• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Gespot in zevenaar, tortonaplein; witte c-kadett coupé met zwarte kap met booskijkers, engelmann spiegeltjes, verbreed staal, en op de achteruit "fuck winter tyres, I go sideways!"

gaaf ding :wors

@wilhelminaoord wrote:@Piele wrote:Gespot in Steenwijk

403787_347667838596660_100000603399376_1275918_603172345_n.jpg

He wat leuk zeg!!! Dat is mijn kadettje :thumb Mijn vriendin had hem even geleend hahaha.

Ze hoeft hem trouwens niet meer te lenen want, ze heeft nu haar eigen D kadettje sinds een week :D

Leuk man!

Mijn meisie zag hem staan en dacht, dat vind Pee vast leuk :P

Leuk ding, mag nog wel ietjes lager... ;)

@AstraMitch wrote:Zojuist Jolanda en Geert gespot in hun kadettje bij de doerenkliniek in Horst

Dan zijn ze mooi op tijd terug van vakantie zeg! Zijn met de geel-witte GTE op vakantie geweest naar Denemarken en zijn vandaag terug komen rijden :D

Gisteren naar en later bij het Sportiom in Den Bosch gespot deze Cqp met verbreed staal en chromen originele wieldoppen.

Het kenteken is YB in het midden, dus een import.

0-SAM_2444.jpg

0-SAM_2445.jpg

Ik ben bang dat het onkruid ondertussen al door de bodem is heen gegroeid, misschien dat die voor nop weg mag? :???:

@ColinH wrote:Zeer knappe GT in Mijdrecht vanmiddag,

300120123159.jpg

Ik heb 'm weleens zien rijden rond Mijdrecht, iemand van hier??

Gr Colin

is die sedan van jou of heb je die ook gespot

is die sedan van jou of heb je die ook gespot[/quote]

Ja dat is mijn Kadett :thumb

Gr Colin[/quote]

hoi,ken jij die rode GT dan ook?

daar heb ik wel belang bij moet ik zeggen..

mvg!

@Opel_Freak25 wrote:@mantadevil wrote:vanmorgen 08:15 in ens bij het restaurant het wapen van ens ,een zwarte c kadett sedan met 2 witte strepen erover

deze staat er bijna elke week de eigenaar woont ook in ens maar zit niet op deze forum volgens mij

woont aan de buitenweg van ens en werkt bij het wapen van ens vandaar dat die daar altijd staat en nee zit

hier niet op het forum

@SanguiniusNL wrote:In zaandam vandaag!

20120208_105509.jpg

20120208_105519.jpg

20120208_105535.jpg

aan beide flanken een lelijke deuk in de deuren en van binnen niet echt netjes meer :(

Die is idd flink toegetakeld :cry erg jammer.

Ik zeg.....op de autoambulance en weer beter maken :jerry

Terug
Naar boven