• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

op industrie terrein in Franeker... :shock:

SDC10346.jpg

SDC10347.jpg

SDC10343.jpg

SDC10342.jpg

SDC10341.jpg

SDC10344.jpg

Gisteren gespot op de A73 thv afslag Belfeld; Oranje D Kadett. Helaas geen foto, ik ging de andere kant op.

Er zijn mij er 2 bekend, 1 heeft te koop gestaan in Tegelen (volgens mij) en de ander komt uit brabant in de buurt van Bakel als ik met niet vergis (een 1.8 8v uit een A Vectra), deze heeft ook te koop gestaan.

Dinsdagmiddag zag ik uit het centrum van Veghel een erg nette rode Kadett E1 Caravan gesloten bestelwagen rijden. Het origineel Nederlandse kenteken begon met VB-..-.. Helaas was ik net te laat om een foto te maken. Hij was zoals gezegd erg netjes en geheel in originele staat. Iemand bekend met deze auto?

Vandaag in Zevenaar gespot in een verlaten autohandelaars-pandje:

0-SAM_4494.jpg

Er stond nog veel meer moois daar, alles in showroomstaat. Volgens mij maat die er in de buurt woont staat het daar al minstens twee jaar te verpauperen zonder dat er iets mee gebeurd.

Een stuk verderop op het grote industrieterrein stond deze GSI weg te kwijlen.. :swear

0-SAM_4506.jpg

0-SAM_4507.jpg

0-SAM_4505.jpg

Erg jammer op te zien.. :puke

Klopt, die autos staan 2 jaar bij deze loods te rotten... daarvoor hebben ze tien jaar naast een andere loods buiten staan rotten :jerry

@astrawez wrote:Vandaag in Zevenaar gespot in een verlaten autohandelaars-pandje:

0-SAM_4494.jpg

Er stond nog veel meer moois daar, alles in showroomstaat. Volgens mij maat die er in de buurt woont staat het daar al minstens twee jaar te verpauperen zonder dat er iets mee gebeurd.

Een stuk verderop op het grote industrieterrein stond deze GSI weg te kwijlen.. :swear

0-SAM_4506.jpg

0-SAM_4507.jpg

0-SAM_4505.jpg

zit er niks aan die kadett wat je er af kan slopen voor me? iets roestvrij? :jerry zo te zien is de motorkap nog redelijk goed evenals de 2 deuren? of kijk k niet goed? enig idee wie de 'officiele eigenaar' nu nog is?

ohja en evt de kofferklep? voorschermpje?

op de foto's niet heel duidelijk maar zo op t eerste oog zien die er nog redelijk uit..en ik heb een kadett gekocht die ik weer origineel wil maken..(nu gecleande kofferklep en motorkap met ingelaste booskijkers) :puke

@Fct_blondi wrote:ohja en evt de kofferklep? voorschermpje?

op de foto's niet heel duidelijk maar zo op t eerste oog zien die er nog redelijk uit..en ik heb een kadett gekocht die ik weer origineel wil maken..(nu gecleande kofferklep en motorkap met ingelaste booskijkers) :puke

Als je van die motorkap en kofferklep afwil zal ik ze graag over nemen als ze nog in redelijke staat zijn.

Groeten bas.

@Sebbe GSI wrote:@Fct_blondi wrote:ohja en evt de kofferklep? voorschermpje?

Als je van die motorkap en kofferklep afwil zal ik ze graag over nemen als ze nog in redelijke staat zijn.

Groeten bas.

ze zijn op zich in redelijke staat..een paar kleine roestblaasjes maar geen gaten oid..goed schuren en dan spuiten dan is dat volgens mij aardig te doen..wil je wel een keer foto's maken..;)

zodra ik voor mezelf wat anders heb gevonden mag je ze zeker overnemen..of heb jij evt iets ruilbaars liggen?? ;)

groetjes

@astrawez wrote:Vandaag in Zevenaar gespot in een verlaten autohandelaars-pandje:

0-SAM_4494.jpg

0-SAM_4506.jpg

0-SAM_4507.jpg

0-SAM_4505.jpg

bij wie staat die gsi?of beter nog van wie is die? die wil ik wel redden van die plek. gr,martijn

@martijn_maja wrote:@astrawez wrote:Vandaag in Zevenaar gespot in een verlaten autohandelaars-pandje:

0-SAM_4494.jpg

0-SAM_4506.jpg

0-SAM_4507.jpg

0-SAM_4505.jpg

bij wie staat die gsi?of beter nog van wie is die? die wil ik wel redden van die plek. gr,martijn

Irritant zeg... zie je op 1 pagina 3 (nu 4) keer de zelfde foto's voorbij komen :thumbdown

Even de img tussen de [ ] veranderen naar url en dat probleem is zo verholpen... :

@martijn_maja wrote:@astrawez wrote:Vandaag in Zevenaar gespot in een verlaten autohandelaars-pandje:

http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/Album%203/0-SAM_4494.jpg

http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/Album%203/0-SAM_4506.jpg

http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/Album%203/0-SAM_4507.jpg

http://i65.photobucket.com/albums/h229/astrawes/Album%203/0-SAM_4505.jpg

Gespot in Overasselt, nabij kruisbergsestraat, een groene Kadett D, en een oranje Kadett D Caravan... Zag laatst een dame uit de Caravan stappen, of er met de andere wordt gereden is mij onbekend.

De nieuwe manier van spotten dan maar eens introduceren... Google Maps.

Zoek op: Oude Beekbergerweg 116 Apeldoorn... staat een frisse kleur Kadett E bij iemand op de oprit... kenteken YN-..-..

Mijn oudste zoon gaat volgend schooljaar naar het voortgezet onderwijs. De school die we hebben uitgekozen heeft 4 werkende motoren staan, allemaal opel :thumbup Dit maakte de keuze een stuk makkelijker :jerry

@Rob-Epe wrote:De nieuwe manier van spotten dan maar eens introduceren... Google Maps.

Zoek op: Oude Beekbergerweg 116 Apeldoorn... staat een frisse kleur Kadett E bij iemand op de oprit... kenteken YN-..-..

IRL gegeken... staat er niet meer...

@Fct_blondi wrote:@Sebbe GSI wrote:@Fct_blondi wrote:ohja en evt de kofferklep? voorschermpje?

Groeten bas.

ze zijn op zich in redelijke staat..een paar kleine roestblaasjes maar geen gaten oid..goed schuren en dan spuiten dan is dat volgens mij aardig te doen..wil je wel een keer foto's maken..;)

zodra ik voor mezelf wat anders heb gevonden mag je ze zeker overnemen..of heb jij evt iets ruilbaars liggen?? ;)

groetjes

Heb helaas niks ruilbaars kan je waneer het beschikbaar is een pm sturen dan kom ik het graag ophalen.

Groeten bas.

Terug
Naar boven