• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

origineel gepost door vectra208v

origineel gepost door GlennGSI

gister ( 5 mei ) om half 11 op de a50 richting apeldoorn voor knooppunt grijsoord heb ik een D kadett gespot met zastrow uitbouw, een bordeau rode volgens mij maar de kleur kan ik mis hebben ( was donker ) kenteken JN-66-YT

ding was aardig rap ik denk een 2 liter 8 klepper.

Ik stak men duim nog op vanuit men omega en toen hij op het gas ging ging ik er nog ff achteraan. hij ging eraf bij de benzinepomp. zat btw ook een digidash in haha.

Bekende van hier ?

Die kadett heeft een tijdje op marktplaats te koop gestaan.

En is idd bordeau rood en er ligt en 2 liter in,alleen ik wet niet meer of het een 8v of een 16v was.

Vond het wel een vet ding om te zien maar met een gezinnetje niet echt handig.

gr.paul

Men broer zei het idd ook al ( die zat naast me in de ooto ) dat ie een tijdje geleden op marktplaats stond. Ik denk dat het geen 16v is of hij ging niet vol op het gas. Anders is het straks wel een teleurstelling als mijn 16v kadett ook zo accelereerd haha :P

Het is wel een 2.0 16v

kwam vroeger uit r'dam en daarna naar enschede gegaan, vervolgens zastrow omgebouwd door (monzarijder)..

Wel een unieke kadett ;)

Grtz

origineel gepost door Dkadett84

Het is wel een 2.0 16v

kwam vroeger uit r'dam en daarna naar enschede gegaan, vervolgens zastrow omgebouwd door (monzarijder)..

Wel een unieke kadett ;)

Grtz

okok :P dan neem ik aan dat ie op dat stuk niet volgas ging :jerry Hij zag er in iedergeval voor zover ik het kon zien er nog goed uit :)

Net een mooie blauwe coupé gespot op een rotonde op de N311 / Koningsweg (bij dat hotelletje/restaurant).

Hierzo

Ik toeterde effe nog met m'n Corsa :)

Kadett E gespot in Vaassen laan van fasna, rood en echt achterlijk breed door een bodykitt:wors Heb ik vroeger, zo'n 4 jaar geleden, in Epe vaak zien staan achter Gosschalk, daar ergens bij een autobedrijf. Klonk wel snel maar leek wel of die niet helemaal lekker liep. Stond later bij de blauwe lotus(snackbar/chinees). helaas geen foto:(

daar straks omstreeks half 8, een zwarte E gsi, thv treinstation Vierlingsbeek

donkere achterlampen, doorgelastte motorkap, verlaagd, volgens mij een enkele wisser

en verder niet veel dat me bij is gebleven..

ging me allemaal even iets te snel!

vanavond omstreeks kwart voor 6, een erg nette groene C limo, bij iemand op de oprit in Someren.

had de motorkap & kofferklep open staan!

en niet veel later in asten, bij de shell, een uitgebouwde blauwe E-gsi,

erg knap autotje! :thumbup

meen met een c20xe erin, liep wel lekker! :thumbup

we waren zelf met een golf 1 gts, die ook goed bekeken werd :P

gespot op de a73 een bruine C sedan haalde de hele stoet Manta's in.

en later op de a1 bij Hoevelaken nog een C coupe in t blauw

origineel gepost door custom

binnekant afwerken en radio aansluiten.. verder niets ;) Jim durf et bijna niet te vragen .......:P:P Maar doet je Digi-D. et nou ???

Gistermiddag, ergens tussen 16:00 en 17:00. Geen idee welke snelweg het was, maar ik kwam vanaf Den Bosch richting het noorden. Was volgens mij nog voor de A50.

Zwarte Kadett C Sedan met zilvergrijze velgen (ik gok ATSjes of Borbet A, ging te snel om het goed te zien) en een man achter het stuur vermoedelijk in army outfit. (niet zelf gezien, dat zei bestuurder van de auto waar ik in zat).

Foto's heb ik niet bij de hand, maar ik meen op de stijlen van achterruit, aan de binnenkant, rechts rood en links geel te hebben gezien.

Kenteken 52-LD-??

Net op de A15 bij bemmel een Geel/zwarte Kadett-C Sedan gespot... :) GT/e achtige looks van veraf dus zal wel een GT/E zijn geweest...

Iemand van hier? :)

Vorig weekend op de A2 bij 'S Hertogenbosch deze ingevoerde E Kadett gespot ! king:

Vind het altijd leuk, je ziet ze niet veel meer...

Groetss,

Sjors

Jah maar elke kadett is minimaal 19 jaar oud, dus dat word steeds minder dat je ze tegen gaat komen. Er staat in de Kluiskamp in Nijmegen een licht groene 5 deurs d kadett, zag hem vanmiddag op de Nieuwstadweg voorbij komen. Spotte donderdag aan het eind van de middag ook nog een B kadett in thv de Malvert, een witte met zwart dak, en gisteren kwam er 2 a 3 keer een beige B kadett sedan voorbij in Uden over de pastoor spieringstraat.

gisteren op een automeeting in heerlen,

een blauwe D caravan, met een kont van een D-caravan als karretje er achter.

c20let onder de kap, voor & achter flinke schijven, en erg netjes afgewerkt :wors

Terug
Naar boven