• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

@kendirven wrote:@Wesley12111991 wrote:Iemand van hier ?

fotobx.jpg

By wesley12111991 at 2012-09-14

die is van pipo van hier op het forum

jep de mijne en mijn station op de oprit

:angel

@Makko wrote:@voyageboy wrote:@Makko wrote:Vandaag (vrijdag), wie komt er weer langs...de Kadett D met de witte verbrede GT velgen.

Mag dat voor de apk, zo ver buiten de wielkasten? :agent

Die wielen lijken wel op die ik voorheen had. :thumbup

is dat niet glenngsi?

Ja, dat is hem..................denk ik.

Nope ik rij al een tijdje op Schmidt Modern lines.. denk dat je die 5 deurs een pagina hiervoor bedoeld..

Sinds september dit jaar fiets ik elke schooldag langs deze Kadett:

2012_11_5_16_886imgp3247_thumb.jpg

2012_11_5_16_886imgp3249_thumb.jpg

2012_11_5_17_886imgp3251_thumb.jpg

De auto staat hier dus al meer dan 2 maanden stil, wordt niet meegereden. Ik vind dit een beetje verdacht, zodoende dat ik hier een paar foto's post. Wie weet het verhaal achter deze Kadett?

De auto staat op aan de Insulindelaan/Onze Lieve Vrouwestraat, op de brug waar de Dommel onder door stroomd. Het is aan de kant van het TU terrein in Eindhoven ;)

@tamiya wrote:Sinds september dit jaar fiets ik elke schooldag langs deze Kadett:

2012_11_5_16_886imgp3247_thumb.jpg

2012_11_5_16_886imgp3249_thumb.jpg

2012_11_5_17_886imgp3251_thumb.jpg

De auto staat hier dus al meer dan 2 maanden stil, wordt niet meegereden. Ik vind dit een beetje verdacht, zodoende dat ik hier een paar foto's post. Wie weet het verhaal achter deze Kadett?

De auto staat op aan de Insulindelaan/Onze Lieve Vrouwestraat, op de brug waar de Dommel onder door stroomd. Het is aan de kant van het TU terrein in Eindhoven ;)

ben maar niet bang in 2014 staat hij er niet meer ;)

@pipo. Dan is ie 32 jaar en blijft dus belastingvrij. Leeftijd wordt opgerekt van 25 naar 30.

Of haalt hij de keuring in april niet ? :D :D

@Pat70 wrote:@pipo. Dan is ie 32 jaar en blijft dus belastingvrij. Leeftijd wordt opgerekt van 25 naar 30.

oo jij luistert niet naar het nieuws en leest geen krant. ze willen het afschaffen oltimers gaan weer betalen als ze het er door krijgen wat ik niet hoop.maar voor mij mogen die nieuwe kentekens iig wel gaan betalen . ik vind het geen gezicht ;)

@pipo wrote:@Pat70 wrote:@pipo. Dan is ie 32 jaar en blijft dus belastingvrij. Leeftijd wordt opgerekt van 25 naar 30.

maar voor mij mogen die nieuwe kentekens iig wel gaan betalen . ik vind het geen gezicht ;)

:thumb

Vanmiddag in Den Bosch reed er een matzwarte Kadett E1 5-deurs achter me met import kenteken. Het leek erop dat de achterruiten van de deuren ook meegespoten waren.. :hmmz Op de motorkap stond de tekst "Kadettilac".

@pipo wrote:@Pat70 wrote:@pipo. Dan is ie 32 jaar en blijft dus belastingvrij. Leeftijd wordt opgerekt van 25 naar 30.

oo jij luistert niet naar het nieuws en leest geen krant. ze willen het afschaffen oltimers gaan weer betalen als ze het er door krijgen wat ik niet hoop.maar voor mij mogen die nieuwe kentekens iig wel gaan betalen . ik vind het geen gezicht ;)

@pipo ; Kranten willen alleen maar via tragische berichtgeving olie op t vuur gooien,vooral de telegraaf.

vooralsnog is het schrappen er nog niet 100% door. Zie volgende artikel punt 2.3

http://plazilla.com/vanaf-welke-leeftijd-is-uw-oldtimer-belastingvrij" onclick="window.open(this.href);return false;

Mensen die hun oldtimer puur voor de liefhebberij bezitten en er slechts een paar duizend per jaar mee rijden worden dus naar alle waarschijnlijkheid ontzien ;)

@JOZO wrote:rode c sedan op de A2 ter hoogte van (ongeveer) Vinkenveen vandaag rond 16:00

dat was ik met mijn vriendin, we kwamen net terug uit de achterhoek. was dat net voordat je de tunnel in reed? want me vriendin zag nog een manta voorbij komen op de andere weghelft :jerry

@Marc GSI wrote:Gespot gisteren in Sumar deze E Kadett cabrio

GroteFoto-4NDDOA4A.jpg

Herken deze auto aan het kenteken. Deze auto is van mijn oom (is een echte opel liefhebber) auto staat eigenlijk weinig buiten maar meestal in de garage als hij niet gebruikt wordt, de auto wordt altijd keurig onderhouden.

Gister bij de Lidl in Wierden

Zwarte Kadett GSi,met aparte bumpers en zwarte bbs velgen..

had een zilver vlak op de achterklep..

zat een blonde dame in,iemand van hier?

Terug
Naar boven