• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Vanmiddag gespot tussen Nieuw Bergen en Heijen... geel/zwarte Kadett C GTE.

Al vaker gespot, ook op de P-plek bij zijn werk... dit keer alleen even geknipperd met me koplampen :D

Iemand van hier ??? En mooi om te zien dat zo'n auto redelijk vaak gebruikt wordt :thumbsup

[rquote=1825685&tid=51412&author=D-gek]GELDROP RULES!:D

Klopt, heb ook een hemelsblauw Kadettje met witte velgjes in het assortiment:P[/rquote]

haha

ik ben geen echte geldropper, woon er nu in totaal zoon 5 jaar, maar niet aan 1 gesloten, ben ook nog op kamer geweest..

en vind er eigenlijk niet zo veel aan ;)

zit jij toevalilg met je werkplaats achter de esso? daar zaten toch ook wat mensen met opeltjes?

Ik ben stiekem ook geen echte Geldropper;), ben geboren en getogen in Eindhoven.

En ik zit niet achter de Esso, mijn auto's staan verdeeld over m'n eigen garage en die

van m'n ouders..

2 Dtjes in rotterdam vlak bij de maastunnel en bij charlois/slinge

een zwarte met een zilveren racestreep reed richting charlois/slinge en een rode D met een lichtblauw linker zijscherm stond geparkeerd met de neus richting de maastunnel...

grtz jens

Gistermiddag een witte B kadett met zilveren ATS-jes in de parkeergarage bij de oranjerie in Roermond , denk op de 2e. Die zag er nog mooi uit zo op t eerste gezicht.

Moest m'n eigen schatje ergens op de 6e wegstoppen tussen een avensis en nog zo'n mormel :puke

Donderdagmiddag rond 14:00u tussen Den Bosch en Oss deze Kadett gespot.

Hij ziet er niet echt meer top uit en de keienvanger was met een spuitbus zwart gespoten..

00-Foto0100.jpg

Oudjaarsdag,Rotterdam ,op de Dortselaan[Zuidplein],een zwarte kadett gsi.Meende te zien dat het een hollander was.

Kenteken begon met een T en 48 in het midden.

Bruut ding alleen de voorbumper was [nog]niet in de juiste kleur.

Iemand bekend met deze auto?

[rquote=1828179&tid=51412&author=Big Sexy]gisteren in Panningen bij de C1000, een C kadett City.

Zwart, witte viperstrepen/velgen/spiegels, van die lichtgewicht alu wielen 5 spaaks.

booskijker aangelast op motorkap.[/rquote]

had hier al eens na gevraagd pas geleden

kreeg te horen dattie van Kim was maar weet er verder ook niks van

vandaag een beestig mooie dett gezien op de snelweg .

kleurzwart kenteken begon met rp verder weet ik niet meer.

laag grof laag op 14 inch astra f front en bij het passeren van mij kon ik zien dat er een alu kooi in zat .

bekende hier?

gisteren een mooie Kadett GSi zwart met doorgelaste kap of booskaikers.. in Roosendaal.. was donker (8 uur 's ochtends)

van de week ook nog een blauwe c kadet sedan MK-85 bij de stadsschouwburg

Vandaag een bruine c kadet op Strijp-S met chrome wieldeksels tijd 11.30

Jammer zeg van die city :( Hopelijk is de eigenaar een liefhebber die kan lassen... Dan kan ie 'm nog een kans gunnen voor een 2de leven.

rode coupe, 22 ZT 17 op het parkeer terrein van de praxis in eindhoven langs het kanaal.

zag er netjes uit!

[rquote=1834885&tid=51412&author=Aapje]Jammer zeg van die city :( Hopelijk is de eigenaar een liefhebber die kan lassen... Dan kan ie 'm nog een kans gunnen voor een 2de leven.[/rquote]

Deze stond altyd in sneek ik denk dat het zijn pekelwagen was want zomers zag ik hem er nooit staan maar is inderdaad wel zonde.

Terug
Naar boven