• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Bij de Hyundai-dealer in Amersfoort, vlakbij bij mijn werk, aan de Xenonweg staat elke dag een gele C-kadett mooi te zijn:agent

vandaag rond half voor 4 een witte b kadett in soest en rond kwart voor 4 bij paleis soestdijk een licht groene d kadett zagen er allebij goed uit:thumbup

volgens mij een witte (maar was al donker) c kadett sedan of coupe in helmond.

ik denk dat de straat de vossenbeemd heet, maar weet het niet zeker.

van de week een D kadet LG-78 licht groen Fellenoord tijd 15.51 uur was dondermiddag

en de woensdagmiddag een orignele E kadet club uitv met zilver kleurige gt velgen rood in Beek en donk om de hoek van de beukenlaan tijd 11.46 uur

@ikdenman wrote:net in de nijverheidsstraat in zwolle een gele kadett-c city mooie auto !

was het een gele city met sr velgen met het kenteken kn 35 sf? dan heb ik hem vanmiddag gespot in zwolle op de route van bus 9 :hmmz

oranje metallic kadett caravan gespot in landsmeer;zo te zien van iemand die daar woont.

met evo luchthapper er in en brede velgen.

voor het eerst in 3 maande weer eens een kadett gespot!

Dit keer een donker blauwe/beetje paarse Station C2 in Geleen :D

Niemand van hier toevallig?

[rquote=1840006&tid=51412&author=Aapje][rquote=1839628&tid=51412&author=Rob-Epe][rquote=1837640&tid=51412&author=Blackbull]ook allemaal op de HAN?:vertag[/rquote]

Locatie Nijmegen ??? Even flink allemaal voor de deur parkeren dan aub... staat die flits-wagen daar ook niet meer zo vaak :P[/rquote]

Arnhem natuurlijk ;) Nijmegen is de nep locatie :P[/rquote]

:fy1

:angel

Ik heb vandaag twee C-tjes gespot:

Een matzwarte coupe met witte viper strepen op het laatste stukje a 58 bij ekkersrijt.

Een rode 4 deurs even later bij Uden over de weg paralel aan de A 50.

Allebei aan het einde van de middag.

afgelopen dinsdag een kadett c coupe gespot in andelst op de wanraay.

blauw/zwarte kadett met een luchthapper op de motorkap.

iemand van hier.

Ik was vanochtend bij de GLS in Den Bosch een pakketje ophalen. Toen ik moest wachten zag ik op het naastliggende terrein een verlaagde oranje Kadett C City met (ver)brede velgjes erop staan.

gister een dikke d kadett gespot in leeuwarden ,ging volgens mij naar ferwerda toe.

volgens mij was het die roodbruine d kadett 2.0 16v die hiero laatst te koop stond

en op het parkeerterrein bij het busstation staat geregeld een grijze b kadett

Ik ben dit dikke Kadettje ook nog niet tegengekomen:( , maar hij zit ook op het D-kadettforum.

En vanmiddag rond 14:00 een matzwarte CQP met

witte Viper-strepen gespot, kwam van Geldrop of de A67

af richting Heeze.

Afgelopen week 't volgende gespot:

Rijnkade Arnhem --> Witte Kadett-C Sedan met volgens mij achterop 1.0s O_O

Bij schaarsbergen een blauwe Kadett-C Coupé gespot

Vanmorgen op de Rijnkade een Blauwe Kadett-E achterons, E1 bumper :)

vanmiddag om ± 12.30 in Gendringen bij Ulft

een hele gave 2 deurs C kadett sedan 48-EF-44

In het wit en duidelijk met een zwaardere motor :D,

ik had moeite om hem met de suzuki station van mijn meisje bij te houden :wors

Terug
Naar boven