• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

(verschillende kleuren witte) B kadett 40-86 binnenterrein marienhage... 15:07 uur

Van de week LB-89 d kadett bruin hefveld 10:55 uur

Vorige week een rode C Kadett Coupe met NL kenteken gespot in Spa (Belgie) bij de Spa fabriek, deze had witte zijvlakken op de banden en een vermoedelijk een Lexmaul voorbumber, was zelf op weg met de vrachtwagen om te laden bij de Spa fabriek

[rquote=1893306&tid=51412&author=brobbel1]gister avond op de a28 tussen utr en amersfoort.

een zwarte e kadett gsi heb nog gezeind met mijn lichten maar je had de gang er goed in.

en ik spot elke dag in meppel bij de garage een b kadett stat en een a kadett[/rquote]

Die zwarte E Kadett zal ik wel geweest zijn, op weg naar mijn werk, als het zo rond tienen is geweest. Was een beetje laat dus had haast... :P :angel

Bruine sedan gespot vanmorgen net voor Harskamp geloof ik (of otterlo) Haal die 2 dorpen uit elkaar. Bestuurders zagen mij iig ook wel in m'n pekelbak-Coupé.

@astrawez, zal de foto's aan m'n oom laten zien. Misschien kan ie 't bevestigen :D

[rquote=1894341&tid=51412&author=JvV][rquote=1868501&tid=51412&author=brainmuller]Montfoort , Emte supermarkt..

Foto-RP8Q6PPI.jpg

bekend ?

gr[/rquote]

Deze komt oorspronkelijk uit Polsbroek/Ammerstol.

Is een 1.2 en moet een c20let in komen.

@ JVV -->

Die c kadett ken ik ook nog wel.. Heeft voor dat ie richting ammerstol ging in Krimpen a/d IJssel rond gereden..

Erg mooi exemplaar !

De "nieuwe" aanwinst van Prayer gespot ter hoogte van de AH in Geldrop.

Eeh..het is niet echt moeders mooiste hè?:P

Vandaag 15:00 uur op de verbindings weg a17 naar a16 Moerdijk brug richting Dordrecht een bordeaux rode kadett station met gsi front en fors verlaagd had een beetje ruzie met een paar fl..ke.s in een zwarte ouwe rotte merce:puke

1 van hier??

[rquote=1896978&tid=51412&author=D-gek]De "nieuwe" aanwinst van Prayer gespot ter hoogte van de AH in Geldrop.

Eeh..het is niet echt moeders mooiste hè?:P[/rquote]

ja schuldig!

haha nee niet moeders mooiste. maar op de zichtbare roest na (die onder een gte verbreding past) is hij super hard!

plaatwerk zit er eigenlijk helemaal bij, ben niet zoon top lasser, dit is me 3e auto waar ik aan ga lassen, dus leer het nog.. moedermooiste zal het nooit worden, maar ik mik toch ook meer op moedersdegelijkste ;) hij zal ook niet overgespoten worden, maar gewoon met de rollert, denk van de zomer ofzo. misschien wel leuk om te doen op eem meeting onder een partytent ;)

Vanmiddag in Den Bosch van en naar de Zandzuigerstraat reed me een witte D Kadett me tegemoed met imperial. We keken eerst naar elkaars Kadett en zwaaide toen allebei naar elkaar. :) Iemand van hier?

[rquote=1896803&tid=51412&author=CommoCruiser]Vanavond een C City gespot bij de Eglantier in Apeldoorn.

Een donkergele, met GTE (?) voorspoilerlip.[/rquote]

Dat was ik:jerry maar hijs licht geel

flatbeat1.jpg

Vanmorgen gespot de strakke oranje Kadett C CarAvan van Kerni... in zijn garage :P

En Emiel heeft een nieuwe hobby gevonden... Opel's eruit, Peugeot 205 liefde erin :o

Vanmiddag een kadett c oranje 54-RE met zilver kleurige manta velgen,links achter zat plamuur.. roc kastanjelaan in de parkeerplaats. tijd 16:00 uur

Terug
Naar boven