• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Zaterdagmorgen stond aan de Pieter stockmansstraat een rode c kadett coupe berlinetta kenteken 67-UE,tijd 11:00 uur

Achter op zat links een sticker van Pirelli

[rquote=1911438&tid=51412&author=brobbel1]zondag middag bij putten op de a28.

een bruine c kadatt sedan gespot.

zag er goed uit verstralers onder de bumper lm velgen.[/rquote]

dank je:D dat was ik

[rquote=1911875&tid=51412&author=schuitje][rquote=1911438&tid=51412&author=brobbel1]zondag middag bij putten op de a28.

een bruine c kadatt sedan gespot.

zag er goed uit verstralers onder de bumper lm velgen.[/rquote]

dank je:D dat was ik[/rquote]

ik had al zo'n vermoeden dat het 1 van het forum was.

Net reed ik bij afslag Best-West richting Den Bosch de A2 op. Vanuit Eindhoven van de A2 af bij dezelfde afslag kwam me een witte (met zwart linker voorscherm) Kadett D tegemoed. Ik seinde nog, maar de bestuurder keek me straal voorbij. Misschien dat het een GTE is geweest. Hij had een embleemloze grill met 4 van die vierkante koplampjes. Verder een GTE spoilersetje, alles wit meegespoten.

Iemand van hier?

vanmiddag in Nieuwenhagen (landgraaf) een hele dikke mooie oranje D kadett gezien!

Reed zelf in een oranje city btw:afro

en net bij de mc donalds in geleen een super dikke c1 coupe gezien! Hij was geel, laaag icm smidt th lines en een rolkooi. Zate groene platen op en heeft n paar mooie donuts gedraaid! Wie was het?;)

Vandaag een gave c-kadett sedan gespot, bij Innovam Best.

Was van een kerel die ook cursus wieluitlijning EBAT had.

Kwam van Ospel.

Mat zwart, verbreed sr staal, verlaagd, imperiaal met oldschool Dommelsch bierkistje erop, en een zeldzaam interieur zoals 'ie me vertelde!

Wel een gaaf autotje!

Blijkbaar niet, zo ja dan had ik 'm hier al wel staan :P

Zal 'm nog wel vaker tegen komen daar, dus volgende x een foto ;)

Z'n broer was trouwens bezig met de restauratie van een B-ascona , enkele foto's van gezien.

werd ook van onder en boven aangepakt. 2.0 sre.

Zag er goed uit zag ik op een aantal foto's.

[rquote=1903637&tid=51412&author=CommoCruiser][rquote=1899193&tid=51412&author=Opel_Astr@][rquote=1896803&tid=51412&author=CommoCruiser]Vanavond een C City gespot bij de Eglantier in Apeldoorn.

Een donkergele, met GTE (?) voorspoilerlip.[/rquote]

Dat was ik:jerry maar hijs licht geel

flatbeat1.jpg

[/rquote]

Het werd al wat donkerder, misschien dat hij daarom donkergeel leek. :cool:

Wel een mooi Kadettje, staat mooi op z'n wielen.[/rquote]

JA die zie ik ook wel vaker!!

Meestal als ik op de gildelaan rijd kom ik m tegen!

Tijdens m'n stage (augustus 2010 t/m februari 2011) kwam ik 's ochtends (ergens rond 07:30 uur ) regelmatig een Goudgeel/bruine D kadett tegen. Verlaagd en gele koplampen. De kadett reed over de Maastrichterweg vanuit Valkenswaard richting Achel, ik richting Valkenswaard. Misschien een bekende van hier?

Ikzelf reed (tot december) altijd in m'n zwarte Toyota Supra MKIV, later ook wel eens in m'n D Kadett. Heb wel eens een keer geseind toen ik in de Kadett zat.

Opel C kadett GTE, Wit/geel met 4 verstralers op de voorkant en een groot zwart Opel logo op het dak. Over de nieuwstraat in Budel, om 9:45 uur.

[rquote=1914029&tid=51412&author=Tim_v_M]Tijdens m'n stage (augustus 2010 t/m februari 2011) kwam ik 's ochtends (ergens rond 07:30 uur ) regelmatig een Goudgeel/bruine D kadett tegen. Verlaagd en gele koplampen. De kadett reed over de Maastrichterweg vanuit Valkenswaard richting Achel, ik richting Valkenswaard. Misschien een bekende van hier?

Ikzelf reed (tot december) altijd in m'n zwarte Toyota Supra MKIV, later ook wel eens in m'n D Kadett. Heb wel eens een keer geseind toen ik in de Kadett zat.[/rquote]

Yep..dat ben ik geweest. Je Supra heb ik ook weleens gespot:thumbup

Helaas staat die Kadett voorlopig stil omdat de automaatbak is overleden:(, tot ik

die heb vervangen voor een handgeschakelde bak rij ik met m'n groene Kadett 1.2n.

Terug
Naar boven