• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

[rquote=1919645&tid=51412&author=g-astraa]jaja gister avond SCHUITJE GESPOT op het industrieterrein van nijkerk in zijn c-kadett aan het toeren :D:D:D

ik riep hem nog maar hij hoorde weer niks :D:D:D[/rquote]

haha sorry, had de radio iets hard staan. zaten jullie buiten bij dat bedrijf? met een man of 5?

groetjes

Vandaag rond half 5 bij het PSV stadion een oranje b kadett sedan ging richting de moskee....zag er goed uit....zag alleen de achterkant :???:

afgelopen maandag gespot in nijkerk bij de cross

een ontzettend nette blauwe c kadett airo gingen terug naar de auto en zagen em toen staan tussen de andere autos

ik had em zelf ergens andes gezet maar goed

iemand van hier?

gistere in Tolbert...Foks huisman gespot met zijn C-coupe GTE 2.4 :D

Hij zit hier niet op het forum maar vond het wel leuk te vermelden :mrgreen:

vanmorgen en vanavond bij de grens, duitsland, bellingswolde.

grijze D kadett met, wat ik zo dacht, zwarte manta velgen.

vanmiddag op de groningerstraat in Roden een orange C-coupe gespot

was rond 15:00 uur geloof ik (heb niet op de tijd gelet..weet alleen dat ik ff pauze had)

gr.Paul

Daar ben je ook mooi klaar mee zeg!

Vanochtend spotte ik in Gameren een witte D Kadett met kenteken iets van 57-ZN-.. Hij reed uit de Jumbo, en ik reed hem tegemoed met m'n D. Ik zwaaide nog en de bestuurder ook. Eerder vandaag spotte ik hem al bij het pompstation waar ik toen ook voorbij reed. Mooi ding om te zien! Iemand van hier?

@manta_dennis wrote:In Wekerom bij de Welkoop gespot.

kadettjes.jpg

Dat is klote...........

Gister-avond rond 23:30 in Leiden bij het Transferium de grijze kadett gsi van Babysmits gespot..

Stond heel toepasselijk naast mijn E kadettje :thumbup

grtz

Gisteren, een grijze D Kadett 1.2 om 18:00 op het kruispunt Hessenweg/Kranenburgweg, vanaf de Hessenweg afslaand naar de Kranenburgweg.

Ik kwam bij het stoplicht links langszij in m'n donkergroene Calibra. Even een duimpje omhoog gestoken.

vanavond (rond half 7) in Roden tegenover FEEDER ONE BV een groene C-coupe gespot.

Hij reed vanaf de groningerstraat naar het bedrijf tegenover/naast feeder one.

bekende toevallig van hier.

ook spot ik regelmatig een witte E kadett GSI bij de model winkel in het centrum van roden.

Staat daar elke dag dus zal eens naar binnen lopen of hij/zei daar werkt :D

Mantadevil gespot tussen Marknesse en Emmeloord in z'n 5-deurs Kadett E met een opvallend mooi kleurtje!!! ;) king:

Vanochtend in Weert thv de Mac, een hele nette beige/gele D-Kadett 3drs station, en

in Ospel een minder mooie groene D-Kadett met zwarte honingraat-velgen.

D-gek wrote:
Vanmiddag op de Eindhovenseweg in Geldrop een hele nette blauwe Blitz oprijwagen met daar achterop

een witte CQP.

Deze was dan op weg naar Sevenum treffen kadett C club.

Heb hem daar zien staan, denk voor verkoop maar stond geen te koop bordje bij. Is een superslechte Kadett, was eerst groen denk alleen geschikt voor onderdelen.

Terug
Naar boven