• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

@kadettje-89 wrote:gisteren gespot in bolnes op het kruispunt van de vechtstraat.een grijze e kadett gsi met een rolkooi achterin.en een raam band met kadett erop.nx-02 ** wie o wie

Hey grappig,

Dat is mijn auto inderdaad..

Was met een maatje wat gsi onderdelen ophalen in Ridderkerk !

Overigens is het 'nog' geen gsi onder de motorkap..

Grt Erik

Klopt, heb deze kadett standaard gekocht, en qua uiterlijk alvast omgebouwd naar een gsi look a like..

Hopelijk deze lente komt er een c20ne onder de kap..

In elk geval leuk om te weten dat er aan jouw kant van de Brinanoord-brug ook nog Kadett liefhebbers zijn haha..!

Grt

@ Beukenstraat in IJmuiden;

20120315_202300.jpg

@SanguiniusNL wrote:@ Beukenstraat in IJmuiden;

20120315_202300.jpg

Ik denk dat ik weet van wie deze Kadett is/was.

Deze bestuurder heeft waarschijnlijk deze Kadett net in bezit.De auto komt uit Velsen vandaan,van iemand die een VW Transporter rijdt.

Tenminste,ik denk dit dus.

gr Marcel.

Vanmorgen rond 7:47 een rode C-Dett Coupé op de kruising van de Gastelseweg en de Christiaan Huijgensstraat.

Dinsdag 2 keer dezelfde zwarte kadett c 2 deurs sedan, verlaagd. Een keer achter het station van EHV bij de TU/e rond kwart voor 4 en iets over 4 zag ik hem rijden bij de mediamarkt

En rond kwart voor 5 zag in bij het evoluon (raad eens...ook in EHV ;) ) een 3 deurs E kadett...beige kleur....zag er goed uit.....van een afstand dan....dichtbij weet ik niet

zou die van fredje8v kunnen zijn, zwart stalen wielen er onder? flinke brul uit de uitlaat?

banden liggen een heel eind de wielkasten in.

durf ik zo 1 2 3 niet te zeggen...zaten wel op de deur aan beide kanten dezelfde sticker......iets kleiner dan de de grote van de deur....had volgensmij wel verbreed staatopliggen...maar durf het niet te zeggen... :???:

hmm hij heeft geen stickers op de deuren zover ik weet, wellicht wat kleins op een raam... dan ist hem niet geweest denk ik ;)

er rijden er meerdere in de regio

Vanmiddag omstreeks 14u, een rode C-Aero in 't centrum van boxmeer. Reed richting treinstation.

mooi verlaagd met ik meen Wolfrace velgjes.

Auto mag gezien worden :thumbup

Reed zelf met m'n daily Golf 3.

@Aapje wrote:Bruine kadett-c city met kenteken DN-60-KK gespot in Barneveld :)

Dat is bijna het zusje van een sedan die ik ooit had, DN-71-KK. Een mintgroene. Zou voor het laatst (half jaar geleden) in Amsterdam Noord zijn gespot... Ik heb hem na verkoop zo'n 7 jaar geleden nooit meer gezien. Het kenteken is nog wel aktief.

Groeten, MArk

Donderdag rond een uur of 1 gespot bij de Club Carwash in Haarlem

64d5cda7.jpg

5deedf9a.jpg

Had hem al eerder gespot in Haarlem. Staat te koop overigens!

Ziet er érg goed uit....

@Eamane wrote:Donderdag rond een uur of 1 gespot bij de Club Carwash in Haarlem

64d5cda7.jpg

5deedf9a.jpg

Had hem al eerder gespot in Haarlem. Staat te koop overigens!

Ziet er érg goed uit....

De eigenaar woont ergens langs het spaarne. Daar heb ik hem al vaak zat zien staan king:

Staat te koop btw ;)

Ja, dat zei ik toch al? :jerry

Heb hem inderdaad ook wel eens langs het Spaarne gezien. Toen alleen nog niet te koop.

Terug
Naar boven