• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

[rquote=1855160&tid=51412&author=Van het Ende Customs]gistermiddag (vrijda8 28/1) rond 15:30. Een Gele C Coupe (GTE ?) op de Rondweg in Wezep.

Ik zag m langs rijden, geen kenmerken gespot!:( [/rquote]

zo te zien moet ik dat wezen:) het is allen geen gte(heb wel een zwarte band aan de onder kant is allen voor de mooiigheid)

:thumbup

vandaag in zelhem bij numafa (industrieweg) kanatiegele kadett c sedan gespot. en later op de middag bij stadlohn (D)

een a kadett gespot.

Vandaag om 19:00 bij MMC in Veldhoven een kadett c2 coupe gespot. Hij was rood en was volgensmij helemaal origineel en zag er nog goed uit (liep er wel snel langs)

kenteken was trouwens 22-ZT-17

[rquote=1855255&tid=51412&author=Opel_Freak25][rquote=1855160&tid=51412&author=Van het Ende Customs]gistermiddag (vrijda8 28/1) rond 15:30. Een Gele C Coupe (GTE ?) op de Rondweg in Wezep.

zo te zien moet ik dat wezen:) het is allen geen gte(heb wel een zwarte band aan de onder kant is allen voor de mooiigheid)

:thumbup[/rquote]

Zag er van een afstand iig ook goed uit! :thumbup

[rquote=1856407&tid=51412&author=nova....]Gisteren een kadet c limo op de A50 ri Ikea 23-UM bruin met dacht een grijze achterklep? omstreeks 11.50[/rquote]

laag zwart metalic bruine kap spriet op het dak is ferdie

[rquote=1857218&tid=51412&author=Van het Ende Customs][rquote=1855255&tid=51412&author=Opel_Freak25][rquote=1855160&tid=51412&author=Van het Ende Customs]gistermiddag (vrijda8 28/1) rond 15:30. Een Gele C Coupe (GTE ?) op de Rondweg in Wezep.

:thumbup[/rquote]

Zag er van een afstand iig ook goed uit! :thumbup[/rquote]

van een afstand ziet het er idd goed uit maar je moet niet al te dichtbij komen:angel hij gaat deze zomer over gespoten worden:D

[rquote=1857241&tid=51412&author=pipo][rquote=1856407&tid=51412&author=nova....]Gisteren een kadet c limo op de A50 ri Ikea 23-UM bruin met dacht een grijze achterklep? omstreeks 11.50[/rquote]

laag zwart metalic bruine kap spriet op het dak is ferdie[/rquote]

kan ook wel lette ff niet goed op:D

Vanmiddag kadet c sedan matzwart met beige zijklep bij het achterraam en zwarte velgen met een grijze rand lang het kanaal naast Isobouw. is dat nog Someren? tijd 16.35 uur.

effe later waren we aan het werk (ontruiming)hoor ik een mooie dikke sound GroepA denk ik kijk om de hoek zie ik net nog de achterkant van een c kadett okergeel kadet kenteken HR-51 gaat de hoek om bij de Kleinaarstraat in Someren tijd 17.00 uur

[rquote=1857592&tid=51412&author=nova....][rquote=1857241&tid=51412&author=pipo][rquote=1856407&tid=51412&author=nova....]Gisteren een kadet c limo op de A50 ri Ikea 23-UM bruin met dacht een grijze achterklep? omstreeks 11.50[/rquote]

kan ook wel lette ff niet goed op:D[/rquote]

dat is niet ferdie zijn kenteken

[rquote=1857952&tid=51412&author=prayer][rquote=1857592&tid=51412&author=nova....][rquote=1857241&tid=51412&author=pipo][rquote=1856407&tid=51412&author=nova....]Gisteren een kadet c limo op de A50 ri Ikea 23-UM bruin met dacht een grijze achterklep? omstreeks 11.50[/rquote]

kan ook wel lette ff niet goed op:D[/rquote]

dat is niet ferdie zijn kenteken [/rquote] Ok!

de enigste ferdie die ik ken.. heeft die rode c kadet met witte strepen en diep verlaagd

[rquote=1853940&tid=51412&author=Tiedo]gister een dikke d kadett gespot in leeuwarden ,ging volgens mij naar ferwerda toe.

volgens mij was het die roodbruine d kadett 2.0 16v die hiero laatst te koop stond

en op het parkeerterrein bij het busstation staat geregeld een grijze b kadett[/rquote]

Dat is mijn oude D-kadett. Fel oranje en lekker laag. ligt idd een 2.0 16v in.

De auto is na wat omzwervingen toch weer in Fryslan belandt :D

Idd, ik was het niet,

maar heb langs de lage rode met witte strepen kadett ook nog een zwarte kadett limo c1 met een bruine motorrkap en n bruine kofferdeksel.

Dus t had wel gekund :D

kennelijk bij de smele in geldrop, een rode (hij dacht sedan) kenteken iets met zf in het midden?

door collega van me, zou er met enige regelmaat staan.

[rquote=1859073&tid=51412&author=fredje]Idd, ik was het niet,

maar heb langs de lage rode met witte strepen kadett ook nog een zwarte kadett limo c1 met een bruine motorrkap en n bruine kofferdeksel.

Dus t had wel gekund :D[/rquote]

Dan reed jij op de A50 afgelopen zondag rond 11.50?

ISH (ravi) vanmiddag gespot op de snelweg bij Zaanstad

alleen stond de wagen op de vluchtstrook en werd door ravi richting pompstation geduwd

schade ravi ??

zojuist gespot: D Kadett 5deurs hatchback, gelig kleurtje (zo onder het straatlantaarn licht) aan de Esdoornlaan in Hoogeveen.

Iemand van hier?

Dan reed jij op de A50 afgelopen zondag rond 11.50?

Geloof niet dat ik rond die tijd op de a50 geweest ben, maar mijn kadett is vrij makkelijk te herkennen hahhaa.

Zijdeglans zwart met bruine kap en kofferdeksel, en op 14" dichte stalen rekord wielen, en natuurlijk plat op zijn pens hahaha.

Fotootje:

P6150029.jpg

beetje slechte kwaliteit, maar dan weet je iig welke t is :D

vanmorgen bij de shell op klein nieuw land rotterdam een mooi dettje gsi zwart of antraciet en op het dashboord een shiftlight toerenteller.de man die uit stapte om te gaan tanken was een kalige forse man.kenteken pr-rh-??ik reed in een getz.zag er goed uit die wagen wie o wie

Terug
Naar boven