• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

komt die toevallig uit zuid-limburg?

heb die namelijk eens gezien bij de Opel dealer in Beek toen ik nog n klein manneke was..

vandaag nog een witte E gespot

geen orginele gsi maar wel gsi bumpers en zwarte crossworth vleugel en denk champion wielen alleen de wielranden waren bruin

was op de a15 vanaf de maasvlakte ongeveer richting spijkernisse

Gisteren gespot op de A73 rond 23:45 : Zwarte Opel Kadett met een turbo erin, lekker laag, en goed blinkende velgen.:wors:wub

Heb hem ingehaald met een groene Opel Rekord, en heb toen met me knipperlichten geseind..

Daarna kwam deze dichterbij en pakte toen een afslag en ik hoorde toen de turbo.:thumbup

Leek veel op mijn Kadettje.. Iemand van hier??

Vanmiddag gespot op de A2/A67 randweg Eindhoven.

Matzwarte C kadett sedan, blauwe kentekenplaten, schmidt velgjes, cleane voorkant met witte knippers.

Zat een militair in.

origineel gepost door nl-tuning

@flipke met hirschcars erin?? kunnen er 2 zijn die ik me zo kan bedenken of berry of koks, liggen beide let motoren in.

Groeten nick

Heb ik niet kunnen zien in het donker, was wel erg wit licht..

Gespot:

Mr Monkey's oude rat-kadett

018-16.jpg

grtz

Vandaag/vanavond in Vroomshoop, een groene E kadett GSi cabrio.. Ik hevig toeteren en zwaaien in men Omega :P iemand van hier ?

origineel gepost door jblfreak

ik was het zoiezo niet

zat gisteravond bij me maatje in de studio dus kan t nie geweest zijn

was ook een mint groene of iets wat er op lijkt :P

toen strax een licht blauwe d kadett op de St jorislaan JB-23 op de hoedenplank zaten 3 van die wackel dackel hunden (ja knikkkers) tijd 14.55 uur

EVD gister gespot met zijn D Kadett om 17:30 in Amersfoort bij een groot kruispunt.

Reed daar de snelweg op ( Bocht omhoog ).:thumbup

origineel gepost door prayer

dat is kim geweest, zit hier volgens mij niet op het forum.

zat wel een meidje achter 't stuur ja :thumbup

Terug
Naar boven