• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Ik heb van de week ook nog 2 kadettjes gespot..

Deze was jammer genoeg al overleden :(

583416.jpg

En deze heb ik in Ulft gespot, is volgens mij ook al van iemand van het forum geweest.

583421.jpg

Afgelopen zaterdag een bekende tegen gekomen toen ik op de sloop aan het "boodschappen" was..(de goudkleurige is de mijne)

Gisteren (15-05-2012) omstreeks 10:30, een Kadett-B sedan Rood met Wit dak.

Kwam op de oprit woerden de A12 oprijden richting Utrecht.

Ik zelf reed in de UTS Scania Trekkertje (genaamd klein duimpje haha) met een Grodijn Logistiek (Zeilen) trailer.

Willem

Vanmorgen rond 06.20 op de N242 vanaf Heerhugowaard richting Alkmaar:

Kadett City, groen achterklepje, ook wat schade aan de voorkant of C1 front/C2 spatborden, dat kon ik niet goed zien.

Foto1867.jpg

Groeten, MArk

@D-gek wrote:Afgelopen zaterdag een bekende tegen gekomen toen ik op de sloop aan het "boodschappen" was..(de goudkleurige is de mijne)

haha die grijze diesel staat straks hier voor het huis :thumb

Tijssie komt BBQ en Bieren :afro

Gisterenmiddag gespot bij de Mc Donalds in Nederweert.

Kadett C Coupe met de wit/gele rallykleuren, stond best hoog op de wielen.

Kadett B Coupe, Blauw. Verder origineel.

Deze reden beide tussen 17.00 en 17.30 in de richting van Nederweert.

@funkycorsa wrote:ik kan me vergissen maar volgends mij mieke vanmiddag gespot op de a12 bij bunnik, met de c station! :wub :wub :wub :wub :wub

Kan kloppen Mieke was ook op weg naar hier voor de bbq en het rose bier

Vanmiddag rond een uur of 17:00: Dalfsen, Hessenweg ter hoogte van "t Roode Hert" in de richting van Zwolle.

Goudkleurige Kadett E, waarschijnlijk een GSi. Verbreed, verlaagd, zwarte achterlichten met verbindende balk er tussen, booskijkers, rolkooi er in.

Ben er voorbij gegaan, en meen in de spiegel een grote intercooler te hebben gezien, dus ik gok dat er een C20LET in ligt.

Iemand van hier?

@REDP. wrote:@D-gek wrote:Afgelopen zaterdag een bekende tegen gekomen toen ik op de sloop aan het "boodschappen" was..(de goudkleurige is de mijne)

haha die grijze diesel staat straks hier voor het huis :thumb

Tijssie komt BBQ en Bieren :afro

haha jup, bbq en bier smaakte goed!

d-gek, het knipperlicht zit er intussen toch weer in, lang leven strijkkit.

@funkycorsa wrote:ik kan me vergissen maar volgends mij mieke vanmiddag gespot op de a12 bij bunnik, met de c station! :wub :wub :wub :wub :wub

Klopt! Dat was ik! Inderdaad onderweg naar Lobith waar Jantje (Redp) woont!

@henry.kummeling wrote:gistermiddag 3 c kadettjes op een een rij in emmerich duitsland

Ha ik denk een geel/zwarte op de autoambulance, gevolgd door een rode aero en een winterfest coupe,

Kriekje en ik reden daar ook bij alleen gingen wij voor Emmerich de A3 richting nl op,

even gas geven

@Rob-Epe wrote:De dag voor Hemelvaart een D-tje gespot in Nijmegen (6545), kenteken leek erg veel op mijn oude D: JN-84-PS

dat is ook mijn oude d kadett geweest, een groene 5 deurs 1.3.s , ik heb deze gehad van 2005 tot en met 2008

Terug
Naar boven