuke geluidje uit ook :agent

DSC00007.jpg

Gespot in Zoetermeer trouwens, vlakbij de oprit naar de A12.

volgens mij heeft die een tijd terug op marktplaats te koop gestaan????

origineel gepost door blue magic

origineel gepost door EddyReuneker

zojuist (rond 14:30) een zilvergrijze E-kadett GSI gespot. Had een enorme taartschep halverwege het achterraam maar zag er wel ontzettend netjes uit,en kwam een leuke geluidje uit ook :agent

DSC00007.jpg

Gespot in Zoetermeer trouwens, vlakbij de oprit naar de A12.

volgens mij heeft die een tijd terug op marktplaats te koop gestaan????

geen flauw idee, zou zomaar kunnen,was zo van een afstandje best een erg net ding!

origineel gepost door nova....

origineel gepost door Fl!pke

Die matzwarte rekord had die dikke brede wielkasten? zoja dan is dat big sexy

Neje, die van big sexy ken ik.. ik weet eigenlijk niet of het een rekord was, zag het te laat, ik kijk morgen en knip eff een foto.

kwam dinsdag avond een gifgroene C kadett tegen in groningen richting peize over de Groningerweg

flink verlaagd breede knoetjes eronder, donkere koplampen en knippers, het gaat hier om een c2.

en volgens mij stond er op de zijkant gt/e

origineel gepost door Noeky1980

Vandaag in Asten langs de weg met de eigenaar erlangs. Een rode Cabrio Kadett E met ook rood in de velgen.

Je keek wel en jij viel ook gelijk op. Op een of andere manier kijk je dan altijd omdat er niet veel E-tjes meer rondrijden.

hey dat is rick (vectrafreak) hier op het forum!!

is ook lid bij www.opelfriendszuidoost.nl

Ja dat was ik en ja keek naar je dtm tank dop en smok achterlichten en stond er niet alleen

stond er met goeie bekende van me en hij was met zijn senator (alex) ook hier op forum

en ik kijk gewoon naar alle opeltjes en niet alleen naar kadettjes

origineel gepost door Gsifreak

kwam dinsdag avond een gifgroene C kadett tegen in groningen richting peize over de Groningerweg

flink verlaagd breede knoetjes eronder, donkere koplampen en knippers, het gaat hier om een c2.

en volgens mij stond er op de zijkant gt/e

hahaa dat is bertje met zijn dagelijkse c kadett coupe

maar zijn blauwe c kadett coupe met de 2 liter 16v hebben we gisteren ook weer even van stal gehaald

origineel gepost door opelvectrafreak

Ja dat was ik en ja keek naar je dtm tank dop en smok achterlichten en stond er niet alleen

stond er met goeie bekende van me en hij was met zijn senator (alex) ook hier op forum

en ik kijk gewoon naar alle opeltjes en niet alleen naar kadettjes

Heb jou van 't weekend ook gespot, was een weekendje weg met familie in Vlierden (brabant) en volgens mij reed jij daar voorbij.

Tevens daar langs diezelfde weg ook nog een donkerblauwe C-Kadett Coupe gezien en een felgele E-Kadett Cabrio.

Terug
Naar boven