• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

@REDP. wrote:@funkycorsa wrote:ik kan me vergissen maar volgends mij mieke vanmiddag gespot op de a12 bij bunnik, met de c station! :wub :wub :wub :wub :wub

Kan kloppen Mieke was ook op weg naar hier voor de bbq en het rose bier

@mieke wrote:@funkycorsa wrote:ik kan me vergissen maar volgends mij mieke vanmiddag gespot op de a12 bij bunnik, met de c station! :wub :wub :wub :wub :wub

Klopt! Dat was ik! Inderdaad onderweg naar Lobith waar Jantje (Redp) woont!

haha okeej! mooie dett!

en jullie hadden er wel lekker weer voor! :thumbup

Dat was het zeker! We hebben zondag met de Kadett C Club Nederland met een stand op het Youngtimer Event in Ulft gestaan. Was een geslaagde dag met super mooi weer! :thumb Veel bekijks gehad met ons clubje!

Vandaar dat in richting Lobith ging, op 1 dag op-en-neer van Amstelveen naar Ulft is een beetje te veel van het goede :shock:

Vandaag 17:40 in Veldhoven een E kadett cabrio in het rood. Stond bij het stoplicht (bij Verdonk,) burgemeester van hooff laan en ging richting het ziekenhuis. Trok lekker op :thumbup

dagje naar Apeldoorn geweest met de dett.

en daar een mooie zwarte b kadett coupe gespot in de buurt van de grote kerk reed nog een tijdje achter me.

en een donker blauwe e die toeterde op de arnhemseweg :thumb

en op de terug weg lekker binnendoor in de avond in Hoevelaken een oker gele c twee deurs.

bijde zagen er mooi uit. :thumb

Heleboel C kadetts gespot in de buurt van toldijk/steenderen.

Zat op de motor en zag er een hele kudde aankomen van een zijweggetje.. gaaf gezicht :thumbup

Gisterenmiddag gespot op de N279 ( Den Bosch -> Helmond).

Was tussen Helmond en Erp.

Rode Kadett E sedan.

Laag op de grond en brede wielen met chrome of gepolijste randen...

@tijs wrote:

vandaag in oirschot een deels groene coupe, de rest leek in de primer te staan.

had nog ff gezwaaid vanuit de td-d kadett , er achter reed denk ik een suzuki baleno ofzo? die knipperde ook nog met zn groot licht, maar ik zat al niet meer echt op te letten, dus had niet gezien wie er verder in de auto's zaten.

dat zal mijn coupe geweest zijn. Hij staat niet in de primer lijkt er wel op, maar hij is in de gte strepen grijs gespoten.

een gte met grijze strepen? hebben ze die?

volgens mij gister, in eindhoven, lang de ringweg door eindhoven heen, ik dacht ter hoogte van het anwb circuit (anwb lesbaan ofzo) een beige b kadett, met dakrekje, en koffertje op het dak, dacht ook rode wieltjes te zien,

@tijs wrote:een gte met grijze strepen? hebben ze die?

volgens mij gister, in eindhoven, lang de ringweg door eindhoven heen, ik dacht ter hoogte van het anwb circuit (anwb lesbaan ofzo) een beige b kadett, met dakrekje, en koffertje op het dak, dacht ook rode wieltjes te zien,

Volgensmij heb ik hem vanmorgen in de gagelstraat zien staan. Had 71 op de achterraam staan. Volgensmij heeft ie om marktplaats gestaan. kenteken was 90-03-rl

Natuurlijk minder van de voetganger, maar ook zeker zonde van de Kadett. Het kenteken YZ-86-VN bestaat nog wel, dus misschien viel de schade mee.

@Pat70 wrote:Maar hopen dat er in dat karretje geen kleintje heeft gezeten die wat mee gekregen heeft :(

in 't karretje zat de hond, op de foto's te zien heeft die het er goed vanaf gebracht

Gisteren een Rode D-Kadett gespot, op Lenso BSX'en.

Stond bij een bouwmaterialenzaak in Venray aan de Vennootstraat.

Kadettje was goed laag, en er hingen flyers in voor een evenement :thumbup

Terug
Naar boven