• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

vorige week zaterdag rond half 9/9 uur dacht ik. heb ik een hele gave geel witte c kadett gte gespot met irmscher ronden spatbord randen

(die verbredings kit weet niet of ik het goed heb dat het zo heet).

en witte velgen en mooi strak verlaagd,

in oosterhout op de 50 weg vanaf oosterhout richting lent

kent iemand mss deze kadett of zit deze op het forum? want vind het echt een hele dikke kadett :wub

@PeterNoFear wrote:@PeterNoFear wrote:Staat 1 te koop in Gorredijk een blauwe c-kadett met 1.2 blok, zwarte motorkap en achterklep,

is van een ex-forumer geweest, er zaten opel-forum stickers op de achterruiten!

Wie-o-wie, wil eigenlijk wel het 1 en ander van de vorige eigenaar over de auto horen? :)

Gr.

Niemand die hier iets van weet?

is van petrolhead geweest, en daarna naar heerenveen gegaan omdat meneer toch een G*lf 1 wou hebben. dus deze omgeruild met de kadett.

marcel

gister 2x een c kadett, eerst rond 18:30 denk ik, bij de kerk in geldrop reed richting eindhoven, een zwarte met een groene deur.

en later op de avond, rond 21:00 was al te donker om de kleur te kunnen zien, reed er een vanaf de kerk in de richting van mierlo/gamma.

Vanmiddag bij de Grolsche Veste in Enschede viel mijn oog op deze blauwe vierdeurs Opel Kadett B. Het plaatwerk had weliswaar werk, maar het Kadettje zag er voor de rest volledig en netjes uit.

Foto-DMOIBI8E.jpg

Het lijkt me een exemplaar uit circa 1970.

Een bruin/beige kadett c 2 deurs sedan op de sterrenlaan in veldhoven...ik gok rond 18:30-18:45

Een minuut van te voren ook op de sterrenlaan een blauwgrijze E kadett

@KadAstra-EF wrote:@Vinci wrote:Vandaag in een ritje naar de supermarkt twee E-Kadetts in Hilversum gespot, bij Seinhorst.

f6mJF.jpg

C48P3.jpg

Wauw, een Life uitvoering Kadett E !!

Rik :wub

Tja, wel met gebroken achterruit... Had er nog eentje staan, maar hou die liever zelf eigenlijk...

die groene c coupe uit dat groepje die was ook in borculo das echt een heel dik apparaat heb daar even bij gestaan en staan kijken wat een ontzettende gave kadett c coupe was dat :wors :wors

Afgelopen nacht in Maarsen een donker bruine c kadett sedan op het industrieterein

stond naast een oude amerikaan geparkeerd voor een fabriek achter het Vodafone pand .

Vandaag gespot op de A1 bij de Shell omg. Amersfoort

Een puntgave C-Kadett City. Fel Oranje met blauwe platen.

Later nog langsgereden richting Almere in mijn blauwe Manta.

Gister rond 8:15 in Veldhoven een blauw/paarse C kadett met zwarte bumpers. Kwam van de kempenbaan en reed de provinciale weg op...zag er netjes uit

Terug
Naar boven