• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Vandaag op een sloperij vlakbij Eindhoven deze B Coupé gespot. Er zit nog een zo goed als nieuwe motorkap en voorfront bij.

0-SAM_3136.jpg

waar staat die b kadett? bliek?

vandaag in oirschot een deels groene coupe, de rest leek in de primer te staan.

had nog ff gezwaaid vanuit de td-d kadett , er achter reed denk ik een suzuki baleno ofzo? die knipperde ook nog met zn groot licht, maar ik zat al niet meer echt op te letten, dus had niet gezien wie er verder in de auto's zaten.

gespot in gramsbergen 2 c kadetts sedan een bruine en een groen gebroederlijk naast elkaar in het parkeervak king: volgensmij wel huis adres want ben er verschillende keren langs gekomen afgelopen week.

In marokko afgelopen week een paar E kadettjes tegen gekomen...

En maandag op schiphol parkeerplaats P3 rij 410 een B kadett

Gisteren gespot op de a12 tussen de duitse grens en zevenaar rond 15:15u: een rode coupe, verlaagd, dikke wielen, sr achterop. Al met al een erg gaaf ding 8) Aan het tempo te zien geen 1.2 :P

Ik reed in een grijze D-kadett.

Vanochtend (07:20) in Geldrop binnen 5min maar liefst 2 D'tjes gespot..1 bekende: blauwe met zwarte striping,zwarte achterplaat,

zwarte verbrede GT-velgen en dikke kuipstoelen. De ander was een witte 2-drs in standaard uitvoering.

@Paullus wrote:Gisteren gespot op de a12 tussen de duitse grens en zevenaar rond 15:15u: een rode coupe, verlaagd, dikke wielen, sr achterop. Al met al een erg gaaf ding 8) Aan het tempo te zien geen 1.2 :P

Volgens mij heb ik jou al eens gespot in zevenaar ergens!

Rijd zelf in een omega en ben geregeld in zevenaar haha! :thumb

@dtcmel wrote:@Paullus wrote:Gisteren gespot op de a12 tussen de duitse grens en zevenaar rond 15:15u: een rode coupe, verlaagd, dikke wielen, sr achterop. Al met al een erg gaaf ding 8) Aan het tempo te zien geen 1.2 :P

dat zou goed kunnen idd. ik heb je omega nog nooit gezien, tenminste het is me niet opgevallen.

@Paullus wrote:@dtcmel wrote:@Paullus wrote:Gisteren gespot op de a12 tussen de duitse grens en zevenaar rond 15:15u: een rode coupe, verlaagd, dikke wielen, sr achterop. Al met al een erg gaaf ding 8) Aan het tempo te zien geen 1.2 :P

dat zou goed kunnen idd. ik heb je omega nog nooit gezien, tenminste het is me niet opgevallen.

Oke dan zal ik volgende keer seinen haha!

Terug
Naar boven