• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Kadett-E gespot voor Harskamp geloof ik (of otterlo). Hij had een milka kleurtje (paarsig) met volgens mij een pearl gloed erop? (3-deurs hatchback).

Reed zelf in m'n Corsa-A maar denk niet dat ik opviel ermee :P

Vandaag aan het klussen in broekhuizen:

Eerst een paar keer een leuke corsa,

later een gele manta B (volgens mij zelfde eigenaar als de corsa)

en tussendoor een dikke calibra

Vandaag in Hegelsom twee C Kadettjes gespot, geparkeerd in één straat:) Een lichtgele coupe langs de weg en een donkergrijze(?) sedan op een oprit. Zagen er allebei van buiten piekfijn uit:cool:

[rquote=1914795&tid=51412&author=D-gek]

Yep..dat ben ik geweest. Je Supra heb ik ook weleens gespot:thumbup

Helaas staat die Kadett voorlopig stil omdat de automaatbak is overleden:(, tot ik

die heb vervangen voor een handgeschakelde bak rij ik met m'n groene Kadett 1.2n.[/rquote]

Leuk om te lezen dat je hier op het forum zit, balen van je automaat trouwens. Gelukkig heb je nog een paar kadettjes over ;)

[rquote=1916273&tid=51412&author=groenetijger]Vandaag een verlaagde grijze D Kadett gespot in Eindhoven (bij de afslag naar de ring, vanaf de Ford)

Net ding:wors[/rquote]

ik ga er even vanuit dat ik het niet was! haha, anders zou je je wel erg vergissen in "net", grijze heb ik nog niet gezien in die omgeving.

[rquote=1916331&tid=51412&author=Tim_v_M][rquote=1914795&tid=51412&author=D-gek]

Yep..dat ben ik geweest. Je Supra heb ik ook weleens gespot:thumbup

Helaas staat die Kadett voorlopig stil omdat de automaatbak is overleden:(, tot ik

die heb vervangen voor een handgeschakelde bak rij ik met m'n groene Kadett 1.2n.[/rquote]

Leuk om te lezen dat je hier op het forum zit, balen van je automaat trouwens. Gelukkig heb je nog een paar kadettjes over ;) [/rquote]

Het enige nadeel van een paar Kadettjes op voorraad is dat ik ze ook moet onderhouden:P

Ik kan me niet herinneren dat ik de Kadett op je avatar ooit gespot heb.. met die velgcombinatie zou ik het wel onthouden hebben;)

[rquote=1916615&tid=51412&author=prayer][rquote=1916273&tid=51412&author=groenetijger]Vandaag een verlaagde grijze D Kadett gespot in Eindhoven (bij de afslag naar de ring, vanaf de Ford)

ik ga er even vanuit dat ik het niet was! haha, anders zou je je wel erg vergissen in "net", grijze heb ik nog niet gezien in die omgeving.[/rquote]

Bij de rechter achter wielkast zat iets, maar ik kon het niet gauw 1-2-3 zien wat het was. Maar tis ook geen wagen uit 2010 hehe :P

Grijs en laag met alu wieltjes iig, maar ik zat op de scooter (rood en ik was ingepakt aangezien ik niet tegen kou kan haha)

[rquote=1916981&tid=51412&author=groenetijger][rquote=1916615&tid=51412&author=prayer][rquote=1916273&tid=51412&author=groenetijger]Vandaag een verlaagde grijze D Kadett gespot in Eindhoven (bij de afslag naar de ring, vanaf de Ford)

ik ga er even vanuit dat ik het niet was! haha, anders zou je je wel erg vergissen in "net", grijze heb ik nog niet gezien in die omgeving.[/rquote]

Bij de rechter achter wielkast zat iets, maar ik kon het niet gauw 1-2-3 zien wat het was. Maar tis ook geen wagen uit 2010 hehe :P

Grijs en laag met alu wieltjes iig, maar ik zat op de scooter (rood en ik was ingepakt aangezien ik niet tegen kou kan haha)[/rquote]

hmm, naja mijn d kadett is boven dat china blue, en onder grijs/wit....

met op allebij de achterhoeken is hij menie/oranje. 5 spaaks lichtmetaal... en middelste deel van de motorkap is zwart.

op de scooter? rijd de corsa niet meer? staat ie vast aan de grond ;)

Hmm heb ik dan zo scheel gekeken? Zou zomaar kunnen haha

De scooter is comfortabeler als de Corsa, en met mooi weer ook een stuk zuiniger (1:25 a 1:35)

De Corsa wordt over een tijdje iets minder daily, en dan komen er 'aparte' updates aan, waardoor ie nog lager wordt enzo. Dan kan het niet meer dagelijks gebruikt worden iig :angel

Maargoed, ik ben opzoek naar een goedkope 8klepper als daily, en er is me voor weinig al een assie f station aangeboden, maar nog niks zeker (kost tijd he :P)

vrijdag 22-04-2011 rond 12:45 de heer 2000 gespot met zijn groene c kadett bij arboned/heliomare sportschool in velsen noord. Heeft het toch nog zin dat ik zo nu en dan uit het raam zit te staren.

[rquote=1918984&tid=51412&author=DD1]vrijdag 22-04-2011 rond 12:45 de heer 2000 gespot met zijn groene c kadett bij arboned/heliomare sportschool in velsen noord. Heeft het toch nog zin dat ik zo nu en dan uit het raam zit te staren.[/rquote]

Klopt :D eerste keer dat ik gespot ben.....ik schiet zowat vol :jerry

Gisteren C kadett blauw 54-JP 5 spaaks velgen Picassohof,... zijstraat van de Ruysdaelbaan 11:10 uur

Vandaag,

Een B kadett groen 33-93 Kanaaldijk noord.... 10:45 uur.

jaja gister avond SCHUITJE GESPOT op het industrieterrein van nijkerk in zijn c-kadett aan het toeren :D:D:D

ik riep hem nog maar hij hoorde weer niks :D:D:D

[rquote=1911875&tid=51412&author=schuitje][rquote=1911438&tid=51412&author=brobbel1]zondag middag bij putten op de a28.

een bruine c kadatt sedan gespot.

zag er goed uit verstralers onder de bumper lm velgen.[/rquote]

dank je:D dat was ik[/rquote]

en gister avond heb ik jou gespot :D:D:D

Daarstraks om 18:15 in Leende een matzwarte C-Kadett sedan, en 5min later in Heeze een

zilvere D-Kadett met zwarte onderzijde (heb deze al eens gespot).

Terug
Naar boven