• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Vanmorgen rond 9.15 op de N210 provinciaal richting Krimpen a/d Lek een oranje uitgebouwde kadett D.. !

Ging erg snel maar zag er vrij goed uit.. De bestuurder had ook mijn D kadett in de gaten..

Wellicht iemand van het forum?

Grt

hallo allemaal

ik ben arjan rijdt normaal in een vectra v6.

maar vier jaar geleden kadett gsi cabrio verkocht nog steeds spijt van:(

kent iemand hem mischien blauwe gsi cabrio verlaagd kenteken ZF-VN-85.

verkocht aan iemand uit almelo.

als iemand iets weet wil ik het graag weten.

alvast bedankt

Ben er ff een tijdje uit geweest, maar in de tussentijd weer e.e.a. gespot:

Deze A Kadett heb ik in januari Haaren gespot:

00-SDC14535.jpg

Deze GSI kwam ik afgelopen zondagmiddag tegen tussen Oss en Den Bosch:

00-SDC14807.jpg

En deze 3 oudjes kwam ik gisteren tegen op bij sloperij van Zutphen in Veghel!! :wtf

00-SDC14825.jpg

00-SDC14826.jpg

00-SDC14828.jpg

Groetjes!!

haha, die c kadett bij van zutphen hebben we al eens wat uit gehaald ;)

die ascona ernaast staat zo mooi omhoog met zn kont omdat ik de achteras heb ;)

je bent er nog niet zo lang gelede geweest zo te zien ;)

Haha! Das toevallig dan! Twee dagen geleden zijn we er geweest, ik vind het wel opvallend dat het rechter spiegeltje van de Kadett er nog aan zit, terwijl dit volgens mij best wel gewild is (lang niet alle Kadetts hebben een spiegel rechts namelijk)..

origineel gepost door astrawez

Haha! Das toevallig dan! Twee dagen geleden zijn we er geweest, ik vind het wel opvallend dat het rechter spiegeltje van de Kadett er nog aan zit, terwijl dit volgens mij best wel gewild is (lang niet alle Kadetts hebben een spiegel rechts namelijk)..

hmm, die normale zwarte zijn wel te krijgen hoor, maar alsk het zo op de foto bekijk... heb ik me twijfels of het wel een c kadett spiegel is.

agja, ik was er tussen de 2 grote vorst periodes in, denk zoon maand/andere halve maand gelede

Die D kadett op de sloop ziet er nog niet eens zo heel gek slecht uit. front is nog netjes.. wielranden voor zover je op de foto kan zien ook niet...

oranje D kadett, op de a50, reed in zuidelijke richting, iets voor de afslag naar het plaastsje zeeland als ik me niet vergis.

had nog ff afgeremd toen we inhaalden met de grijze 4 deurs corsa a

zag er best wel leuk uit!

vandaag blauwe c kadett c2 sedan gespot in leeuwarden.

hing een beste pijp onder achter teminste.

later nog een hele mooie org d kadett 4 deurs.

zag er van afstand super gaaf uit was ook in leeuwarden.

origineel gepost door stefke1984

origineel gepost door marcos_16v

die gsi 16v wat jullie zondag 24-01-2010 in belgie gespot hebben, stefke, is van mij.

Ja was echt leuk.

Ik ben er ook erg zuinig op.

Mag ook wel met mijn kilometerstand.

Ah was ook 16V dat wist k niet. niet gechipt dan toch? die wat je achterna kwam was kompleet origineel kwa motor enzo :) en mijne liep toen niet optimaal (luchtmassa meter stond verkeerd zo bleek achteraf, draaide veel te rijk) Nja kilometerstand is altijd wel even snel aan te passen :P

Terug
Naar boven