• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

Gvd weer een kadett-e weg? :/ Waaorm laten ze die kadettjes nou onderhand niet eens met rust. Hopelijk krijg jij jouwe wel terug. M'n maat is zijn rode kadett-e nog steeds kwijt.

Er is btw een gestolen/vernield sub forum. Daar hoort je post in thuis.

179544_372073512847632_457252728_n.jpg

tja, auto zag er nog aardig uit, altijd buiten gestaan, wel iets geleden. maar kwam altijd van A naar C ook al kostte dat soms (een beetje)bloed, zweet en tranen.

@Automatic-freak wrote:Hebben we het er op de meeting van Opel Team Eefde net over gehad dat mijn 'oude' babyblauwe 4-drs van eigenaar is gewisseld maar niemand wist waar hij naartoe was gegaan ... kom ik hem net vlakbij mijn huis tegen; tussen Wierden en Rijssen !! :shock: :shock: :shock:

(ik was zelf met mijn Coupé en reed net in tegengestelde richting op de rotonde; nog wel ff naar elkaar kunnen zwaaien ... :thumb )

CIMG2279.jpg

CIMG2280.jpg

mvg Erik

deze heb ik idd de afgelopen weken ook al 3 a 4 keer gespot hier in twente (almelo wierden) dus rijd hier idd in de buurt! nette wagen king:

dan maakt ie weer goed kilometers, wel leuk, want zo veel weg heeft ie niet gezien bij de laatste eigenaren volgens mij

Topicje van de Coupé van Xavier. Is volgens mij het 2de weekend van juni afgemaakt en was toen meteen te bewonderen op de meeting in Eefde. Is inderdaad een héél leuk Coupétje geworden!

viewtopic.php?f=27&t=165792

Vanochtend aan de rand van Borculo aan de kant van Geestern een C Coupé. Stoer ding. Spatbordverbreders rally uitgevoerd en bestickerd. Ook een leuk geluidje trouwens. Iemand van hier?

Hey zoiets zag ik een uurtje terug in Duitsland, Geel/zwarte Rally C,

start nummer 9, in volle rallye uitmonstering, leek met pech langs de weg naar Rees te staan.

Vanmiddag in Velsen Noord een prachtige rode standaard c sedan gezien, met een wat oudere man erin. Zag het niet goed, ik ging nogal snel :D

jaja me vriendin begint het te leren... krijg net een whatsapp..

vanmorgen tussen 8:00 en 8:20 heeft ze vanuit de trein op het traject geldrop-eindhoven een gele kadett c2 2 deurs sedan gespot.

hij/zij reed richting eindhoven.

Op het 130 stuk op de A2 ( Culemborg meen ik ) richting het Zuiden,

Een OPC Astra , De Baby blauwe C kadett Coupe die ik wel eens op internet heb gezien en een Omega 3000 daarachter dacht ik met een hoop spullen achterin.

Ik reed in een Rode C Kadett Coupe en zwaaide wel vrolijk king:

Afgelopen dinsdag op de A50 tussen Veghel en Uden gespot:

2012-07-03162210.jpg

Verder kreeg ik gisteren van mijn ouders deze foto toegestuurd. Deze Kadettjes worden gebruikt voor een stuntshow ergens in Zuid-Frankrijk aan de zee.

KadettCopstuntshow.jpg

Terug
Naar boven