• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Vanmiddag rond 17:00 een oranje D kadett in Tijnje. Ik geloof kenteken met KY-15??

Ik kwam tegemoet rijden in de rode D Kadett

[rquote=1868708&tid=51412&author=Dkadett84][rquote=1867693&tid=51412&author=bigmike]gespot leuke kadett bij mij voor de deur

[/rquote]

Hey, das toevallig !

Die zelfde kadett heb ik pas gespot in Capelle a/d IJssel

Voor ik een foto kon maken vloog die al de A20 op !

Grt[/rquote]

hey

ja dat kan ,zevenkamp licht naast capelle.

dr staat ook een kadett vlakbij de sloop,misschien heb je die ook wel is gezien,zal dr is een foto van maken.

is ook wel een leuke kadett

[rquote=1869590&tid=51412&author=Dkadett84]@bigmike

Zolang ie maar niet op de sloop staat ;)

Maak idd maar eens een foto want die kadett zegt me zo 123 niets !

Grt[/rquote]

hey

nee hij is van iemand die daar werkt denk ik

is een rode,maar zal van de week ff een foto maken

grtz

vandaag in doorn een oranje/rooie (met de bekende 01)kadett c sedan en daar bij stond ook een blauwe kadett b sedan zagen er allebij helaas een beetje veroest uit ze stonden in een soort van winkel straatje iemand van hier??

vanmiddag een zwart witt C station gespot in de meern- veldhuizen.. ging 3 kwart op de rotonde..

volgens mij met gechopt dak!

Vanmiddag gespot in mijn woonplaats !

OpelKadettGSI.jpg

Grt

:o Die peus op de foto die er ook niet slecht uit:D

Donderdagmiddag een kadet D rood van boven en zwart van onderen op stalen velgen voor bij de kentekenplaat zaten 2 kleien lampjes... piuslaan 16.25 uur

Ik spot iedere donderdag een rode '86-er Kadett E1 Caravan met kenteken PV-..-.. bij ons voor de zaak (AH) in Veghel.

Er komt altijd een bejaard stel mee gereden. Ik zal de volgende x eens mijn fotocamera meenemen.

vanmiddag aan de laan van mensenrechten in apeldoorn bij het tankstation een bordeaux rode E kadett GSi.. zag er leuk uit.

Vanmiddag gespot om 14.20 op de Kleefseweg van Ven-Zelderheide richting Ottersum een geel/zwarte Kadett C (GTE???) met grootte ronde verstralers op de voorkant... 2 dames erin waarvan 1 platina-blond.

Heb even geknippert en de :thumbup ... zat zelf in een donkere Mercedes bus :P

Had deze nog niet eerder gespot... was duidelijk een andere dan die ik vaak tegenkom in Nieuw-Bergen

Ja heb er eentje in Spaubeek gespot!

Reed net in de Vectra achter een beige sedan die heel laag was en heule dikke wielen had, iemand van hier?! 91-XM-4*

d-gek weer gespot op de ring eindhoven :)

elke keer als ik jou tegen kom weet ik dat ik weer te laat van huis gegaan ben :afro

Vandaag een mat zwarte c kadett op het terrein van schadenet hermans in etten-leur.

Toen ik vroeg of ie van een van de medewerkers was dacht hij dat ik er over wou klagen ofzo want ze begonnen meteen over "dat ouwe ding, ja die is van een medewerker, hoezo?"

Als het goed is zouden ze de groeten doen van een mantarijder :)

vandaag gespot bij berging in hellevoetsluis een total losse kadett e gsi een grijze met astra g sport velgen, zag er niet best uit:cry 1 van hier ?

[rquote=1875791&tid=51412&author=prayer]d-gek weer gespot op de ring eindhoven :)

elke keer als ik jou tegen kom weet ik dat ik weer te laat van huis gegaan ben :afro[/rquote]

Dan was je vandaag flink te laat..aangezien ik ook al aan de late kant was;) Nog geen nieuw baasje gevonden voor je

Rekord?

[rquote=1876353&tid=51412&author=D-gek][rquote=1875791&tid=51412&author=prayer]d-gek weer gespot op de ring eindhoven :)

elke keer als ik jou tegen kom weet ik dat ik weer te laat van huis gegaan ben :afro[/rquote]

Dan was je vandaag flink te laat..aangezien ik ook al aan de late kant was;) Nog geen nieuw baasje gevonden voor je

Rekord?[/rquote]

uit eindelijk viel het mee ;) kon het laatste stuk nog ff door rijden.

nee nog geen nieuw baasje, wel nog wat foto's gemaakt, dus die zal ik zo eens bij de advertentie zetten..

hoeveel is die kadett van jou naar beneden? ziet er netjes uit, en nog heel goed rijdbaar ook volgens mij.

Terug
Naar boven