• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

*offtopic* Ja hij doet het weer denk ik king:

Heb er alleen zaterdag ochtend mee gereden toen startte die meteen gelukkig zonder kabels alleen viel die onderweg nog wel een keer uit bij het remmen voor de stoplichten.

Was zo eigenwijs dat ik wel een andere dynamo zou ophalen maar toen zeiden ze dat ik toch maar langs moest komen dus op goed geluk naar Hoegen gereden die man gemeten en het was goed volgens hem alleen moest die vsnaar nog strakker volgens hem dus samen met zwager weer aan de gang gegaan in de bezemsteel gehangen om dat ding op de plaats te houden

*zo blij dat er niemand buiten liep geen gezicht hahaha*

En daarna deed die het weer prima :thumbup

Tnx voor je hulp van de week!

Ik geniet nog even van die mooie kadett zolang die er nog staat hij's dondersmooi!

astrawez, ik dacht laat ik netjes zijn en geen kenteken op de foto zetten ;)

Van de week een witte E gespot bij 't spoorbrugje van Mook/Molenhoek SZ-..-HR met Opel Power Nederland op de voorruit...

Aub niet meer zo kwaad kijken ;)

1nxo2h.jpg
Deze kadett staat al jaren bij mijn opa. Is helemaal opgeknapt. Ik dacht misschien leuk om even te delen.

Vanmiddag omstreeks half 2 een verlaagde gele C-kadett gespot bij de Mac Donalds in Venray.

Je draaide voor me langs af richting mac Donalds.

2 hella verstralers voorop, en verder zag het er allemaal erg netjes uit van wat ik er van kon zien :thumbup

Vorige week gespot op de Rijksweg te Milsbeek een beige/gouden D... met schone glimmende velgen en op de achterste ruit(en) een website (?) sticker...

Had zijaanzicht op afstand... dus geen kenteken kunnen zien...

Zag er iig goed uit... iemand een idee wie en foto's ???

It wasn't me ;) ..ik heb geen schone glimmende velgen eronder zitten met dit weer, wel knalgele winterwieltjes king:

Gister oude foto's bekeken van mijn schoonouders, bleek mijn schoonvader vroeger een leuke kadett te hebben, kwam uit duitsland ofzo en had leer etc.

388185_4014396368212_40478657_n.jpg

Vanmiddag rond een uurtje of vier een groene C tussen Zandvoort en Bloemendaal op de Boulevard Barnaart gespot.

vanavond gespot op de parkeerplaats bij Interchalet bij horst.

Een knalroze mettallic-ce Opel Tigra met witte FK-kuipstoelen,

wit gespoten dashbord en 17inch vol-chromen spinners op de achteras,

en paar orginele LM-tigra (5 spaaks) velgen op de vooras

Ongeveer een halfuurtje later, bij afrit Boxmeer

een pracht van een c-kadett station 2drs

in Zweedse post-uitvoering, dus een gele met een verhoogd dak en schuifdeur,

auto was voorzien van Belgische kentekenplaten

en zo te zien verkeerde ze in concourstaat. :wub :wub

Plaatje bij het praatje (is van een vergelijkbare, had helaas de camera niet bij)

schweden17.jpg

king: king: king: king: king: king: king: king:

@Tigrex wrote:Vanmiddag rond een uurtje of vier een groene C tussen Zandvoort en Bloemendaal op de Boulevard Barnaart gespot.

Dat was ik, wilde even naar het circuit. Weet ik veel dat er wat bezig was... portemonee vergeten, dus ik mocht weer gaan :???:

@2000 wrote:@Tigrex wrote:Vanmiddag rond een uurtje of vier een groene C tussen Zandvoort en Bloemendaal op de Boulevard Barnaart gespot.

Dat was ik, wilde even naar het circuit. Weet ik veel dat er wat bezig was... portemonee vergeten, dus ik mocht weer gaan :???:

Nette Kadett heb je :thumbup

Was zelf op weg naar het circuit, vandaag werd de WEK Nieuwjaarsrace verreden.

@Tigrex wrote:@2000 wrote:@Tigrex wrote:Vanmiddag rond een uurtje of vier een groene C tussen Zandvoort en Bloemendaal op de Boulevard Barnaart gespot.

Nette Kadett heb je :thumbup

Was zelf op weg naar het circuit, vandaag werd de WEK Nieuwjaarsrace verreden.

Dank je, ik ben er ook vaak blij mee ;)

Afgelopen woensdagavond een Rode kadett-C1 Sedan gespot op de A12 bij arnhem, was na 22:00 was de 80-DS-60, foto was mislukt helaas.

Mocht je denken wat deed die rare Groene gezouten Vectra station de heletijd in de spiegel, dat was ik..

Willem

@wim-v6 wrote:Afgelopen woensdagavond een Rode kadett-C1 Sedan gespot op de A12 bij arnhem, was na 22:00 was de 80-DS-60, foto was mislukt helaas.

Mocht je denken wat deed die rare Groene gezouten Vectra station de heletijd in de spiegel, dat was ik..

Willem

dat was ik met me vriendin. is het kadettje van me vriendin haha, ze heeft net der rijbewijs gehaald en moet even wat kilometers maken :jerry

Terug
Naar boven