• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

origineel gepost door lambo452

vanavond om kwart voor 7 een gele Bkadett bij de EM-TE in montfoort en rond kwart voor 8 ook weer maar dan op een andere plek..

sebbe gsi ???

Jup dat was ik :jerry effe drinken hallen voor de club

Ik heb jou of je station niet gezien

Vandaag omstreeks 14:00 langs de N207 (gouda --> montfoort) een bruine D-kadett zien staan bij een huis, en om 15:30 op de prins alexanderlaan in

Rotterdam t.h.v. metrostation oosterflank een zwarte D-kadett die lekker vlot als 1e bij het verkerslicht wegreed.

Ikzelf was incognito op de motor.

vanavond op de stadsring in amersfoort

een blauw/grijze d kadett gezien heb er een tijdje achteraan gereden in me caddy

ding heeft volgens mij een tijd geleden hier ook te koop gestaan heeft van die ronde gaten in de keien vanger had een turbo in gezeten ofzo

ding is volgens mij we stukje achteruit gegaan sinds die laatste fotoos:jerry

volgens mij werkt die dude nu bij de opel dealer hier in amersfoort

auto kwam wel van die kant uit zat ook plaat houdertje op van nefkens .

er zat toch ook iets van een zastrow kit op?

die was eraf en een andere bumper zat er niet op

was een aanfluiting om te zien die d

en toch stug bij het stoplicht je muziek op standje gangster

laten staan:jerry

restecpa hoor haha

origineel gepost door mantamichel

Vandaag omstreeks 14:00 langs de N207 (gouda --> montfoort) een bruine D-kadett zien staan bij een huis, en om 15:30 op de prins alexanderlaan in

Rotterdam t.h.v. metrostation oosterflank een zwarte D-kadett die lekker vlot als 1e bij het verkerslicht wegreed.

Ikzelf was incognito op de motor.

Haha.. Ik beken het.. Die zwarte d kadett is van mij ;)

grt Erik

D kadettje @ amersfoort, leusderweg.

Puntgaaf interieur/dash! En amper roest!

imag0015yz.jpg

Denk dat ik vandaag MRPtech2 heb gespot in de Drait, op de parkeerplek met zijn D.

Ben er nog even met mijn D aan toe gereden om te kijken. Maar kan haast niet missen.

een groene ckadett zonder koplampen op de amsterdamse straatweg bij de polite/brandweer in maarssen/utrecht achter het hek.. staat er al een paar dagen

een auto van hier??

origineel gepost door lambo452

een groene ckadett zonder koplampen op de amsterdamse straatweg bij de polite/brandweer in maarssen/utrecht achter het hek.. staat er al een paar dagen

een auto van hier??

Vermoedelijk een sloopauto die ze gaan gebruiken voor een oefening..? :(

dat idee had ik ook al ... maar wat ik kon zien at er og geen roest op :O

zonde zonde zonde

waarom pakken ze gen golf 2 ??

daar zijn er toch nog zat an :P

Vandaag kadett gespot in tilburg in het centrum.

Was oranje met zwarte streep over het de gehele auto (dak).

Iemand van hier? :)

Vandaag eentje van nederland gespot op de belgische wegen zwarte met volgens mij zender lipje vooronder en bonrath wisser en zwarte achterlichten. moest t iemand van hier zijn, ik was de zwarte gsi 16V die je paar keer voorbij reed om erna weer ingehaald te worden.

Was leuk trouwens 3 gsi tjes achtereen op de auto baan;)

origineel gepost door stefke1984

Vandaag eentje van nederland gespot op de belgische wegen zwarte met volgens mij zender lipje vooronder en bonrath wisser en zwarte achterlichten. moest t iemand van hier zijn, ik was de zwarte gsi 16V die je paar keer voorbij reed om erna weer ingehaald te worden.

Was leuk trouwens 3 gsi tjes achtereen op de auto baan;)

jammer dat ik dat weer :fy1 heb moete missen...

Terug
Naar boven