• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

@BabySmits wrote:@Dkadett84 wrote:Gister-avond rond 23:30 in Leiden bij het Transferium de grijze kadett gsi van Babysmits gespot..

Stond heel toepasselijk naast mijn E kadettje :thumbup

grtz

Dat klopt ja ik dacht zet hem er even naast.

Kom je daar vaak?

Gr Mark

Een enkele keer, misschien 1 x in de 2 maanden

En gister spotte ik jouw kadett nog in Woerden met een corsa B achter je aan !

Grt

@Dkadett84 wrote:@BabySmits wrote:@Dkadett84 wrote:Gister-avond rond 23:30 in Leiden bij het Transferium de grijze kadett gsi van Babysmits gespot..

Stond heel toepasselijk naast mijn E kadettje :thumbup

grtz

Dat klopt ja ik dacht zet hem er even naast.

Kom je daar vaak?

Gr Mark

Een enkele keer, misschien 1 x in de 2 maanden

En gister spotte ik jouw kadett nog in Woerden met een corsa B achter je aan !

Grt

Ja ik ook soms, zie je vast nog wel een keertje daar.

Was even wezen kijken naar die oude opeltjes en ik rij de hoek om om weg tegaan staan er ineens nog 4 op een rij haha

[/quote]

Ja ik ook soms, zie je vast nog wel een keertje daar.

Was even wezen kijken naar die oude opeltjes en ik rij de hoek om om weg tegaan staan er ineens nog 4 op een rij haha[/quote]

Ja, vast en zeker wel !

En wij stonden inderdaad achter op het terrein met 4 E kadetts...

Grtz

Vanochtend rond 7:45 uur spotte ik langs de Zuid-Willemsvaart een prachtige witte Kadett C2 Aero. Het dakje was dicht en volgens mij rood achtig. Hij had een letter-cijfer-letter kenteken in blauw met witte letters. De eerste of de laatste letters waren XX. Ik stond met mijn Vectra vooraan het stoplicht richting Veghel. De Kadett reed me voorbij vanuit Helmond richting Den Bosch.

@vectra208v wrote:Net (15 min geleden) een (kawasaki) groene C-COUPE in peizermade/Hoogkerk.

Was zeg maar vlak bij de nieuwe busstation.

Helaas geen foto kunnen maken :(

dat is de coupe van me maat, die is nu te koop die kawa groene he

@kadett4x4 wrote:heb die van e+b kadett gespot, in de FLASH.

staat in de flash van deze maand, bij een meeting.

groeten.

ja klopt de foto shoot van e en b kadett staat ook op onze site

die shoot is gemaakt in bohnhorst

@dussel32 wrote:@vectra208v wrote:Net (15 min geleden) een (kawasaki) groene C-COUPE in peizermade/Hoogkerk.

Was zeg maar vlak bij de nieuwe busstation.

Helaas geen foto kunnen maken :(

dat is de coupe van me maat, die is nu te koop die kawa groene he

zag er goed uit en zal wel snel verkocht zijn denk ik.(als de prijs goed is dan)

als iemand hier een rode kadett-c aan een hele leuke theatervoorstelling heeft uitgeleend.... je bent gespot :)

Gisteren een dagje Hoek van Holland gedaan. Aldaar nog een paar leuke Kadettjes gespot:

0-Foto0164.jpg

0-Foto0166.jpg

Deze laatste GSI cabrio staat al een tijdje stil aan het onkruid er omheen te zien. De apk is ook al sinds 2004 verlopen helaas.

Of hij nog te redden is vraag ik me af gezien de roest op allerlei vreemde plekken.. :thumbdown

0-Foto0167.jpg

Vanmiddag op de Eindhovenseweg in Geldrop een hele nette blauwe Blitz oprijwagen met daar achterop

een witte CQP.

Daarna in Valkenswaard een bruine C-city met de pakkende tekst op de deur: "this is not a old car..it's a classic"

@Kadett1.2 wrote:

Deze was dan op weg naar Sevenum treffen kadett C club.

Heb hem daar zien staan, denk voor verkoop maar stond geen te koop bordje bij. Is een superslechte Kadett, was eerst groen denk alleen geschikt voor onderdelen.

Het was na 14:30 en er hing nog een caravan achter, dus ik denk dat ze al bijna thuis waren. Ik vond die Kadett er al niet zo mooi bij staan..

maar kan er verder niet over oordelen,omdat ik de Kadett maar een ogenblik heb gezien.

Gister rond 12:30 op de Kaden in Drachten een Oranje C Sedan, met ik geloof 2 fijne streepjes over de zijkant.

Later zag ik dezelfde auto op het parkeerterrein achter de Action in Drachten (Bij het UWV/Rabobank)

Terug
Naar boven