• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

[rquote=1872770&tid=51412&author=Dkadett84]Vanmiddag gespot in mijn woonplaats !

OpelKadettGSI.jpg

Grt[/rquote]

leuk autootje!

zou een mooie zijn voor mn verzameling originele champions!!

:hmmz

[rquote=1876511&tid=51412&author=prayer][rquote=1876353&tid=51412&author=D-gek][rquote=1875791&tid=51412&author=prayer]d-gek weer gespot op de ring eindhoven :)

elke keer als ik jou tegen kom weet ik dat ik weer te laat van huis gegaan ben :afro[/rquote]

Dan was je vandaag flink te laat..aangezien ik ook al aan de late kant was;) Nog geen nieuw baasje gevonden voor je

Rekord?[/rquote]

uit eindelijk viel het mee ;) kon het laatste stuk nog ff door rijden.

nee nog geen nieuw baasje, wel nog wat foto's gemaakt, dus die zal ik zo eens bij de advertentie zetten..

hoeveel is die kadett van jou naar beneden? ziet er netjes uit, en nog heel goed rijdbaar ook volgens mij.[/rquote]

Ik heb m'n Kadett 4à5cm verlaagd, in combinatie met 175-50-13 ligt deze vergeleken met m'n originele Kadett zo'n 8cm lager. Is goed te rijden..moet alleen nog een keer m'n stabilisatorstang monteren, kan ik wat strakker over een rotonde:agent

misschien wat stuggere dempers... hij hobbelt wel lekker :)

maarja comfort is ook wel relax.

(mag ik met de rekord trouwens niets over zeggen, die staat nog op origneel :afro)

a2uqo.jpg

Gespot in Amsterdam, erg nette 1.6 Automaat, al langere tijd in het bezit van de huidige eigenaresse.

vanmiddag gespot bij afslag barendrecht.en sorry als ik je beledig.een zeer slecht uitziende d kadett cabrio zeegroen van kleur met een zwart cabriodak waar het achterraam flappie er bijna uit waaide volgens mij witte opplak randen aan de wielkasten.kenteken was volgens mij dv 20 nog iets.en er zat een grill in met enkel ronde koplampen en de gril was grijs.wie o wie.

Dat is zonde van een D-cabrio..:(

Vandaag rond 18:10 op de Noord-Brabantlaan in Eindhoven een

vanille-gele Kadett D 1.3s, sportvelgen en een NB-sticker achterop.

Ik stond er schuin achter bij de stoplichten met mijn Kadett.

Vanmorgen rond 8:30 een bruine C Coupé gespot bij de grote rotonde in Drachten.

Verder rijd ik ook altijd langs een huis waar een Commodore station en wederom een bruine C Coupé staan.

Beide keren iemand van hier?

Gisterenochtend rond half 10 reed ik voorbij de afrit Autotron (in de richting Den Bosch - Oss). Er was blijkbaar iets te doen want er stond een redelijke file op de oprit.

Bijna bovenaan de oprit zag ik een bruine Kadett D 5-deurs Caravan staan.

Even verderop op hetzelfde stukje reed me een bruine Kadett C 4 deurs sedan met venyl dak tegemoed. Deze zat aardig onder de deuken helaas.

Toen ik rond half 6 terug reed vanuit Arnhem richting Oss zag ik nog een bruinige Olympia (Kadett B model) rijden.

Weer genoeg leuks gespot dus. :angel

Ik reed overigens in een blauwe D Kadett met oa. verbreed staal.

Groetjes!!

afgelopen vrijdag avond [ denk ik ] gespot ... Opel Kadett GSI 16v zag er nog zeer netties uit!!

foto.. is beetje wazig ...

hoogeveen2011110400031.jpg

kenteken begon met LL-SF-76 of 78

Terug
Naar boven