• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

@2000 wrote:Die kadett heb ik 2 weken terug gezien bij mij in de straat. De eigenaar kwam een beetje over als een mafkees :jerry :jerry :jerry

:thumb :thumb :thumb :thumb

king:

@Sebbe GSI wrote:Er rijden te weinig opel leifhebbers rond in utrecht want ik wordt nooit gepost :jerry

Groeten bas.

...misschien omdat je alleen maar in Montfoort en Oudewater te zien ben! :ass

Mzzl L!

Ps. Ik zag dat je weer een leuk achterbakkie vol zooi op de kop had getikt,nice! :thumbup

Pps. Waar was je afgelopen zaterdag nou met 't VrijRijden...?! :thumbdown

@ITERSON wrote:@Sebbe GSI wrote:Er rijden te weinig opel leifhebbers rond in utrecht want ik wordt nooit gepost :jerry

Groeten bas.

...misschien omdat je alleen maar in Montfoort en Oudewater te zien ben! :ass

Mzzl L!

Ps. Ik zag dat je weer een leuk achterbakkie vol zooi op de kop had getikt,nice! :thumbup

Pps. Waar was je afgelopen zaterdag nou met 't VrijRijden...?! :thumbdown

Maart ga ik pas weer rijden dan is ook de grote battle he :jerry

Groeten bas.

Zondag op het industrieterrein in Westervoort deze C gespot. Zo te zien staat ie al lang stil, maar toch heb ik geen spatje roest kunnen ontdekken (wel mos). Hij is dus nog goed te redden met een beetje aandacht. Er groeide helaas ook mos op het matje aan de bestuurderskant. :???: Mooie chroom randen trouwens om de velgen.

En zo te zien een nieuwe einddemper. :D

0-SAM_2525.jpg

0-SAM_2524.jpg

0-SAM_2523.jpg

0-SAM_2522.jpg

Vakman GWW (Grond- Waterwerk en Wegen).

Ik rijd dus inderdaad met enige regelmaat over bouwwegen ja :P

Niet de meest geschikte auto daarvoor helaas, maar dat komt wel weer..

@astrawez wrote:Zondag op het industrieterrein in Westervoort deze C gespot. Zo te zien staat ie al lang stil, maar toch heb ik geen spatje roest kunnen ontdekken (wel mos). Hij is dus nog goed te redden met een beetje aandacht. Er groeide helaas ook mos op het matje aan de bestuurderskant. :???: Mooie chroom randen trouwens om de velgen.

0-SAM_2525.jpg

0-SAM_2524.jpg

0-SAM_2523.jpg

0-SAM_2522.jpg

waar staat ie precies? keertje lang rijden:P

Op het industrieterrein in Westervoort. Tussen Westervoort en Duiven in. Je rijdt er bij het pompstation in (die eerst ANWB was) en dan rij je daar naar rechts en links. En dan helemaal aan het einde van de weg staat ie links. Op de eerste foto zie je ook op de achtergrond de weg van Westervoort naar Duiven. Hij is al 16 jaar van dezelfde eigenaar zag ik op VWE en de apk is al enige tijd verlopen. Misschien dat je een leuk bod kan doen. ;)

@Paullus wrote:@astrawez wrote:Zondag op het industrieterrein in Westervoort deze C gespot. Zo te zien staat ie al lang stil, maar toch heb ik geen spatje roest kunnen ontdekken (wel mos). Hij is dus nog goed te redden met een beetje aandacht. Er groeide helaas ook mos op het matje aan de bestuurderskant. :???: Mooie chroom randen trouwens om de velgen.

0-SAM_2525.jpg

0-SAM_2524.jpg

0-SAM_2523.jpg

0-SAM_2522.jpg

waar staat ie precies? keertje lang rijden:P

En Paul al wezen kijken daar ????

mooie gsi gespot in werkhoven!

Foto-7AMOJWIY.jpg

beetje kitche stryping maar super strak in de lak!

beetje belabberde foto!

daarna om de hoek ook nog mooie c sedan gespot, grijs met zwart/wit geblokt dak!

helaas geen foto van!

auto's van hier??

@SanguiniusNL wrote:Zojuist 2000 gespot @ de kuil ijmuiden/ velsen noord.

ff staan ouwehoeren, en dan vergeet ik een foto te maken!

Ja, daar dacht ik ook later aan :sleeping

Zojuist een knalrode Kadett C coupe in Zwolle....kenteken dz-18-..

:thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup

vandaag op de a2 deze hele nette kadett c coupe

21022012610.jpg

en later op de a 15 deze d-kadett

21022012611.jpg

10-2-2012 gespot in elst bij de gulff deze d-kadett

10022012603.jpg

Terug
Naar boven