• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

origineel gepost door EddyReuneker

Tevens daar langs diezelfde weg ook nog een donkerblauwe C-Kadett Coupe gezien en een felgele E-Kadett Cabrio.

zijn alle 2 van mij

fel gele heb ik van t weekend opgehaald in groningen

origineel gepost door black champion

Tevens daar langs diezelfde weg ook nog een donkerblauwe C-Kadett Coupe gezien en een felgele E-Kadett Cabrio.

zijn alle 2 van mij

fel gele heb ik van t weekend opgehaald in groningen

Zag er netjes uit man, aparte gele kleur, niet eerder gezien. C-kadettje ligt wel een leuk blok in zo te horen?

Gespot: in Best, bij de Innovam..

24032009128.jpg

Iemand van hier?

Sjupke`

noeky dat haperen

vervang rotor en verdeler kap en bougies en kabels eens denk dat het dan is op gelost

heb het ook gedaan bij mijn cabrio en de cabrio van mijn vriendin

nu lopen ze wer als zonnetjes

Zag er netjes uit man, aparte gele kleur, niet eerder gezien. C-kadettje ligt wel een leuk blok in zo te horen?

van een afstand misschien van dichtbij is ie niet zo netjes hoor maar wel een aparte kleur ja

enne c dett ligt een 2.4 in die een klein beetje gekieteld is moet ongeveer 170pk hebben:P

Bordeaux rode Kadett D gespot in Wylre/Schin op Geul, op de grote weg. Was met de motor anders had ik wel even een foto'tje geschoten...

Bekende van hier?

Zag woensdag in Rosmalen bij het station een nette C1 city staan, in het blauw met lm velgjes.

Zie regelmatig in Ravenstein een groene Coupé.

origineel gepost door Astraman

En een andere D, stond naast een c-rekord, was tegen 17,30u., kleur ben ik even kwijt (wit?? Geen idee meer) in het centrum van Haelen bij de kerk. Mensen van hier??

origineel gepost door Fl!pke

Gister gespot in Haelen, zwarte Opel Kadett D met ronde koplampen en in de grill ook. Stond naast een mat zwarte Rekord? Zag het pas op het laatste moment. Op de parkeerplaats voor het gemeenschapshuis.

Als hij er donderdag weer staat als ik er langs kom knip ik een foto.

De Ja Vu?? :jerry

En een andere D, stond naast een c-rekord, was tegen 17,30u., kleur ben ik even kwijt (wit?? Geen idee meer) in het centrum van Haelen bij de kerk. Mensen van hier??

origineel gepost door Fl!pke

Gister gespot in Haelen, zwarte Opel Kadett D met ronde koplampen en in de grill ook. Stond naast een mat zwarte Rekord? Zag het pas op het laatste moment. Op de parkeerplaats voor het gemeenschapshuis.

Als hij er donderdag weer staat als ik er langs kom knip ik een foto.

De Ja Vu?? :jerry

Haha, kwam er donderdag weer langs. Dus ik heel langzaam rijden om te kijken of ze ergens stonden kon ik ze niet vinden.

Jammer dacht ik. Sta ik bij de stoplichten te wachten om over te steken en kijk ik in mijn spiegel, staat die d kadett ineens achter me..

Lol

Vanmiddag ongeveer 16;00 /16:30 A58 Roosendaal >>> Breda ter hoogte St Willibrord/Etten-Leur, een groene Ckadett met Geele koplampen, had ook nog verstralers extra voor. Ook geel trouwens. Ik ging >>>>Roosendaal ,reed dus aan de andere kant in Rode Kadett D Gte. Iemand hier ???

origineel gepost door Hanz

Vanmiddag ongeveer 16;00 /16:30 A58 Roosendaal >>> Breda ter hoogte St Willibrord/Etten-Leur, een groene Ckadett met Geele koplampen, had ook nog verstralers extra voor. Ook geel trouwens. Ik ging >>>>Roosendaal ,reed dus aan de andere kant in Rode Kadett D Gte. Iemand hier ???

Waarschijnlijk Mark uit Zeeland, maar dan was het rond 17.30uur... :o

Vandaag om 17.30uur in Nijverdal aan de Grotestraat de oranje City 95-VP-44 met 13' ATS-Classics & om 18.30uur van Wierden naar Nijverdal een blauwe City 94-SM-10 met 15' ATS-Cup .. :o

Zondag in Assen heb ik uiteraard nogal veel Kadettjes gespot. Onderweg werd ik ingehaald door dit mooie duo.. :thumbup

2020-SDC12677.jpg

2020-SDC12679.jpg

Gr Wesley

origineel gepost door prayer

zomer/wintertijd misschien ;) Ja das heel goed mogenlijk, klokkie in Dett gaat zowieso al niet meer zo,en dan dat uur idd nog. het was iig laat in middag

gespot net een e kadett gsi champion een metalic rood in asten bijna bij mijn huis 2 dames er in waarvan een bij uit de auto viel van het kijken naar mijn city:D:P

Rond 17:00 gespot op de kennedylaan in panningen een bordeaux rode kadett cabrio met een blauwe motorkap en blauwe voorbumper + booskijkers.

Stopte bij de plattegrond en stapte best geïrriteerd uit. Ik toeterde nog..

Terug
Naar boven