• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

@D.E wrote:
a2uqo.jpg

Gespot in Amsterdam, erg nette 1.6 Automaat, al langere tijd in het bezit van de huidige eigenaresse.

Als het goed staat deze in Amsterdam Zuid,bij de RAI.Van de week reed ik daar in die straat en hij viel gelijk op.

Donderdag een hele dikke Kadett C (uitgebouwd?) in een lichtblauwe kleur over het industrieterrein Amersfoort.

Reed achter een golf aan, zag er heel goed uitQ!

Hier de foto van de eerder besproken Kadett E1 Caravan welke elke donderdag bij mn werk in Veghel voor de deur staat:

0-SAM_2427.jpg

Hij is dus gewoon echt nog van de eerste eigenaar!

Datum eerste toelating: 22-07-1986(25,5 jaar)

Datum aanvang laatste tenaamstelling: 22-07-1986(25,5 jaar)

Datum eerste afgifte Nederland: 22-07-1986(25,5 jaar)

Verder zag ik vanochtend deze Kadett voorbij scheuren langs de Zuid-Willemsvaart in Veghel:

0-SAM_2426.jpg

Vandaag tussen Gouda en Zoetermeer op de A12 een strakke Kadett D GTE. Mooi bakkie. Nog wat duimpjes uitgewisseld. Reed overigens niet in mijn Astra GSi maar in mijn Corsa D

@wessaa wrote:@CommoCruiser wrote:Gisteren gespot op de Klingmakersdonk te Apeldoorn :

Een blauwe City met kenteken ..-NN-..

Iemand van hier ?

toevallig met bbs wielen er onder?

want die zag ik vorige week ook al rijden in apeldoorn, toen had hij wel een autoambulance er achter met een kale carrosorie van een kadett coupe er op,

die gasten wonen in zevenhuizen.. hebben veel meer kadettjes

dies van de broer van mijn overbuurman....

heb je mijn kadett niet gespot toen?

stond er heel dichtbij

@dunjatamara wrote:;) Ik reed tot gister een rode E met zwarte kofferklep in apeldoorn

grote kans dat jij dat was, ik was in Apeldoorn met een vito service wagen met Sita stickers erop

@REDP. wrote:@dunjatamara wrote:;) Ik reed tot gister een rode E met zwarte kofferklep in apeldoorn

grote kans dat jij dat was, ik was in Apeldoorn met een vito service wagen met Sita stickers erop

je had toch 1 gezien met een zwarte MOTORKAP??? dunjatamara had een zwarte KOFFERKLEP ;)

of reed hij achteruit :wors :wors

@vectra208v wrote:@REDP. wrote:@dunjatamara wrote:;) Ik reed tot gister een rode E met zwarte kofferklep in apeldoorn

je had toch 1 gezien met een zwarte MOTORKAP??? dunjatamara had een zwarte KOFFERKLEP ;)

of reed hij achteruit :wors :wors

misschien had hij er ook een zwarte kofferklep op, :hmmz

Zij heeft alleen een zwarte kofferklep.

Maar mijn lieve dettje staat nu in hasselt.

staat op marktplaats ook.

heb m in geruild voor een astra f sedan. ;)

ik d8 miss vergiste hij zich met kofferklep/motorkap.

Terug
Naar boven