• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Niet echt een Kadett maar een Vauxhall Chevette in Zeewolde gespot vanmiddag.

25062011027.jpg

@Opel_Freak25 wrote:gister in emmeloord een mat groene d kadett met een vis aanhangertje er aan. en daarna een groene kadett e met een leuke spriet achterop de kofferbak als het goed is is die van piele excuse me if i`m wrong :roll:

dat is idd piele (peter)

maar die mat groene d kadett ken ik nog niet :hmmz

dacht dat ik 1 van de weinige was met een d kadett hier :hmmz

Vandaag gespot (kapot?) aan de kant op de A2 in de buurt bij Weert.

Een groene C2, kon even niet zien of het een sedan of een coupe was.

Wel dat er een zwarte band over de dorpel was geschilderd/gestickerd.

@ColinH wrote:

Gister in Roosendaal een D,

210620111581.jpg

Gr Colin

Whoehoeoeoe Ik ben gespot.. :D is mijn D inderdaad, ik kom normaal altijd met de fiets, maar soms pak ik de D :D.. Ben je chauffeur..? anders kom je hier niet zo snel langst.?

Vanmiddag bij de Q8 in Terwispel een blauwe (geloof ik) CQP. Diegene heeft mij ook wel gezien met mijn rode D

rond 5 uur gespot op de ambachtstraat in doetinchem, een groene C1. alleen van de voorkant gespot uds kon de carroserievorm niet zien.

Gisteren toen ik vanuit de A2 (vanuit Den Bosch) de afslag Geldermalsen nam en linksaf richting Gameren ging kwam me een lichtbruine Kadett C2 City tegemoed. De eigenaar zwaaide naar me en ik zwaaide uiteraard terug. Iemand van hier toevallig?

Hier verderop staat deze Kadett Cabrio al een tijdje te koop. De achterschermen hebben aandacht nodig, maar verder wel een net ding volgens mij. Ze vragen er 900 euro voor.

0-Foto0174.jpg

@astrawez wrote:Hier verderop staat deze Kadett Cabrio al een tijdje te koop. De achterschermen hebben aandacht nodig, maar verder wel een net ding volgens mij. Ze vragen er 900 euro voor.

0-Foto0174.jpg

Als dit een echte '93-er is dan ist officieel niet eens een kadett. Toen heette ie gewoon Opel Cabrio terwijl de Astra F al op de markt was, als tussenoplossing tot de F Cabrio uitkwam.

vandaag een hoop kadett s gespot in budel. en in asten weer en nieuwe rijder er bij.

1347731178_5_CtgS.jpeg

dit was nog een ouwe van mij zo,n goudbruine

Gisteren rond 11 uur in Budel op de rotonde (kwam van de Maarheezerweg af) een groene c kadett!

Super netjes!

Even later tegen half 12 op Randweg-Oost bij de afsleg snelweg Budel uit, weer een groene c kadett (leek dezelfde) alleen dit keer een oudere man erin.

Reed zelf met een zwarte vec C met zilveren voorbumper :shock:

Gisteren op de Landsardeweg een matzwarte c sedan dik verlaagd en 13 inch eronder met een lange antenne op de achterklep tijd 20:00

Terug
Naar boven