• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

heb en in 1 week e eetjes gespot

Een witte sedan 1.6 automaat. Staat (soms) bij mijn school in eindhoven Horsten op het TU terrein

Vrijdag(als ik het goed heb...) een blauw/groen cabrio rond 8 uur in veldhoven bij de kruising dorpstraat/burgemeester van hoofflaan (verdonk garage) kenteken begon met een S

Veder zie ik (de laatst week) een beige 3 deurs staan op een parkeerplaats aan de achterkant van en bedrijf....zie hem vanaf de provinciale weg staan ook in veldhoven

En zag zaterdag, tijd week ik niet meer een kadett rijden op de meerakkerweg in eindhoven...was donder dus zag de kleur niet maar zag aan de achterlichten en vorm dat het een e kadett was

@mantallica wrote:gisteren gespot rond 20.00 uur op de A28 bij Zwolle, een witte

Kadett cabrio met aanhanger :thumb

Afb0223.jpg

Dat is een bekende cabrio :angel

we hebben er weer 2: c1 kadett sedan 2 deurs goud om 11:50 in de deltion garage helaas kenteken vergeten helemaal orginieel...

en een paarse d kadett hr 60 px had een beetje rallye look vond ik om 13:40 op de katerdijk in zwolle

@yentl5552 wrote:afgelopen vrijdag avond [ denk ik ] gespot ... Opel Kadett GSI 16v zag er nog zeer netties uit!!

foto.. is beetje wazig ...

hoogeveen2011110400031.jpg

kenteken begon met LL-SF-76 of 78

die is van een kameraad van mij, gr.

Iemand van hier?

2 FWD Kadett's, E en een D,

081220112591.jpg

In het Oosten van het land, ik dacht in Almelo, weet het niet zeker.

Gr Colin

Net rond een uur of 12 een mintgroene Kadett C van de Provinciale weg draaiend de Raadhuislaan op in StedeBroec.Helaas ff geen foto van hem.

@lambo452 wrote:vanmiddag een zwart witt C station gespot in de meern- veldhuizen.. ging 3 kwart op de rotonde..

volgens mij met gechopt dak!

Die kadett station komt uit woerden was eerst geel met orange en heeft idd een gechopt dak :thumb

Op 100% tuning. Dit vind ik echt het nadeel van je auto daar neer zetten. Iedereen komt er met zijn vingers aan :thumbdown

ging net de kachel halen voor de kadett en kijk eens wat ik zag :O

een corsa en een d kadett haha

let niet op mijn wielkasten, dat is het eerste wat netjes word gemaakt als ik hem heb :)

2s9vry9.jpg

Er rijdt sinds een tijdje een rode C-Dett Coupé hier in het dorp (Zevenbergen, NB). Zag 'm net naar de vuurwerkshow rijden en terug, maar vond de auto helaas niet op de parkeerplaats.

Zou graag in contact komen met de eigenaar, wil de auto graag eens van dichterbij zien en op de foto zetten.

Haha, het zou me ook niks verbazen als ze nog eerste eigenaar zijn ook.

Hij heeft wel wat amaturistisch bijgewerkte roest op de achterschermen helaas, verder wel een leuk karretje.

Misschien maar eens onopvallend een briefje onder de ruitenwisser doen. :D

@astrawez wrote:Misschien maar eens onopvallend een briefje onder de ruitenwisser doen. :D

Op die manier ben ik ook aan m'n daily gekomen, was ook van een ouder echtpaar ;)

Terug
Naar boven