• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

2x C kadett gespot vandaag.

1x rond 17.20uur in Blerick bij de rotonde bij de Wieën vanuit mijn rekord. Het was een donkerblauwe C kadett met bagagedrager op het dak volgens mij. Ik zag em helaas maar net vanuit mijn ooghoek toen ik de rotonde alweer afdraaide. Reed zelf in de groene D Rekord, dus iemand van hier....

1x rond 18.20 uur op de Middenpeelweg ter hoogte van Maasbree (reed richting Kessel). Het was een gifgroene coupe (?) met een matzwarte moterkap. En als ik me niet vergis met zonwering achter. Ook hier de vraag.. iemand van hier..? heb deze namelijk al vaker zien rijden en een paar keer bij garage Coenen in Maasbree buiten zien staan.

gister ochtend in lelystad een goudkleurig c kadett sedan gespot.

en vanochtend stond er een groene b kadett uit staphorst naast mijn manta :D

Gistermiddag en Essen (belgie) bij tuincentrum moerkant, een Kadett D bruin/rodig, aparte kleur.

met ronde koplampen, NL platen...

Vanochtend (07:45) in Valkenswaard een zilvere 3drs D-Kadett en vlak

erna een zwarte 2drs B-Kadett sedan met wit dak.

Ik zag vanmiddag langs mijn werk in Veghel een hele mooie bruine D 5 deurs rijden met kenteken HF-35-TS. Een bekende misschien?

Ik heb het kenteken gelijk opgeschreven, alleen als ik het nu opzoek krijg ik een VW Camper te zien.. :hmmz

[rquote=1901274&tid=51412&author=076 wokkel]Gespot op de terugweg van Automaxx,

de Dikke D van astrawez.

Hij heeft mij ook wel gespot denk ik zo.[/rquote]

Was jij diegene met die D dan waar ik een stukje achteraan reed ter hoogte van Zwolle?? :wors

Ik heb nog even stiekem een fotootje gemaakt. Helaas tegen de zon in.. :hmmz

0-SAM_0342.jpg

Vanmiddag een c kadet sedan zwart 97 TG met grijze strepen op de motorkap en 16 inch Tsw origin velgen 5 spaaks verlaagd,...op de Willemstraat 15:10 zat een jongen in met een spiegelbril. Paste goed bij de kadett:D

En op de terug weg naar huis een mosgroene c coupe 59-MA met sportvelgen op de Bosdijk vanuit de Marconilaan ..16:09

vanmorgen gespot onder weg van amsterdam naar hoek van holland binnen door 3 e kadettjes een bordeaux rode gsi met cosworth spoiler bij een bedrijf op parkeerplaats . een gele gsi verstopt achter een gare srv wagen bij een huis en stuk verder op een gsi cabrio een grijze op astra gsi waaier Velgen deze staat volgens mij al tijdje stil ...

@D-gek wrote:[rquote=1916331&tid=51412&author=Tim_v_M][rquote=1914795&tid=51412&author=D-gek]

Yep..dat ben ik geweest. Je Supra heb ik ook weleens gespot:thumbup

Helaas staat die Kadett voorlopig stil omdat de automaatbak is overleden:(, tot ik

die heb vervangen voor een handgeschakelde bak rij ik met m'n groene Kadett 1.2n.[/rquote]

Leuk om te lezen dat je hier op het forum zit, balen van je automaat trouwens. Gelukkig heb je nog een paar kadettjes over ;) [/rquote]

Het enige nadeel van een paar Kadettjes op voorraad is dat ik ze ook moet onderhouden:P

Ik kan me niet herinneren dat ik de Kadett op je avatar ooit gespot heb.. met die velgcombinatie zou ik het wel onthouden hebben;)

Dat zou heel goed kunnen, wat toen reed ik nog niet met deze velgen. Originele velgen zaten er toen nog onder. Enige herkenbare is de voorbumper en mistlapen. Weet niet zeker of ik toen die Grill er al op had zitten.

Echter was het in die periode, December, begin januari nog donker rond de tijd dat ik naar stage reed. Ik herkende je aan je gele koplapmen. Bij mij is er niks opvallends te zien in het donker ;)

[rquote=1901892&tid=51412&author=astrawez][rquote=1901274&tid=51412&author=076 wokkel]Gespot op de terugweg van Automaxx,

de Dikke D van astrawez.

Hij heeft mij ook wel gespot denk ik zo.[/rquote]

Was jij diegene met die D dan waar ik een stukje achteraan reed ter hoogte van Zwolle?? :wors

Ik heb nog even stiekem een fotootje gemaakt. Helaas tegen de zon in.. :hmmz

0-SAM_0342.jpg
[/rquote]

Klopt dat was ik, haha is inderdaad niet zon duidelijke foto.

Maar echt een dikke auto heb je zeg, ik wil de mijne eigenlijk ook nog laten zakken en verbreed staal eronder!

Majah k twijfel, hij is nog zo netjes orgineel :P

( beter foto )

Ja netjes is ie zeker. Er zit ook niet veel roest op volgens mij, of wel?

Ik zou hem gewoon lekker laten zakken en dikke wielen eronder. Veel meer heeft zo'n D niet nodig!

Heb je er trouwens gewoon een 4-bak in zitten, of een 5-bak? Je reed best aardig door namelijk..

Ik hou het meestal bij 110 zo en dan houdt t wel op. Al heb ik toen ik af was geslagen wel een stukje 150 gereden. :P Maarja of dat goed is met die herrie weet ik ook niet. :hmmz

Groetjes!!

Nee, hij is keihard eigenlijk. Bij de APK nog te horen gekregen dat ie er netjes uit zag voor zijn leeftijd.

Haha er zit een 3 bak automaat in. Maar zo hard reed ik toch niet? 125 ofzo.

Maar 150 is niet te doen inderdaad:P

Haha, dat kan ook nog idd. :P

Je reed idd iets van 125, maar dat is nou net de snelheid (tussen 120 en 130) wanneer echt alles aan m'n auto aan het trillen is. :hmmz Vandaar dat ik dus meestal zo tussen de 100 en 120 rij.

Reed je trouwens niet de verkeerde kant op, aangezien je ook in Brabant woont? :cool:

Zag zo'n blauwe kadett ook eergisteren op de A1. Zat een groot gat in 't linkervoorscherm :P Mooie rotte plek :+

Was net voordat de file van 't ongeluk op de A1 begon :)

[rquote=1903186&tid=51412&author=astrawez]Haha, dat kan ook nog idd. :P

Je reed idd iets van 125, maar dat is nou net de snelheid (tussen 120 en 130) wanneer echt alles aan m'n auto aan het trillen is. :hmmz Vandaar dat ik dus meestal zo tussen de 100 en 120 rij.

Reed je trouwens niet de verkeerde kant op, aangezien je ook in Brabant woont? :cool:[/rquote]

Nee ik woon in Etten-Leur, bij Breda in de buurt. Dan is het makkelijker om over Utrecht te rijden.

Tevens gespot :

Hier op de RDM campus op Heijplaat in Rotterdam.

Een groene D kadett

kenteken JK-62-**

[rquote=1899193&tid=51412&author=Opel_Astr@][rquote=1896803&tid=51412&author=CommoCruiser]Vanavond een C City gespot bij de Eglantier in Apeldoorn.

Een donkergele, met GTE (?) voorspoilerlip.[/rquote]

Dat was ik:jerry maar hijs licht geel

flatbeat1.jpg

[/rquote]

Het werd al wat donkerder, misschien dat hij daarom donkergeel leek. :cool:

Wel een mooi Kadettje, staat mooi op z'n wielen.

Terug
Naar boven