• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

origineel gepost door Sebbe GSI

origineel gepost door lambo452

witte gsi met matzwarte motorkap.

in montfoort aan de andere kant van de kruising bij de EM-TE het is er een van nl tuning dacht ik..

Jup dat is de Kadett van jeff van onze club:thumbup

hoe kom je daar nou bij?? dat is mijn kadett:agent

Moeders spotte vandaag een oranje c coupe 1200s met vinyl dakje op de parkeerplaats van het AZM te maastricht..

zelf deze laatst gespot:

Foto-EK8BXAIY.jpg

en ohja; gister de nieuwe B Kadett van het kampje hier int dorp gespot, leuk ding!

origineel gepost door manta19sr

dordrecht c kadett sedanrood 82-tt-20 rond 17:00 bij de mac boven aan de stoplichten,ging richting de N3,stond er naast met een witte mercedes sprinter dubbele cabine.

persoon werkt volgens mij bij de mercedes hoogenbrink te dordrecht,zag daar toen ik d'r voorbij reed rode dett staan maar neit gestopt voor kenteken.kom vaker tegen rond 17:00

@king corsa wrote:vandaag gespot:

zwarte gsi, 5 deurs NG en 96 in het kenteken.

denk van de zelfde eigenaar als een witte drie deurs gsi :D

Dat heb je helemaal goed Math !!

Hij liep alleen niet lekker. Inhouden bij gas :(

Vanavond maar weer eens sleutelen.....

origineel gepost door Opel Team Putten

Vandaag gespot in de parkeergarage ROC Apeldoorn: C- kadett van Schuitje..

Stond er weer knap bij!!:thumbup

hehe dank je wel :D

vandaag op de zaak een rode kadett e gsi, volledig origineel en puntgaaf. kwam voor een apk en kreeg zelfs een steekproef cadeau... uiteraard goedgekeurd

Afgelopen maandag rond 18:00uur in Panningen volgens mij Bix Sexy in z'n cabrio, ik in een witte D Kadett van een maat van me...

Wat heb jij voor lampen gemonteerd? Wat een licht zeg :)

[edit] Owja.. en een minuutje eerder op de J.F. Kennedylaan die zwarte E sedan met blokjes op de motorkap. [/edit]

Vandaag rond 14:15uur een witte E Kadett (GSI?) in Beringe, ik in m'n Astra...

Die auto voor je (en achter mij) reed idd niet erg door ;)

[edit2] En vandaag (12.02.2010) weer een witte E Kadett (GSI?) in Swalmen bij het spoor. [/edit2]

vanmiddag in zwaagwesteinde een oranje c kadett coupe gespot met vinyl dak. zag er goed uit:thumbup

en vanmiddag in dokkum bij de ASD deze kadett gespot

DSC00274.jpg

origineel gepost door Noeky1980

Vandaag rond 18:30 had ik ineens een bumperklever;) In Asten richting Someren. Jij ging naar links Someren in ik rechtdoor naar Heeze

kenteken GL-FF een E-kadett Cabrio grijzig volgens mij. Je haalde me in denk om te laten zien dat je achter me reedt?:thumbup Maar had het al gezien aan de koplampjes.

Iemand van hier.

jep dat zal Tiim zijn (zie topic wie rijdt welke kadett :P )

gisteren een mooie blauwe ekadett gespot. bij de stoplichten in de meern waar je de snelweg op kan

ik stond achter je in een peugeot 205 met een lekke uitlaat toen het licht op groen sprong kwam ik je nog ffies voorbij op de rotonde ging je richting leidse rijn ??

iemand van hier?

origineel gepost door schuitje

origineel gepost door Opel Team Putten

Vandaag gespot in de parkeergarage ROC Apeldoorn: C- kadett van Schuitje..

Stond er weer knap bij!!:thumbup

hehe dank je wel :D

vandaag op de zaak een rode kadett e gsi, volledig origineel en puntgaaf. kwam voor een apk en kreeg zelfs een steekproef cadeau... uiteraard goedgekeurd

Staat er ook nog steeds een witte C kadett regelmatig ??

bedoel je op het ROC? ik heb er nog nooit een witte c kadett gezien.,maar ik ben nu ook alleen maar dinsdag middag en avond op school ivm BBL opleiding

bedoel je op het ROC? ik heb er nog nooit een witte c kadett gezien.,maar ik ben nu ook alleen maar dinsdag middag en avond op school ivm BBL opleiding

Heb dat ding ook is van dichtbij staan te kijke,

ding is gruwelijk:thumbup

jah zown 2 jaar geleden zat ik bij een jongen in de klas met een witte C kadett. hij zou nu ongeveer in het laatste jaar moeten zitten als hij nog op school zit daar.

ik kwam hier nog een mooie kadett tegen helemaal orgineel zag er nog goed uit , de motor was ook orgineel denk ik, want trok erg traag op,

het was op 16-02-2010, op de a27 richting breda ter hoogte van de afslag dongen .

ik reed in een witte iveco iemand van hier?

16022010072.jpg

Woensdag gespot in Groesbeek, een zwarte Kadett E Cabrio... ..-FF-NG

Zwarte Irmscher achterlichten, iets te grote uitlaat... JAP-style.

En niet te vergeten witte velgen, wat overigens zeer mooi stond.

Iemand van hier ??? Nog nooit eerder gespot in die omgeving.

Gisteren guus gespot met z,n mat zwarte kadett c station in kranenburg ( duitsland) ik stond er wel raar van te kijken 2 kadett c station op een rotonde :D hahahah zie je ook niet veel meer.....

Gr.kerni

origineel gepost door KERNI

Gisteren guus gespot met z,n mat zwarte kadett c station in kranenburg ( duitsland) ik stond er wel raar van te kijken 2 kadett c station op een rotonde :D hahahah zie je ook niet veel meer.....

Gr.kerni

hahaha guus post het zelfde op het opel oldtimer forum:P

origineel gepost door KERNI

Gr.kerni

vond het zelf ook wel grappig,daarom ook enthousiast naar jou gezwaaid.

(ps : had dit zelf ook op het kadett-c.nl forum gepost Hans,niet op het opeloldtimerforum.;))

Terug
Naar boven