• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

denk dat het Makko (sp?) was, maar vlakbij de C1000 in Zwolle Zuid zag ik een Oranje Kadett C staan, met zwarte motorkap.

toen ik 10-15 minuten later weer wegreed bij C1000, was die weg.

was rond een uur of 5 (kan ook al half 4 zijn geweest.)

zaterdag middag in nieuwehorne.

een hele mooie c kadett gte gespot.

wij waren in de astra hadden net de corsa op naam gezet.

Gespot in Nijmegen bij de SSHN aan de Bouckstatehof of zoiets... een groene D met kenteken ..-HJJ-.

En gisteren gespot op de oprit van de A50 -> Apeldoorn komende van de N309 een witte of parelmoer Kadett C 2-deurs sedan.

Ik reed aan de andere kant, dus geen kenteken... maar hij zag er op afstand schoon uit... iemand van hier of: :kewlpics

@Andreas.Berger wrote:@Rob-Epe wrote:De dag voor Hemelvaart een D-tje gespot in Nijmegen (6545), kenteken leek erg veel op mijn oude D: JN-84-PS

dat is ook mijn oude d kadett geweest, een groene 5 deurs 1.3.s , ik heb deze gehad van 2005 tot en met 2008

De laatste 2 letters van de mijne waren anders... maar de mijne was ook groen (uni-lak).

@FnF_racer wrote:denk dat het Makko (sp?) was, maar vlakbij de C1000 in Zwolle Zuid zag ik een Oranje Kadett C staan, met zwarte motorkap.

toen ik 10-15 minuten later weer wegreed bij C1000, was die weg.

was rond een uur of 5 (kan ook al half 4 zijn geweest.)

dat is mijn oude c kadett . daar rijdt mijn zwager nu mee . die staat daar vaker .

Regelmatig spot ik in Tricht een hele mooi oranje c kadett. Zal binnenkort eens een foto maken.

Is van een opel-fanaat denk ik, want er staan meer kadettjes bij dat huis.

@tijs wrote:die heeft in elk geval braziliaanse chrome achterlicht kapjes als is ik het zo zie?

Kon jij de foto's net wel zien dan :)? ik kreeg ze niet te zien namelijk, heb er maar linkjes van gemaakt?

Iemand idee hoe ik flickr foto's gewoon met

@Rob-Epe wrote:Gespot in Nijmegen bij de SSHN aan de Bouckstatehof of zoiets... een groene D met kenteken ..-HJJ-.

En gisteren gespot op de oprit van de A50 -> Apeldoorn komende van de N309 een witte of parelmoer Kadett C 2-deurs sedan.

Ik reed aan de andere kant, dus geen kenteken... maar hij zag er op afstand schoon uit... iemand van hier of: :kewlpics

@Andreas.Berger wrote:@Rob-Epe wrote:De dag voor Hemelvaart een D-tje gespot in Nijmegen (6545), kenteken leek erg veel op mijn oude D: JN-84-PS

dat is ook mijn oude d kadett geweest, een groene 5 deurs 1.3.s , ik heb deze gehad van 2005 tot en met 2008

De laatste 2 letters van de mijne waren anders... maar de mijne was ook groen (uni-lak).

Niemand ???

Vanmiddag gespot in Gendt (dacht ik) onder de carport een gouden D met kenteken HJ-..-..

vandaag in vriezenveen

Ry9xY.jpg

met een aanhangertje!

hallo trouwens :P

nieuw op dit forum, rij zelf in een B kadett Fastback, zodra die helemaal klaar is post ik wel wat pics ;)

@kadettsr wrote:Kwam ik net tegen op internet.

Ongeluk voetganger --> opel kadett.

Ziet er nogal heftig uit.

http://www.nwvfoto.nl/gallery/album1751" onclick="window.open(this.href);return false;

heb deze aantal keren op shows gezien

was een mooi ding

schade lijkt mij best wel mee te vallen en lijkt mij goed te repareren

hopelijk gaat t goed met de fietser

ow en ik was het niet met mijn kadett champion

kadett station gespot kn-23-th een rode. bij assen bij de rechtzaal dinges.

en vandaag gespot in dronten een c station een oranje 40-ue-10

Terug
Naar boven