• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Hej man dat was de mijne!:D

Groet Rop

@nova.... wrote:Gisteren C kadett blauw 54-JP 5 spaaks velgen Picassohof,... zijstraat van de Ruysdaelbaan 11:10 uur

Vandaag,

Een B kadett groen 33-93 Kanaaldijk noord.... 10:45 uur.

@Rop wrote:Hej man dat was de mijne!:D

Groet Rop

@nova.... wrote:Gisteren C kadett blauw 54-JP 5 spaaks velgen Picassohof,... zijstraat van de Ruysdaelbaan 11:10 uur

Vandaag,

Een B kadett groen 33-93 Kanaaldijk noord.... 10:45 uur.

Dat weet ik die stond ook altijd in de achtse barrier.

Ik vond nog een mooi fotootje van de heenweg naar Assen:

0-SAM_0910.jpg

vanmorgen vroeg 18-6-2011 een bruin kleurige c kadett sedan DK-90-** gespot naast mij in Hoogvliet.

het regende en hij gaf een showtje :D .Denk dat er een aardig dik blok in zat zo te horen

Mijn oude kadettjes in beeld.. Helaas geen geluid........

Foto-UPIOOGIY-D.jpg

Foto-6M6SJVIF-D.jpg

Foto-WWZSGQXS-D.jpg

Is alweer ffies geleden maar beleef er heerlijke herinneringen aan.... :thumb

ColinH wrote:
2 rooie Opel achterwielaandrijvers, waarvan 1 Kadett C,

200620111579.jpg

de goedkoopste van de 2 is van mij de dure is van mijn baas en ook tevens te koop de speedster dan :angel

voor info over de speedster kun je bellen met het nr er boven :vertag

@Aapje wrote:En is de goedkoopste ook sneller dan de dure? :P

nope de goedkopste is een 1,2 op lpg en de dure is een 2200 16v met dbilas inlaat motornic en sportfilter en een rvs uitlaat

N oranje/rood c sedannetje en n c city die op zn sokken stond... In Susteren, de Rijdtstraat als ik het goed heb.

Grijze B kadett en blauwe vierkant op de deur met een nummer erop (als ik het goed gezien heb...) Bij J. Persoon autoschade in Eindhoven.

Rode (beetje verweerd) D-kadett in Veldhoven op de parkeerplaats bij de Lidl in D'ekker.

50m verder stond de politie...zaten tegen een groepje jongeren te zeggen dat het geen hangplek was waar ze zaten, politie bleef in de auto zitten en raampje omlaag :jerry ;)

vanmiddag in Assen om 13:45u een paarse E kadett GSI met (als ik het goed onthouden heb) doorgelaste motorkap en dakspoiler.

Ik reed voor je met de Sintra en ik sloeg af richtig FABER PALLETS en jij ging rotonde "rechtdoor".

wie ow wie

gr.Paul

vanmorgen een groen metalic kadett D op parking bij shell pomp aan a28 ter hoogte van spier/dwingeloo

vanmiddag stond hier er nog... maar toen stapte de politie in de wagen...

later kwam ik onderweg de kadett nog tegen tussen ommen en balkbrug..

in beslag name ??????

gister in emmeloord een mat groene d kadett met een vis aanhangertje er aan. en daarna een groene kadett e met een leuke spriet achterop de kofferbak als het goed is is die van piele excuse me if i`m wrong :roll:

Terug
Naar boven