• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

origineel gepost door Emiel-Manta

dikke oranje C Coupe vandaag op een VAG-treffen in kerkrade (parkstad)

hele nette auto :thumbup

was zelf daar met m'n rat golfje.

deze:

IMG_4506.jpg

:wub

origineel gepost door kadettje-89

net gespot in de beverwaard een zwarte dett gsi turbo.xy-66-??met een sticker van botter tuning op de zij ruiten.wie o wie .

het was deze kadett zeker:thumbup

aspe09_0079.jpg

Heel lief schattig verlaten Kadettje gespot in Zutphen.

Vermoedelijk met pech?

Aangezien ze zo eenzaam erbij stond, heb ik de mijne er maar langs gezet.

Groetssss Jip

1121912771_5_cq2F.jpeg

origineel gepost door jipiejo

Heel lief schattig verlaten Kadettje gespot in Zutphen.

Vermoedelijk met pech?

Aangezien ze zo eenzaam erbij stond, heb ik de mijne er maar langs gezet.

Groetssss Jip

1121912771_5_cq2F.jpeg

Komt me bekend voor, was volgens mij eerst helemaal roze: pink panter!

neej, dit is niet de auto van Elly Margré. Die is inderdaad helemaal Roze.

Deze auto is van iemand van Opel Team Eefde!

Gisteren weer de appelgroene c limo in Belfeld gezien.

Vind t kenteken zo mooi ; gg-52-ll Zie je normaal alleen bij duitsers die gg !!

opel-astra-sports-tourer-3.jpg

(als voorbeeld natuurlijk )

gister een kadett c coupe gespot in eindhoven, op de ring, hij kwam volgens mij vanaf "de oude snelweg naar tilburg" waar je nu ook gewoon de n2 op kunt.

hij was rood of oranje, weet ik niet precies, beetje vaag ligt en het was nog vroeg 7:00 ofzo dus me ogen zaten nog dicht.

vrijdag gezien een kadet c sedan 12-PD matzwart met geschilderde text kustompaint by perry met een 06 nummer erbij ... op de von flowtolaan bij de Eindhovense school (mbo) tijd 9,21

Donderdag een kadet c sedan matzwart met dikke standaart velgen Hurksestraat tijd 12.55 zat een man in met een vrouw en een kleine erin.kenteken 59-SU

origineel gepost door nova....

vrijdag gezien een kadet c sedan 12-PD matzwart met geschilderde text kustompaint by perry met een 06 nummer erbij ... op de von flowtolaan bij de Eindhovense school (mbo) tijd 9,21

Donderdag een kadet c sedan matzwart met dikke standaart velgen Hurksestraat tijd 12.55 zat een man in met een vrouw en een kleine erin.kenteken 59-SU

Die onderste zal loretta d'r sedan wel geweest zijn!

als hij met dikke standaard velgen uitgelast staal bedoeld, dan wel..

want volgens mij heeft ze intussen die velgen erop liggen die de vorige eigenaar er toen ook op had.

kwam zaterdag in eindhoven in vaartbroek een zwarte 4deurs sedan tegen, met goudkleurige deuren

Gisteren gespot in de omgeving van Wijchen, omstreeks 16.30.

Groene C coupe, met verstralers (dacht ik) en mooie brede wielen.

Verlaagd en een lekker geluidje uit de pijp.

Zat een ouder (denk 50+) stel in.

origineel gepost door prayer

al een paar keer in geldrop, een d kadett, goud/oranje kleurig.

staat best mooi laag op de wieltjes, en lekker breed.

reed vandaag rond 21:00 bij de rotonde bij de kerk, zat een wit corsatje achter, weet niet of die erbij hoorde, ik zat nog achter een rooie mini cooper s ofzo... dus zal mij niet gezien hebben.

Dat ben ik geweest..dat Corsa'tje heb ik ook geregeld

gezien, wit met rolkooi..toch? Een beetje late reactie,

ben een tijdje niet online geweest.

gister in het centrum van eindhoven een groene coupe, zag er helemaal origineel uit.

en vandaag op de geldropseweg richting eindhoven een rode sedan, zaten 2 jonges in.

later op de dag hulkie nog gezien, ik stond langs de a2, was een boutje van me mengstuk los getrild waardoor de motor geen zin meer had

OOO met je rekord. Ik had je gezien jah, maar eignelijk te laat. anders was ik eff gestopt.

mvg Gerry

gisteren 12-10-10 een kadett cabrio gespot in nijmegen .ik dacht dat het rond een uur of 11:00 was.

een blauwe kadett e cabrio . irmscher achterlichten erin. wat ik kon zien wel een net ding. geen gsi maar wel leuk ding.

iemand van hier?

12102010036.jpg

origineel gepost door Hulkie

gister in het centrum van eindhoven een groene coupe, zag er helemaal origineel uit.

en vandaag op de geldropseweg richting eindhoven een rode sedan, zaten 2 jonges in.

later op de dag hulkie nog gezien, ik stond langs de a2, was een boutje van me mengstuk los getrild waardoor de motor geen zin meer had

OOO met je rekord. Ik had je gezien jah, maar eignelijk te laat. anders was ik eff gestopt.

mvg Gerry

stond maar 5 minuten stil, was een boutje van het mengstuk los getrild, maar was blijve plakken op een olie/vet plek op de vooras, los er terug in gedraaid, 500m gereden naar tankstation, inbusje geleend en kon weer verder.

Vandaag op de parkeerplaats bij Modec in Belfeld een matzwarte C station met sportvelgen. Denk van t personeel.

misschien iemand van hier ?

Terug
Naar boven