• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Kadett GESPOT

De gele cabrio weer eens gespot in Zevenhuizen (gn)

Hij reed een terrein af waar een Ascona en een Manta TE2800 stonden,

toen hij wegreed kwam hij een gele C Kadett City tegen met zwarte strepen op de zijkant.

1 groot festijn daar dus, binnen 150 meter 4 dikke opels gespot!

@PeterNoFear wrote:De gele cabrio weer eens gespot in Zevenhuizen (gn)

toen hij wegreed kwam hij een gele C Kadett City tegen met zwarte strepen op de zijkant.

klopt, was even aan het proefrijden na wiellager te hebben vervangen, de gele City kwam vanaf rotonde, heb nog even hand opgestoken :thumbup

Matzwarte B-kadett (met 'led' stadslichts lampjes op de bumper :puke ) en verstralertjes op de bumper. Gespot op de A30 bij Scherpenzeel.

@Duurt wrote:@PeterNoFear wrote:De gele cabrio weer eens gespot in Zevenhuizen (gn)

klopt, was even aan het proefrijden na wiellager te hebben vervangen, de gele City kwam vanaf rotonde, heb nog even hand opgestoken :thumbup

Wij ook even ons handje opgestoken.

Later nog een calibra gespot. Een originele nld Turbo 4wd!

KadAstra-EF

vandaag in leeuwarden met kar, stond naast je voor de brug te wachten had het pas door toen we weg reden, was in de grijze vivaro bus waar de achterdeur van open stond

Vandaag in Den Bosch gespot:

Kadett B

9513927017_7d55088b08_o.jpg

Kadett C City

9513929497_84d404d75c_o.jpg

Kadett C Coupé

9516715052_251259ff4d_o.jpg

Kadett D 2 deurs

9516718306_b943c560c8_o.jpg

9513930255_9f8569dc3c_o.jpg

Vandaag stond er een prachtige rode c1 coupe voor de deur bij van driesten bouw / boels in Ede. Ik gok iemand die hier vlakbij werkt. Frankeneng 20

Iemand van hier??? Helaas geen foto's

is inderdaad mijn nieuwste aanwinst.

hij is door een vorige eigenaar zwaar mishandeld.

ik heb hem dan ook gekocht met een kapotte cilinderkop, uitlaat waar alle demping uit weg geroest was.( vervangen voor een groep A die onder een astra g weg kwam) vast zittende remmen, kapot wiel lager, enz enz

ben nu voor de apk bezig

er zit ondertussen al een ander dak op, zwarte interieur delen, ik heb al een andere roestvrije achterklep en doorgelaste motorkap liggen.

ik zoek alleen nog de beide originele achterpanelen en achter onder plaat. want dat is onder de uitbouw weg geroest.dus mocht iemand dat of een sloop cabrio met harde achterpanelen hebben hoor ik dat graag.

Gisteren net na de Gorkumse brug op de pararelweg tussen Sleeuwijk richting aansluiting A27 rond 13:15 uur,

een knaloranje C2 sedan. Wel wat roestige wielrandachter

@E+Bkadett wrote:is inderdaad mijn nieuwste aanwinst.

ik heb hem dan ook gekocht met een kapotte cilinderkop, uitlaat waar alle demping uit weg geroest was.( vervangen voor een groep A die onder een astra g weg kwam) vast zittende remmen, kapot wiel lager, enz enz

ben nu voor de apk bezig

er zit ondertussen al een ander dak op, zwarte interieur delen, ik heb al een andere roestvrije achterklep en doorgelaste motorkap liggen.

ik zoek alleen nog de beide originele achterpanelen en achter onder plaat. want dat is onder de uitbouw weg geroest.dus mocht iemand dat of een sloop cabrio met harde achterpanelen hebben hoor ik dat graag.

ziet er toch aardig beter uit dan hoe ik hem in drouwenerzand zag, als dat dan wel de zelfde is.

o en over die sloop cabrio.. in hoogeveen staat er nog wel 1.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...d629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

@soepkiepe wrote:@E+Bkadett wrote:is inderdaad mijn nieuwste aanwinst.

ben nu voor de apk bezig

ziet er toch aardig beter uit dan hoe ik hem in drouwenerzand zag, als dat dan wel de zelfde is.

o en over die sloop cabrio.. in hoogeveen staat er nog wel 1.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...d629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

ja is de zelfde. op de foto zien auto's er altijd beter uit.

vaak genoeg naar een auto toe gereden die te koop stond. op de foto heel mooi. in het echt ziet hij er niet uit.

@vectra208v wrote:heb de voorkant niet gezien maar kwam denk ik wel uit de richting.

wij kwamen vanuit Exloo op weg naar de zaak.

Ik zie ook regelmatig een bruine D kadett op de oprit bij een huis in Tynaarlo/Zuidlaren staan.

is bij de rotonde met de oprit naar de a28

Als we erlangs komen staat die steeds op dezelfde plek,alsof die nooit gebruikt wordt

Vanavond even langsgereden en fotootje gemaakt, bouwjaar '82, hij is trouwens te koop.

Hij staat al in het Kadett D register.

Eigenaar was jammergenoeg niet thuis.

Dinsdagmiddag een groene E-cabrio gespot in Leiden (parkeerplaats bij de molen in de buurt van het station)

Gr

Marcel

zandvoort%2525202013%252520%2525281312%252529.jpg

Deze C Coupe rijd nog al eens langs bij ons. Op dit moment weer. Draait bij ons nogal eens de dam op. Testen veel, dus mooi om tezien:)

@Duurt wrote:@vectra208v wrote:heb de voorkant niet gezien maar kwam denk ik wel uit de richting.

wij kwamen vanuit Exloo op weg naar de zaak.

Ik zie ook regelmatig een bruine D kadett op de oprit bij een huis in Tynaarlo/Zuidlaren staan.

is bij de rotonde met de oprit naar de a28

Als we erlangs komen staat die steeds op dezelfde plek,alsof die nooit gebruikt wordt

Vanavond even langsgereden en fotootje gemaakt, bouwjaar '82, hij is trouwens te koop.

Hij staat al in het Kadett D register.

Eigenaar was jammergenoeg niet thuis.

mooi dingetje, meer info? :P

Terug
Naar boven