• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

gespot op het dak van de deltion garage rond half 2

kadett c2 sedan oranje kg-05-vx leuk 3 deursje... wel studenten dingetje denk ik...

Spot wel eens een rooie C Kadett coupe bij het tankstation aan de A1 ter hoogte van Holten als ik in de richting van Enter rij. Ook staat er regelmatig een matgrijze E Kadett met dakdragers. Dit allemaal tussen 7 en kwart over 7.

Ik heb mezelf gespot :D Er was een ongeluk gebeurd, en heb even geassisteerd. Ik denk: toch even kijken op 112beverwijk, en je ziet mij en mijn auto net nog in de verte :angel

13-11-11_Alkmaarseweg_03-border.jpg

@astrawez wrote:Leuke spot zo! :wors

Ja, inderdaad.

Het meest frappante is dat mijn vrouw toevallig vorige week op dezelfde site terecht gekomen is. En nee, we zijn geen ramptoeristen, en zeker niet publiciteits geyl. :D

@voyageboy wrote:gespot op het dak van de deltion garage rond half 2

kadett c2 sedan oranje kg-05-vx leuk 3 deursje... wel studenten dingetje denk ik...

is dat geen city ???? ik zie bij het deltion vaak een oranje city staan met kg kenteken

@ikdenman wrote:@voyageboy wrote:gespot op het dak van de deltion garage rond half 2

is dat geen city ???? ik zie bij het deltion vaak een oranje city staan met kg kenteken

nee het is echt een sedan...

heb hem vandaag nog zieen rijden.

een city vind ik persoonlijk ook niet mis...

Net een blauwe D kadett bij Kennemer Gasthuis Noord in haarlem, strak wagentje en ik zag 4-punts gordels.

Ik zoals gewoonlijk in mijn gele ascona ;)

@mantadevil wrote:vanmorgen 08:15 in ens bij het restaurant het wapen van ens ,een zwarte c kadett sedan met 2 witte strepen erover

deze staat er bijna elke week de eigenaar woont ook in ens maar zit niet op deze forum volgens mij

@prayer wrote:alweer poosje terug, een zwarte kadett c sedan (kan ook coupe zijn....) bij de legerbasis in oirschot?

ik zat in een d kadett, had denk ik gele lampen aan, en ik reed richting oirschot...

hoe lang is dat ongeveer gelede?ik heb daar ongeveer 2 maand terug gereden ik heb dan wel een geel/zwarte coupe c maar wel gele lampen,

reed jij toevallig in een witte met zwarte viper strepen d kadett? die had ik gezien bij die stoplichten

nee die ik zag was een zwarte c kadett..

die witte d kadett heb ik ook wel vaker in die omgeving gezien..

ik rijd een van boven china blue, onder wit/grijs/menie d kadett, met gedeeltelijk zwarte motorkap...

en een diesel rookpluim ;)

Kadett e gsi gespot bij innovam zaandam stond daar geparkeerd. Kleur zilver met waaiervelgen

Zag er netjes uit.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

@Bear79 wrote:Iedere 's morgens kom ik hem tegen, hij staat daarna in Vlodrop.

Maar ik ken hem niet ?

Oldskool zuiger als schakelpook :D

Foto-DAUCA8WE.jpg

Foto-DZ8XI4HX.jpg

Foto-ALSBMIXK.jpg

Greetz,

Bear79

Grappig om te vinden, dacht kijk eens wat er nog allemaal op het opel-forum staat en zie ik dat mijn kadett is gespot:P

Terug
Naar boven