• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

deze voormiddag gespot op de weg bergen op Zoom Antwerpen, een oranje D met blauwe platen.. en het was neit de oude van Folkert.. wel die tint oranje, niet zo fel.

[rquote=1890965&tid=51412&author=commodore_GS_72]Zojuist gespot in arnhem bij de berenkuil een blauwe c kadett coupe met zwarte stalen velgen[/rquote]

Dat kan die van m'n neefje zijn, maar kan goed ook iemand anders zijn.

Was dit 'm?

[rquote=1891902&tid=51412&author=Aapje][rquote=1890965&tid=51412&author=commodore_GS_72]Zojuist gespot in arnhem bij de berenkuil een blauwe c kadett coupe met zwarte stalen velgen[/rquote]

Dat kan die van m'n neefje zijn, maar kan goed ook iemand anders zijn.

Was dit 'm?[/rquote]

volgensmij was hij wat lichter, en had grote stalen velgen zonder sierringen er onder

doorn

IMAG0554.jpg

in arnhem

IMAG0449.jpg

Die 2de bkadett heb ik vorige week ook gespot trouwens, reed naar 't in preshikaaf :) Stond naast 'm bij 't stoplicht, maar hij wou niet om kijken ofzo.... Was zeker geïntimideerd door m'n Pekelbak :7

[rquote=1892140&tid=51412&author=vekv6]Sliedrecht,vorige week Woensdag rond half 5 Parallelweg zwarte gsi xy 66 nog iets.

Zit hier ook op t forum meen ik.[/rquote]

die heb ik wel eens gezien volgens mij

alleen weet ik niet wie het is

maar peter jij spot soms ook wel eens een hele dikke champion V6 vanuit je corrado ?

[rquote=1892319&tid=51412&author=jblfreak][rquote=1892140&tid=51412&author=vekv6]Sliedrecht,vorige week Woensdag rond half 5 Parallelweg zwarte gsi xy 66 nog iets.

Zit hier ook op t forum meen ik.[/rquote]

die heb ik wel eens gezien volgens mij

alleen weet ik niet wie het is

maar peter jij spot soms ook wel eens een hele dikke champion V6 vanuit je corrado ?[/rquote]

Ja,nou je het zegt,een week of 2 terug ben ik inderdaad een champ v6 tegengekomen met de cor,zag er wel strak uit zo te zien:D:thumbup

Wat betreft die zwarte gsi,er heeft wat jaren terug in onze buurt een zwarte LET rondgereden met uitgebouwde spatborden achter,hij leek erg veel op dat exemplaar dat ik vorige week spotte.....

gister avond op de a28 tussen utr en amersfoort.

een zwarte e kadett gsi heb nog gezeind met mijn lichten maar je had de gang er goed in.

en ik spot elke dag in meppel bij de garage een b kadett stat en een a kadett

Vandaag gespot op de parkeerplaats bij Vredestein:

Coupe Berlinetta 1.6S

afb0124.jpg

Zag er mooi en origineel uit!

Dit lag achter de achterruit:

afb0125.jpg

vandaag gespot in wormerveer een zeer nette kadett c1 coupe in het rood.

hij stond op de parkeerplaats bij transportbedrijf knap in wormerveer :D:D:D

[rquote=1893624&tid=51412&author=Joepp]@Deperik

Nice! Zo kom je niet iedere dag tegen he:thumbup[/rquote]

Nee zeker niet! Zowel van binnen als buiten superstrak! :thumbup

Nette recaro's erin, gte klokken, was het lopen wel even waard. Mijn auto stond helemaal aan de andere kant van de parkeerplaats :P

M'n oom vertelde dat hij in Elst GLD een Groene Kadett-C Coupé had gespot die goed laag aan de grond lag :) Bekende? :P

[rquote=1893892&tid=51412&author=Aapje]M'n oom vertelde dat hij in Elst GLD een Groene Kadett-C Coupé had gespot die goed laag aan de grond lag :) Bekende? :P[/rquote]

Zeker wel. IS van een maat van me.

Dat moet deze zijn:

0-SAM_0150.jpg

0-SAM_0165.jpg

Groetjes!!

Terug
Naar boven