• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

@Eamane wrote:Ja, dat zei ik toch al? :jerry

Heb hem inderdaad ook wel eens langs het Spaarne gezien. Toen alleen nog niet te koop.

Oh barst, ik zie het nu pas :afro

Ik las eerst dit topic(over jouw regel heen gelezen), even later de marktplaats afdeling en toen kwam ik hem tegen en dacht, hee, even mijn post aanpassen :jerry

op de a50, ergens tussen apeldoorn en eindhoven... rond 20:00 een bruine d kadett, hij reed te rustig, of ik te snel... maar zag hem verder niet goed genoeg om te kijken naar verdere eigenschappen of bestuurders... al zat er volgens mij een volwassen man in.

we reden in de richting van eindhoven

@D0m1nat0r1 wrote:Bij nieuwsuur net 5 :afro min geleden...

Mooi wage

Dat was die oranje met 17x PK onder de kap toch? Was een leuk wagen met "HET" opel geluid :wub

1.4i Life:

359DSCF1238.jpg

682DSCF1239.jpg

@astrawez wrote:Vandaag in Den Bosch. Staat er al een tijdje zo te zien, en is al ruim 25 jaar van de huidige eigenaar.

Aan de banden te zien staat de Kadett al 25 jaar stil ;)

laatste tijd op de ventweg langs de boschdijk in eindhoven staat een gelige/beige kadett c caravan (station)...

kom er bijna elke dag rond 17:!5 langs met me d kadettje..

Gisteren bij het retailpark in roermond een rode d kadett gte (look?)

Vandaag in herkenbosch rond 15.00u een geel-bruine b kadett in zeer goede staat met 2 hoogbejaarde koppels erin. :thumbup :thumbup

Gisteren bij de crosskuil in velsen noord, roodachtige c sedan met 15" eronder. Niet eerder gezien in deze buurt.

Terug
Naar boven