• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

zondag rond de middag een c2 2.0 rally gespot wit geel reed vanaf de A15 de A50 op richting den bosch en daarna afslag A73 kenteken HD-86-..

Ik reed in een witte sprinter die moest remmen voor een laagvliegende gans (ging net goed)

Gr. Harald

[rquote=1861162&tid=51412&author=fredje]

Dan reed jij op de A50 afgelopen zondag rond 11.50?

Geloof niet dat ik rond die tijd op de a50 geweest ben, maar mijn kadett is vrij makkelijk te herkennen hahhaa.

Zijdeglans zwart met bruine kap en kofferdeksel, en op 14" dichte stalen rekord wielen, en natuurlijk plat op zijn pens hahaha.

Fotootje:

P6150029.jpg

beetje slechte kwaliteit, maar dan weet je iig welke t is :D[/rquote]

Ja je kadett zag ik gistermorgen al staan in het hoek je van je flat..

gisteravond een d kadett gespot in venlo bij het ziekenhuis

Zag er leuk uit, verlaagd en grote wielen

volgens mij was ie oranje (was donker)

knipperlichten branden met de koplampen mee aan de voorkant

Een gele c2 sedan gespot op de a67 thv venlo richting ehv vanmiddag om 13.30uur. Leuk ding, verlaagd, brede slofjes erop.

mm das paultje zat er een imperial op het dak:hmmz

verbreede sr velgen beetje geel/beige klein manneke er in met pet. kenteken..-hkh-.

Jah volgens mij had ie een imperial op het dak, kon niet gaat zitten staren, ik kwam van de a73 af en bracht mezelf erdoor in de troubles want kwam midden in een stoet met vrachtwagens die me geweldig de ruimte gaven, dus vraag maar of ie een knuppel in een rode astra ontzettend moeilijk heeft zien doen. :P

Kan 't zijn dat ie 16v kadett c hier heet?

Matzwarte D kadett met sportvelgen en chrome raamlijst voor > Helmond brouwhuis

volgens mij nog net als mijn kadett in 4x4 stand lekker hoog op de wielen

knetterharde d kadett legergroen in oude pekela gespot.

was even wezen kijken of hij inderdaad zo goed was als gezecht,

maar verduld.. t is een net ding, jammer van de kleur :sleeping

van de week kadet c sedan bordeauxrood 49-BT 13 inch ats? dik laag Lievendaalseweg links N brabantlaan op. 12.34

zaten 3 man in

17" is wel bijna maximaal wat eronder kan..en wat voor kadett was het : A,B,C,D,E??

Orange E kadett kan die van Dickie Nieboer zijn maar er rijd/reed daar in de buurt ook een E kadett Station.

allebei brute bakken en die van dickie heeft al heel wat prijzen te pakken.

[rquote=1868261&tid=51412&author=opelpower89]is dit in geldrop of in de buurt??/

[/rquote]

nee dit is rotterdam 7ekamp

[rquote=1867693&tid=51412&author=bigmike]gespot leuke kadett bij mij voor de deur

[/rquote]

Hey, das toevallig !

Die zelfde kadett heb ik pas gespot in Capelle a/d IJssel

Voor ik een foto kon maken vloog die al de A20 op !

Grt

Terug
Naar boven