• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

origineel gepost door nova....

Vanmiddag in Essen een D kadett donker blauw KP-45 deze stond meteen op het eerste gedeelte van de parkeerplaats naast de oude spoorbaan.

tijd rond 16.30 uur.

Hee dat is toevallig, die post ik net! Heb je verderop geen blauwe Astra OPC I gezien met Coupé skirts en Irmscher voorlip?? Heb de jouwe niet gezien overigens...

toevallig een nette d kadett gespot op de zeswegenlaan, en nee hij is niet van mij:P

2010-11-30140226-1.jpg

2010-11-30140248-1.jpg

Mischien iemand van het forum, of bekende

origineel gepost door Andreas.Berger

toevallig een nette d kadett gespot op de zeswegenlaan, en nee hij is niet van mij:P

2010-11-30140226-1.jpg

2010-11-30140248-1.jpg

Mischien iemand van het forum, of bekende

mooie originele berlina:thumbup

origineel gepost door astrawez

origineel gepost door nova....

Vanmiddag in Essen een D kadett donker blauw KP-45 deze stond meteen op het eerste gedeelte van de parkeerplaats naast de oude spoorbaan.

tijd rond 16.30 uur.

Hee dat is toevallig, die post ik net! Heb je verderop geen blauwe Astra OPC I gezien met Coupé skirts en Irmscher voorlip?? Heb de jouwe niet gezien overigens... Ik stond vooraan links aan de doorgaande weg net onder de 2de brug.. was rond half 5 vertrokken.

ff geleden een kadett e cabrio wit met een geel/oranje reflectorplaat aan de W van konijnenburglaan. tijd 10.24

kenteken GT-PZ

gisteren bruine kadett c limo op de Boutenslaan 94-XR met grijze manta velgen tijd 11.25

origineel gepost door x-tinction

Ja ik zit in venlo op school doe er werktuigbouwkunde laatste jaar eerste 3 jaar heb ik gevolgd in roermond maar daar is de opleiding weggegaan. En moest toevallig donderdag ook iets ophalen in siebengewald dus ben ik met auto naar school gegaan.

leuke auto

misschien meer details of foto's?

of heb ik er ergens overheen gelezen?

origineel gepost door x-tinction

Zoveel details zijn er niet het is een standaard 1.2s uit '77 en gaat volgend jaar opgeknapt worden als het goed is. voor de rest is hij nog standaard alleen radio en setje speakers erin.

Plaatje bij het praatje heb ik op dit moment niet want op mijn hyves heb ik alleen van men manta een foto staan en de laptop waar ik er fotos van op had staan leeft helaas niet meer.

Je weet toch hoe hard wij kicken op foto's he :P

Afgelopen vrijdag in Venlo op de parkeerplaats bij College Den Hulster (de A commodore ernaast heb ik afgelopen vrijdag op het forum gespot).

C Kadett Sedan zonder bumpers

Fotos-0005.jpg

Vanochtend om iets voor half 8 bij Stadion Galgewaard, Utrecht, een supermooie C Kadett gezien! Oranje met een zwarte onderkant, zwarte wielen en een dikke 01 op de zijkant :thumbup

vanmiddag met boodschappen doen in Roden een witte 3drs kadett e gsi gespot op de parkeerplaats bij de boer/lidl.

heeft ook te koop gestaan op Marktplaats en is geheel origineel, zelfs de velgen en uitlaat.

gr.Paul

heb ze ook beide zien staan maar die commodore staat er elke dag

Ik dacht eerst ook dat de A Commodore er iedere dag stond maar ik werk sinds kort op die school en zo nu en dan is ie toch een paar dagen weg..:o

Toch een rijdende auto gok ik dan zo:P

origineel gepost door Wiel

heb ze ook beide zien staan maar die commodore staat er elke dag

Ik dacht eerst ook dat de A Commodore er iedere dag stond maar ik werk sinds kort op die school en zo nu en dan is ie toch een paar dagen weg..:o

Toch een rijdende auto gok ik dan zo:P

Zie m ook geregeld rijden,die commodore.

Volgens mij komt de eigenaar uit Belfeld

Zie m ook geregeld rijden,die commodore.

Volgens mij komt de eigenaar uit Belfeld.

Dat zou zomaar kunnen. Ik weet dat daar in elk geval ene Willem woont met o.a. een D Rekord Station op Diesel, een B Commodore en volgens mij verder nog een Senator/Monza en een E Rekord. Die laatste twee weet ik niet zeker.

Zou het dezelfde zijn?

Terug
Naar boven