• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

@2000 wrote:Gisteren bij de crosskuil in velsen noord, roodachtige c sedan met 15" eronder. Niet eerder gezien in deze buurt.

Ik heb `m wel vaker gespot, maar dan aan deze kant van het kanaal.

bestuurder groet vrolijk terug! :thumb

Vanmiddag volgens mij Glenn gespot, in Apeldoorn thv de Sleutelbloemstraat richting Deventerstraat... die strafte een M3 even lekker af :thumbup

Gister gespot in Reuver, limburg.

20120414_180821.jpg

20120414_180808.jpg

20120414_180759.jpg

@Rob-Epe wrote:Vanmiddag volgens mij Glenn gespot, in Apeldoorn thv de Sleutelbloemstraat richting Deventerstraat... die strafte een M3 even lekker af :thumbup

haha klopt ! maar die gast ging niet mee helaas. daarna wel de rest van de laan van zevenhuizen drukken :'') hij was bang voor de Kadett denk ik haha

@GlennGSI wrote:@Rob-Epe wrote:Vanmiddag volgens mij Glenn gespot, in Apeldoorn thv de Sleutelbloemstraat richting Deventerstraat... die strafte een M3 even lekker af :thumbup

haha klopt ! maar die gast ging niet mee helaas. daarna wel de rest van de laan van zevenhuizen drukken :'') hij was bang voor de Kadett denk ik haha

Kwam 'm ookal tegen op de Koninginnelaan... 15 minuten ervoor. Die was duidelijk op zoek...

Hoop dat je, toen hij achter je zat, lekker relaxt aan 't cruisen bent gegaan...

Leuke D trouwens :thumb ... ook mooie velgen

@Rob-Epe wrote:@GlennGSI wrote:@Rob-Epe wrote:Vanmiddag volgens mij Glenn gespot, in Apeldoorn thv de Sleutelbloemstraat richting Deventerstraat... die strafte een M3 even lekker af :thumbup

Kwam 'm ookal tegen op de Koninginnelaan... 15 minuten ervoor. Die was duidelijk op zoek...

Hoop dat je, toen hij achter je zat, lekker relaxt aan 't cruisen bent gegaan...

Leuke D trouwens :thumb ... ook mooie velgen

Jah verder niet gek gedaan. kon ook niet, zaten auto's voor me enzo. Is verder ook niet echt een weg om hard te rijden alleen dat dubbele stukje ff :P haha op zoek naar aandacht en beetje posen met die m3 ja haha. beetje sporten durft ie niet, maatje van me wist al gelijk over welke m3 ik het had, die wou ook al niet tegen hem rijden haha en daarna weer posen met het ding.

Dankje btw ! haha ben ook zeer tevreden met de wielen :P wel goed bijhouden dat gepolijste

Afgelopen maandag een b coupe gespot bij het retailpark in roermond.

Opvallend was dat hij helemaal opgeschuurd was en dus roestbruin. Helaas had ik geen telefoon bij dus geen plaatje bij het praatje :(

Vanmorgen rond half 10 bij de mac in lelystad veel kadetjes gespot

een B,C E stond volgens mij een hele club,zag er ook een belgische kenteken bij

teven op de afslag van de a28 bij nijkerk een zeer mooi a kadett gezien met daarachter een aparte blauwe kadett cabrio

0-SAM_3067.jpg

gespot rond Half 4 in Zwolle.

was net Zwolle uit, richting Heino.

ik reed Zwolle net in in mijn Astra.

(als het deze niet was, was het er 1, die er verdomd veel op leek. ;))

zaterdag rond een uur of half 8 's avonds, bij de Jumbo in Voorthuizen, een blauwe E Kadett GSI gezien.

had in de kapjes achter ook de letters GSI staan.

had op de bumpers wel wat schade.

Terug
Naar boven