• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

@2000 wrote:Mijn oudste zoon gaat volgend schooljaar naar het voortgezet onderwijs. De school die we hebben uitgekozen heeft 4 werkende motoren staan, allemaal opel :thumbup Dit maakte de keuze een stuk makkelijker :jerry

Ik doe de opleiding automotive engineering (HBO) wij hebben 3 opel motoren. Waaronder een x20xev

In de klas ben ik de enige die iets met opel heeft en dat merk ik ;) gelukkig de docent van practijkles rijdt ook een E kadett, een sedan 1600 automaat :D En mijn voertuigconstructie leraar heeft iets van 7 jaar bij opel nederland gewerkt.

gelukkig zien die testblokken er beter uit dan het 1200'tje in die etalage ;)

Gezien in ommoord op een industrie terrein.

img1507615878.jpeg

img1507615898.jpeg

C Kadett op ambulance achter een Blitz, A67 Eindoven richting Venlo.

Beide in zeer goede staat wat ik zo snel kon zien.

Was helaas net te laat voor een foto..

@2000 wrote:Mijn oudste zoon gaat volgend schooljaar naar het voortgezet onderwijs. De school die we hebben uitgekozen heeft 4 werkende motoren staan, allemaal opel :thumbup Dit maakte de keuze een stuk makkelijker :jerry

dat had ik ook op school :D 3 1.2 ohvtjes een een stel 1.6 injectie motoren.

ik mocht de ohvtjes altijd afstellen als iemand het niet voor elkaar kreeg haha

In Luxemburg 2x C kadett coupe gespot.

1x in Luxemburg stad, een gele in nette staat met de nodige aanpassingen.

1x bij een Opel dealer ten noorden van Luxemburg stad, een zwart/gele C coupe.

Was een heel apart gezicht, om die te zien tussen de nieuwere BMW's en Audi's.

Gisteren in Düsseldorf op een verlaten industrieterrein ergens in een garagebox gespot (box stond gewoon open) :shock: :

0-SAM_4535.jpg

0-SAM_4536.jpg

0-SAM_4537.jpg

Er lag ook nog een zeer goede GSI motorkap links erbij, maar die hebben we maar laten liggen.. :hmmz

@Blackbull wrote:Klopt, die autos staan 2 jaar bij deze loods te rotten... daarvoor hebben ze tien jaar naast een andere loods buiten staan rotten :jerry

Ik zie hem ook elke keer weer staan, tegenover de brezan in zevenaar. Hij staat er erg triest bij. Op dat zelfde terrein staan ook een aantal monza's weg te kwijnen:(

Had jij niet ooit een bod gedaan op deze kadett? Ik meen me te herinneren dat hij er de hoofdprijs voor wilde?

Vandaag in marnach,, luxemburg een blauwe e kadett. Was een duitser. En gisteren ook nog een witte sedan was een luxemburgse.

En in dikirch staat al een paar jaar een d kadett. Staat er nog steeds......

paarse b kadett (paarser kan niet!) in geldrop bij de stoplichten bij de gamma, hebbe nog naar elkaar gezwaaid.

(al zag ik het een beetje laat) leuk ding, met een dakrekje enzo.

Staat 1 te koop in Gorredijk een blauwe c-kadett met 1.2 blok, zwarte motorkap en achterklep,

is van een ex-forumer geweest, er zaten opel-forum stickers op de achterruiten!

Wie-o-wie, wil eigenlijk wel het 1 en ander van de vorige eigenaar over de auto horen? :)

Gr.

even van luxemburg naar maastricht gegaan voor een dagje en weer kadettjes tegen gekomen. In maastricht een oranje C coupe en in weiswampach een gele met rolkooi (was dacht ik wel een luxemburger)

En nog een E kadett tussen afslag St. Vith en luxemburgse grens

@PeterNoFear wrote:Staat 1 te koop in Gorredijk een blauwe c-kadett met 1.2 blok, zwarte motorkap en achterklep,

is van een ex-forumer geweest, er zaten opel-forum stickers op de achterruiten!

Wie-o-wie, wil eigenlijk wel het 1 en ander van de vorige eigenaar over de auto horen? :)

Gr.

Niemand die hier iets van weet?

Vnamorgen op de Nijkerkerweg een Gifgroene C kadett coupe met zwarte motorkap en ats classics wielen ,zag der erg netjes uit :thumb

Er staat hier in het dorp een Kadett E GSI, maar geen flauw idee of de eigenaar hier op het forum zit. Paars-blauwe Kadett met het kenteken SH-RD-70.

Terug
Naar boven